دکوراسیون پاییزی زیبایی بخش خانه ها

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون پاییزی زینت بخش خانه هاست. پژوهش ها نشان می دهند که رنگ ها در دکوراسیون خانه برخلق و خو و احساسات تأثیر می گذارند؛ به همین سبب هنگام انتخاب رنگ برای خانه یا دفتر کار خود باید بدانید که چه فضایی را می خواهید ایجاد کنید.

با سردتر شدن هوا و آغاز فصل پاییز با ایده های ساده و ارزان، نمودی دیدنی از این فصل را به خانه آورده و با ایجاد تنوع و به کارگیری رنگ های پاییزی نارنجی و زرد و لوازم دکوری با تم پاییزی از زیبایی های تغییر فصل بهره مند شوید.

برای ایجاد دکوراسیون پاییزی از تغییرات عناصر ساده و موجود در فصل که می تواند بسیار ارزان قیمت باشد و همین طور رنگ های موجود استفاده کنید.

می توانید از جلوی در، و بخش ورودی آغازکنید. روی در، حلقه ای از کاج ها، برگ ها با رنگ های گوناگون آویزان کنید. در ورودی یا دو طرف در ورودی، گلدان هایی در رنگ ها و اندازه های مختلف قرار دهید و دکوراسیون پاییزی را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

رنگ و بافت و بوی پاییز را با فضای زندگی خود ترکیب کنید. از روکش های مبل و صندلی با طرح و رنگ پاییز استفاده کنید. کوسن هایی با رنگ مناسب پاییزی برای روی مبل و از کدو تنبل و حلقه گل و شمع های معطر پاییزی برای روی میز استفاده کنید.

قاب عکس ها را با حلقه های گل جایگزین و از پرده هایی با طرح پاییز استفاده کنید. می توانید سبد و کاسه ای پر از مخروط های کاج و میوه های درخت بلوط و گردو و کدو تنبل معطر و گل های معطر، روی میز بگذارید.

همین طور عکس های فصل پاییز یا برگ های خشک شده را قاب کنید تا نقطه کانونی و دید مناسب روی دیوار ایجاد شود.

هماهنگی با تغییرات فصل ها افزون برایجاد تنوع در طراحی داخلی و ایجاد حس و حال فصل تازه، تاثیری بسیار عمیق بر روحیه افراد گذاشته و هماهنگی روحیات انسان با تغییرات فضای بیرونی، احساسی متعادل ایجاد می کند.

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…