چطور یک تیپ پاییزی شیک داشته باشیم

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پاییز آمد و زیبایی‌های خودش را برایمان به ارمغان آورد؛ در پاییز تنوع زیاد می‌شود و ما در اینجا جدیدترین مدل‌ها را برای شما آورده‌ایم.
ست لباس های پاییزی

اگر راه‌های خوش‌تیپی در پاییز را نمی‌دانید و با روش‌های ست کردن لباس آشنا نیستید، در ادامه این بخش از دنیای مد مجله دلتا ایده‌های خوبی برای ست لباس های پاییزی شما داریم. با ما همراه باشید.

لباس یقه اسکی

اگر از طرفداران پوشیدن لباس یقه اسکی بافت هستید باید بدانید، این لباس‌ها هیچ‌وقت از مد‌ نمی‌افتند. می‌توانید یقه اسکی قرمز رنگ خود را با شلوار جین آبی تیره و کفش مشکی ست کنید و یا یک لباس یقه اسکی سفید با یک لگ مشکی بپوشید و با کفش و بوت‌های پاشنه بلند یک تیپ زیبای پاییزی برای خود بسازید.

ست کردن لباس های پاییزی

یک تیپ لایه‌بندی‌شده

همیشه در پاییز لایه لایه لباس پوشیدن خلاقلانه و ایده جالبی است. اگر می‌خواهید متفاوت به نظر برسید، یک هودی پوشیده و روی آن یک کت جین بپوشید. شما می‌توانید این لباس‌ها را با شلوار جین یا لگ مشکی ست کنید، کفش‌های معمولی برای این استایل بهترین هستند.

لباس های پاییزی

پلیور‌ها

یکی از لباس‌های زیبای پاییزی که استایل متفاوتی به شما می‌بخشد، پلیورهای زنانه است. پلیور‌های سایز بزرگ راه‌حل نهایی برای راحتی، استایل و گرما در یک روز سرد پاییزی است. این نوع پلیور‌ها پوشش اورسایز دارند و باعث شیک و جذاب به نظر رسیدن شما می‌شود.

اگر می‌خواهید شیک و تمیز به نظر برسید، پلیور‌های بلند مناسب شماست که می‌توانید آن‌ها را با یک کمربند خوب و یک جفت بوت کوتاه ست کنید.

لباس پاییزی

لباس چرم

کت چرم یک استایل شناخته شده است که می‌توانید آن را با لباس‌های پایه و خنثی مانند شلوار جین و شلوار مشکی ست کنید. در مراسم رسمی می‌توانید کت چرم را روی یک لباس شب یا یک دامن بلند مجلسی بپوشید و حتما یک بوت با آن ست کنید.

شلوارهای چرم، هم در استایل‌های روزمره و هم در استایل‌های رسمی کاربرد دارند و می‌توانید آن‌ها را با تی‌شرتی سفید و یک کت کتان اسپرت ست کنید و یا حتی می‌توانید از بافت‌ها، استفاده نمایید.

لباس مخمل

مخمل از زیباترین و لطیف‌ترین پارچه‌ها است، اگر جسارت لازم را برای پوشیدن یک لباس مخمل مثل دامن، شلوار، پیراهن و یا کت دارید، حتما توجه کنید تنها یک لباس مخمل در استایل خود به کار ببرید. برای داشتن یک استایل مینیمال لباس مخمل خود را با لباس‌هایی با بافت غنی مثل متالیک یا چرم به کار ببرید.

ژاکت

پوشیدن ژاکت بافتنی در روزهای سرد حسی از گرما و راحتی به شما می‌دهد. ژاکت‌های بافتنی را می‌توانید روی لباس‌های تنگ بپوشید و حتی با مدل‌های مختلف شلوار و کفش ست کنید.

ژاکت

مثلا می‌توانید یک ژاکت سفید بلند را روی یک لگ بپوشید تا یک استایل شیک داشته باشید. برای ست لباس های پاییزی ترکیب لباس‌های بافتنی گشاد مثل ژاکت در بالاتنه با لباس‌های تنگ مثل شلوار چرم و جین تنگ در پایین تنه همیشه یک ترکیب زیبا و متعادل به وجود می‌آورد. مخصوصا اگر شما پاهای کشیده و زیبایی داشته باشید و بخواهید با پوشیدن یک شلوار چرم تنگ زیبایی آن‌ها را بیشتر نشان دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب اصول ست کردن لباس‌ را یاد بگیرید را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۳۴ ب٫ظ

    عالی‍⁦❤️⁩🤩😍

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۰۸ ب٫ظ

      ممنون از لطف و حضور شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۴۲ ب٫ظ

  4. ناتاشا از آلمان

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۲۷ ب٫ظ

    مطالب تون زیبا بود ولی حالا منکه از لبایهای زمستانی استفاده نمیکنم تکلیف چیه اصلا ندارم همشون تابستونیه نمیدونم لباسهای بافتنی و کلفت بپوشم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۴۷ ق٫ظ

      همین که لطف کردید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید بسیار از شما ممنونیم.

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۵۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۵۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…