۷ وسیله‌ ضروری که هر خانه‌ای باید داشته باشد

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در هر خانه‌ای، وجود یک سری از وسایل لازم و بسیار ضروری است. در هنگام انتخاب، بیشترین دقت و توجه را داشته باشید تا مناسب‌ترین آن‌ها را برای فضای خود انتخاب کنید.
وسایل ضروری برای خانه

برخی از لوازم ضروری هستند که هر خانه‌ای به آن نیاز دارد. هنگام خریدن وسایل حتما دقت کنید. برخی از وسایل کاربردی برای خانه شما ندارند و بالعکس برخی دیگر از نیازهای ضروری خانه شما هستند. در این مطلب از مجله دلتا با ما همراه شوید تا وسایل ضروری برای خانه خود را بشناسید.

میز عسلی یا کنار مبلی

هر مبلی باید یک میز عسلی برای پذیرایی داشته باشد. اگر آن‌ها را از یک مدل انتخاب کنید اشتباه نکرده‌اید اما انتخاب‌هایی با شکل، مواد یا رنگ متفاوت بهتر است. اگر سبک‌های مختلفی را با هم ترکیب می‌کنید همه میزها باید ارتفاع یکسانی داشته و کمی از دسته مبل بلندتر باشند.

مکان استفاده از میز عسلی در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، اتاق خواب است. بهترین نوع این میزها بین ۶۰ تا ۹۰ سانتی‌متر ارتفاع دارند. به دنبال مدل‌هایی باشید که میانه آن‌ها خالی و قابل دیدن است. مدل‌هایی که پشت آن‌ها بسته است فقط برای استفاده کنار تخت مناسب هستند.

وسایل ضروری برای خانه

مبل دو نفره در دکوراسیون

مبل دو نفره از وسایل ضروری در دکوراسیون خانه است. این مبل به تنهایی یا در کنار مجموعه‌ای دیگر از مبلمان توانایی خاصی در تناسب با هر اتاقی دارد.

مکان استفاده از مبل دو نفره در ورودی ساختمان، اتاق پذیرایی، اتاق غذاخوری و پایین تخت خواب است. مدل‌هایی که پشتی آن‌ها ثابت است از مدل‌هایی که تشک‌های جدا دارند مرتب‌تر هستند. مدل‌هایی که روکش آن‌ها به‌صورت آویز در پایین مبل چین می‌خورد فقط مناسب اتاق خواب هستند.

وسایل ضروری برای خانه

صندلی‌های دسته‌دار در دکوراسیون

در کنار مبل‌های راحتی، صندلی‌های دسته‌دار می‌توانند شکلی غیر منتظره یا سبکی جالب را در تضاد با یک فضای مبله با مبلمان پارچه‌ای ایجاد کنند. این مدل‌ها عالی هستند و مثل لوازم تزئینی عمل می‌کنند. مکان استفاده از صندلی‌های دسته‌دار در راهرو، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و اتاق خواب است.

نیمکت در دکوراسیون داخلی

نیمکت یک وسیله بادوام است. به هر فضایی شخصیت، رنگ و حجم می‌دهد و هرزمان لازم باشد فضای اضافی برای نشستن ایجاد می‌کند. مکان استفاده از نیمکت در دکوراسیون داخلی راهرو، ایوان، اتاق نشیمن، کنار میز غذاخوری و پایین تخت است.

نیمکت در دکوراسیون

کنسول در دکوراسیون داخلی

کنسول از وسایل ضروری خانه بوده و فضایی را برای شما به‌وجود می‌آورد که از عهده یک میز معمولی برنمی‌آید. کنسول فضای اضافی دیگری برای استفاده ایجاد می‌کند که باریک است و سر راه قرار نمی‌گیرد. مدل‌های گرد اتاق را بهتر و جالب‌تر نشان می‌دهند. مدل‌های بدون پایه در وسط انطباق پذیرتر هستند و می‌توانید یک صندلی جلوی آن بگذارید.

کنسول در دکوراسیون

مبل‌های تکی بدون دسته در دکوراسیون

مردم اغلب به خرید چنین مبل‌هایی فکر نمی‌کنند. اما این مدل صندلی‌ها متنوع‌ترین صندلی‌های روکش‌دار هستند. بعلاوه ظاهر آن‌ها فوق‌العاده است. این حقیقت که آن‌ها بدون دسته هستند را برای استفاده هرکسی آسان می‌کند. مکان استفاده از مبل‌های تکی بدون دسته در اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و اتاق لباس است. اگر این صندلی‌ها خیلی بزرگ باشند ظاهر جذابی نخواهند داشت و جابه‌جایی آن‌ها راحت نخواهد بود. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب بدون این کارها خانه‌ای شیک نخواهید داشت سر بزنید.

مبل‌های تکی بدون دسته

دراور در دکوراسیون داخلی

دراورهای کشودار به عنوان وسایل ضروری برای خانه نه تنها به اتاق خواب بلکه به هر اتاقی شخصیت و فضای اضافه می‌دهند. علاقه داریم که از آن‌ها در اتاق غذاخوری برای گذاشتن دستمال سفره‌ها یا به‌عنوان بار استفاده کنیم. مکان استفاده از دراورهای کشودار در راهرو، اتاق پذیرایی، اتاق غذاخوری، راهرو ورودی و اتاق خواب است. بهترین دراورهای کشودار مدلی است که بیش از ۴۵ سانتی‌متر عمق ، ۹۰ سانتی‌متر ارتفاع و ۱۲۷ سانتی‌متر عرض نداشته باشد.

دراور در دکوراسیون

پیشنهاد مطالعه: مطلب با کاغذ دیواری اتاق خواب را شیک و مدرن کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۵۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۰:۴۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…