استایل‌های قدیمی که به عرصه مد بازگشته‌اند

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از زمانی که بحث فشن و مد در دنیا به راه افتاد، تا به امروز شاید هزاران مدل و رنگ مختلف از انواع پوشاک، کیف و کفش و …. بر سر زبان‌ها افتادند و چندی بعد به فراموشی سپرده شدند.
مد قدیمی که مجدد وارد بازار شده اند

در این مقاله در مورد مدهای قدیمی که مجدد وارد بازار شده اند صحبت خواهیم کرد. باعث افتخار ماست که برای مطالعه سایر مقالات مد و زیبایی، مجله دلتا را دنبال کنید.

مدهای قدیمی که مجدد وارد بازار شده اند

دمپایی و صندل جلو بسته

صندل و دمپایی جلو بسته شاید برای ما ایرانی‌ها و به خصوص دهه شصتی‌ها کمی خنده‌دار و یادآور خاطرات قدیمی نه چندان خوشایند باشد. اما جالب است بدانید که این دمپایی‌ها و صندل‌های مشابه آن‌ها، یک بار در سال ۲۰۰۷ و بار دیگر در سال ۲۰۲۱ به عنوان یک مد جذاب، همه گیر شدند.

مد قدیمی که مجدد وارد بازار شده اند

کلاه لگنی

کلاه‌های سطلی که در ایران به اسم کلاه لگنی نیز معروف شدند، نوعی از کلاه‌های تابستانی هستند که در دهه ۸۰ میلادی برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفتند. این کلاه‌ها در اوایل دهه ۲۰۰۰ توسط جی زی رپر معروف آمریکایی برای مدت کوتاهی مجددا مد شد و الان با گذشت نزدیک به ۱۹ بار، برای بار سوم نیز این مد قدیمی در سبد خرید مردم جای گرفت و افراد معروف زیادی مانند بلا حدید، کایلی جنر و بیلی ایلیش نیز از این کلاه‌ها استفاده می‌کنند.

شلوارهای فاق کوتاه

شلوارهای فاق کوتاه ممکن است برای بسیاری از افراد چندان پوشاک محبوبی به حساب نیاید و در آن احساس راحتی نداشته باشند. اما در اوایل دهه ۲۰۰۰، افراد مشهوری از آن برای جذاب نشان دادن خود استفاده می‌کردند. حالا با گذشت ۲۰ سال از آن زمان، در هفته مد پاریس، این مد قدیمی مجددا مورد استفاده قرار گرفت.

کیف‌های کوچک

کیف‌های کوچکی که با یک بند کوتاه بر روی شانه قرار می‌گرفتند، در سال ۱۹۹۷ توسط برند Fendi به بازار عرضه شد. تولید کنندگان این کیف در آن زمان اعتقاد داشتند که این طراحی خاص موفق نخواهد شد اما برخلاف باور آن‌ها، استقبال چشمگیری از این کیف‌ها شد تا جایی که نه تنها این برند در سال ۲۰۱۹ تصمیم به عرضه مجدد این مد قدیمی به بازار را گرفت بلکه در این سال‌ها، برندهای مختلف مد نیز، با الهام از طرح اصلی این کیف، تولیدات اختصاصی خود را روانه بازار کردند.

مد قدیمی که مجدد وارد بازار شده اند

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطلب چطور یک تیپ پاییزی شیک داشته باشیم را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…