انجام این کارها در چیدمان اتاق خواب ممنوع!

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گاهی تنها یک اشتباه کوچک در دکوراسیون اتاق خواب می‌تواند ما را از آرامش یا زیبایی بصری قابل توجهی محروم کند.
اشتباهات در چیدمان اتاق خواب

یکی از اهداف ما در دکوراسیون داخلی ایجاد انرژی مثبت و احساس خوشایند در فضای آن است. در این مطلب از مجله دلتا به بیان اشتباهات در چیدمان اتاق خواب می‌پردازیم. این نکات را به‌کار ببرید تا فضای اتاق شما سرشار از حس خوب شود.

زیر تخت‌خواب هیچ چیز قرار ندهید

توجه داشته باشید که قرار دادن وسایل در زیر تخت، یکی از اشتباهات در چیدمان اتاق خواب است که مانع جریان روان انرژی مثبت می‌شود. در واقع این وسایل مانند سدی در مسیر حرکت انرژی‌ها هستند و اجازه نمی‌دهند که اثر خوب آن‌ها در تمام فضای اتاق جریان داشته باشد، پس زیر تخت خواب خود را خالی بگذارید.

در حالتی که اتاق خواب شما کوچک است و به خاطر کمبود فضا مجبور هستید که زیر تخت وسیله بگذارید، از قرار دادن عناصری که انرژی فعال و متحرکی دارند، مانند چمدان و کفش، بپرهیزید. چرا که این وسایل نشانه حرکت و رفتن هستند و آرامش قبل از خواب را مختل می‌کنند.

اشتباهات در چیدمان اتاق خواب

از وسایل دکوری که به آن‌ها علاقه ندارید، استفاده نکنید

وسایل دکوری که در اتاق خواب خود به‌کار می‌برید، باید در درون شما حس خوب و انرژی مثبت ایجاد کند. بنابراین از قرار دادن مواردی که خاطرات ناخوشایندی به همراه دارند و انرژی منفی می‌دهند، خودداری کنید و آن‌هایی که علاقه دارید را به‌کار ببرید.

بهتر است قاب عکس‌های خانوادگی و دوستانه را در اتاق نگذارید. چرا که دیدن آن‌ها قبل از خواب، ذهن شما را مشغول خاطرات و اتفاقات گذشته می‌کند و آرامش مورد نیاز برای خوابیدن را از دست می‌دهید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که وسایل دکوری را روی دیوار بالای سر خود نصب نکنید تا امنیت و سلامت شما را هنگام خواب تهدید نکند.

اشتباهات در چیدمان اتاق خواب

از وسایل الکترونیکی در اتاق خواب استفاده نکنید

همانند تخت فلزی، وجود وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون، لپتاپ، گوشی و مودم‌های اینترنت می‌تواند باعث ایجاد میدان مغناطیسی شود و سلامت شما را تهدید کند. البته نور و صدای این وسایل نیز شما را قبل از خواب هوشیار و بیدار نگه می‌دارد و به خواب رفتن شما را به تاخیر می‌اندازد. پس قبل از خواب آن‌ها را خاموش کنید و بیرون از اتاق خود بگذارید.

فضای اتاق را همیشه مرتب نگه دارید

بی‌نظمی و در هم ریختگی فضا، اجازه نمی‌دهد که انرژی راحت و روان در اتاق خواب شما جریان داشته باشد و درون شما استرس و انرژی منفی ایجاد می‌کند. بنابراین هر روز آن را مرتب کنید و داخل کمد دیواری را منظم بچینید.

اتاق خواب مرتب

پیشنهاد مطالعه: مطلب این آینه‌ها منزل شما را خاص و شیک می‌کنند را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۵۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…