لذت پیاده‌روی روی دستان خدا

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پل دستان خدا، یکی از پل های مشهور ویتنام است که همه را مجذوب خود می‌کند.
پل دستان خدا در ویتنام

پلی بسیار زیبا و منحصربه فرد در ویتنام و شهر بندری دانانگ ساخته شد که به دلیل شکل و شمایل خاص آن به شهرت رسیده است. پایه‌ این پل به‌صورت دو دست ساخته شده که همین موضوع این سازه را شگفت‌انگیز کرده است. این دو دست هر یک در یکی از سمت‌های پل واقع شده‌اند از جنس سنگ هستند. این پل زیبا و حیرت‌انگیز این حس را به عابران القا می‌کنند که در میان دستان خدا در حال حرکت هستند. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با پل دستان خدا در ویتنام آشنا شوید.

پل دستان طلایی در ویتنام

پل دستان خدا در ویتنام

پل زیبای ویتنام از سطح دریا ۱۴۰۲ متر بالاتر است و ۱.۵۲۴ متر نیز طول دارد. ۸ قسمت مختلف نیز در آن تعبیه شده تا گردشگران بتوانند از امکاناتش استفاده کرده و گردشی به یادماندنی داشته باشند. عابران خوش شانس این پل در هنگام حرکت از مناظر کوه‌ها و جنگل‌های اطراف لذت می‌برند و  چند ساعتی از زندگی شلوغ شهرها دور می‌شوند.

مردم تصور می‌کنند که این پل، توسط این دو‌ دست نگهداری می‌شود. در صورتی که این دو‌دست کاملا نمادین هستند و هیچ نقشی در نگهداری این پل ندارند.

نقطه عطف این پل، دست‌های سنگی خدای کوهستان است که ظاهرا پل را روی دستان خود بالا برده‌اند. علاوه بر مناظر معرکه کوهستان، گل‌های بنفش کاشته شده در طرفین پل نیز باعث تحسین بازدیدکنندگان می‌شود.

جاذبه های گردشگری ویتنام

ساخت پل معروف به پل طلایی، حدود یک سال زمان برد که به یکی از نقاط گردشگری ویتنام تبدیل شده است. از زمان افتتاح آن، مردم زیادی از نقاط دور و نزدیک به این محل آمده‌اند و تصاویر خارق‌العاده‌ای از پل و مناظر اطراف آن را به اشتراک گذاشته‌اند. گردشگرانی که برای دیدن این پل می‌آیند، می‌توانند به روستای فرانسوی (French Village) نیز سر بزنند که شامل میادین متفاوت، کلیساها، هتل‌ها، موزه موم، عبادتگاه و … است.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمندساحلی که مانند الماس می‌درخشد.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…