عجیب‌ترین قبایل جهان که از وجودشان بی‌خبرید

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امروزه با وجود پیشرفت سریع و چشمگیر تکنولوژی در دنیا کشورها تلاش کرده‌اند تا با آخرین فناوری‌ها آشنایی پیدا کرده و از رقابت جهانی دور نمانند. در این میان شاید برای‌تان جالب باشد بدانید در برخی مناطق نه تنها خبری از تکنولوژی نیست، بلکه قبایل همچنان به شیوه هزاران سال پیش زندگی کرده و از بسیاری اتفاقات جهان نیز بی‌اطلاع هستند.
عجیب ترین قبایل دنیا

امروزه اکثر کشورها تلاش می‌کنند از دنیای تکنولوژی دور نمانند اما در بعضی نقاط دور افتاده، قبایل به شیوه هزاران سال پیش زندگی می‌کنند و تمایلی به تغییر زندگی خود ندارند. ناگفته نماند که برخی از عجیب ترین قبایل دنیا به صورت کاملا اتفاقی کشف شده‌اند. با مجله دلتا همراه باشید.

قبایل بدوی به دلایل مختلفی همچون زندگی در مناطق دوردست و یا ترس از ابزار الکترونیکی هیچ گونه تمایلی به، به‌روز رسانی کردن شیوه زندگی‌شان نداشته و بر سنن کهن خود پافشاری می‌کنند. بسیاری از این قبایل عجیب و غریب دنیا به صورت کاملا اتفاقی و طی مشاهدات هوایی کشف شده‌اند، که تا دهه‌های اخیر هیچ کس از وجودشان خبر نداشته است.

عجیب ترین قبایل دنیا

۱. قیبله مرد حفره – برزیل | Hole Man Tribe

در جنگل‌های بارانی برزیل مردی به تنهایی زندگی می‌کند که با لیف درختان خرما برای خود سر پناهی که داخلش را حفره‌ای به عمق ۲ متر در بر گرفته، ساخته است. هنوز دلیل ساخت حفره‌ها و نوع کارایی آن‌ها مشخص نشده است. با هیچ کس از افراد انسانی ارتباط ندارد و اگر شخصی به کلبه او نزدیک شود، به سرعت آن سرپناه را ترک کرده و برای مدت‌ها از انظار پنهان می‌گردد. زبان گویش و نام قبیله‌اش همچنان جزو اسرار مگو باقی مانده است.

۲. قبیله یانا – آمریکا | Yana Tribe

ایشی نام فردی است که به عنوان آخرین بازمانده از قبیله یانا از ساکنان کالیفرنیا به شمار می‌رود. تمام زندگی خود را در فضای وحشی جنگل‌ها سپری کرده و زمانی که از افراد یا خانواده‌ای که با آن‌ها بزرگ شده سوال پرسیدند، در پاسخ گفت از روزی که متولد شده تنها بوده و هیچ کس را در نزدیکی خود ندیده است.

عجیب ترین قبایل دنیا

۳. قبیله ناشناخته برزیلی | Unknown Brazilian Tribe

قبیله ناشناخته برزیلی همان طور که از نامش پیداست، هنوز مورد شناسایی باستان شناسان قرار نگرفته است. این قبیله به صورت اتفاقی توسط یک خلبان هلیکوپتر که بر فراز جنگل های آمازون پرواز می کرده، کشف شده است. ناشناخته‌های برزیلی به هیچ جنبنده‌ای اجازه نزدیک شدن را نمی‌دهند. در تصاویر به دست آمده مشخص است که هیچ نوع تمدنی را ندیده و درک نکرده‌اند. چیزی به عنوان لباس یا پوشش نداشته و همچنان از ابزار ابتدایی همچون غارنشینان برای زندگی بهره می‌گیرند. در یکی از شناسایی‌های هوایی هلیکوپتر حامل کارشناسان را با نیزه‌ها و تیرهای دست سازشان مورد حمله قرار دادند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطلب ویژگی و رفتارهایی که باور نمی‌کنید ارثی باشند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۰:۴۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۴۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…