رپورتاژ آگهی

با هزینه‌ای به مراتب کمتر از آیفون، یک گوشی خارق‌العاده بخرید

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیفون موفق شده برند خود را به عنوان یک پدیده‌ اجتماعی که پیروان متعصبی هم دارد مطرح کند.
۳۴۳۴ با هزینه‌ای به مراتب کمتر از آیفون، یک گوشی خارق‌العاده بخرید

حالا هم که آیفون ۱۳ معرفی شده، خیلی‌ها حاضرند حداقل ۳۷ میلیون تومان هزینه کنند تا پرچم‌دار جدید اپل را در دست بگیرند. قطعا آیفون از بسیاری جنبه‌ها از رقبای خود جلوتر است، اما بیایید بررسی کنیم با یک سوم مبلغی که صرف خرید آیفون می‌کنیم، چه گوشی‌های با کیفیت دیگری می‌توانیم بخریم. با مجله دلتا همراه باشید.

سامسونگ Galaxy S20 FE 5G

محدوده‌ی قیمت گوشی Galaxy S20 FE 5G در بازار ایران از ۱۳ میلیون تا ۱۵.۵ میلیون تومان متغیر است. این میزان تقریبا برابر با یک سوم مبلغی است که برای خرید آیفون ۱۳ پرداخت می‌شود. حالا بیایید به مشخصات فنی S20 FE نگاهی بیندازیم.

صفحه‌ نمایش ۶.۵ اینچی بزرگ که وضوح تصویری باورنکردنی دارد. مجهز به تکنولوژی‌ Super AMOLED است. از کورنینگ گوریلا گلس ۳ به عنوان فناوری محافظ صفحه‌ نمایش در ساخت آن استفاده شده. در نهایت وضوح تصویرش برابر با ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل است.

سیستم عامل گوشی اندروید ۱۰ است. تراشه‌ Snapdragon 865 کوالکوم در S20 FE به کار رفته و پردازشگر آن ۸ هسته‌ای‌ است. همچنین پردازشگر گرافیکی آن Adreno 650 است. بنابراین با خیال راحت فیلم ببینید و بازی‌هایی با گرافیک بالا نصب کنید.

دوربین‌های S20 نیز قابل توجه‌اند. دوربین اصلی ۳ لنز مجزا دارد. این لنزها به ترتیب عبارتند از:

لنز wide: 12 مگاپیکسل

لنز ultrawide: 12 مگاپیکسل

لنز telephoto: 8 مگاپیکسل

این دوربین کیفیت تصویری ۱۰۸۰ و قابلیت فیلم‌برداری ۴K را دارد. دوربین سلفی قطعا با قدرت ۳۲ مگاپیکسلی شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

حافظه‌ داخلی گوشی برابر با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است و رم نیز به همین ترتیب ۶ یا ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده. امکان استفاده از حافظه‌ جانبی نیز در گوشی S20 FE وجود دارد.

در مورد گوشی S20 FE پشتیبانی از شبکه‌ ارتباطی ۵G است. با توجه به قیمت S20 FE 5G از یک سو و امکانات آن از سوی دیگر، می‌توان ادعا کرد با خرید S20 با صرف هزینه‌‌ای به مراتب کمتر شما صاحب گوشی‌ فوق‌العاده‌ای شدید.

۳۲ با هزینه‌ای به مراتب کمتر از آیفون، یک گوشی خارق‌العاده بخرید

شیائومی Poco F3

گوشی پوکو F3 در حدود ۸.۵ تا ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد و به مراتب ارزان‌تر از آیفون ۱۳ مدل جدید اول است. پوکو F3 با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتش ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچی دارد که به تکنولوژی‌های AMOLED و HDR10++ مجهز است. نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه برابر با ۸۵.۹ درصد می‌شود. وضوح تصویر نمایشگر نیز برابر با ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل است که جزء بهترین کیفیت‌های تصویری گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. همچنین از فناوری کورنینگ گوریلا گلس ۵ برای محافظت از صفحه‌ نمایش آن استفاده شده.

سیستم‌عامل اندروید ۱۱ دارد. تراشه‌ پردازنده‌ آن Snapdragon 870 کوالکوم است. پردازشگر ۸ هسته‌ای بر روی آن نصب شده. و به GPU (پردازشگر گرافیکی) Adreno 650 تجهیز شده. سرعت پردازش بالای آن امکان کار با چند برنامه‌ همزمان را به راحتی فراهم می‌کند.

دوربین اصلی آن ۳ لنز دارد که به ترتیب wide 48 مگاپیکسل، لنز ultrawide 8 مگاپیکسل و لنز macro 5 مگاپیکسل است. دوربین سلفی‌آن نیز ۲۰ مگاپیکسلی‌ست و می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰ فیلم‌برداری کند.

حافظه‌ داخلی و رم گوشی به ترتیب ۲۵۶ GB و ۸GB یا ۱۲۸ GB و ۶GB است. البته پوکو F3 از حافظه‌ جانبی پشتیبانی نمی‌کند.

شارژر سریع ۳۳ واتی آن ظرف مدت ۵۲ دقیقه قادر است گوشی را ۱۰۰ درصد شارژ کند. همچنین قدرت نگه‌داری شارژ بالایی دارد.

شیائومی Redmi Note 10 Pro

هنوز هم می‌توانید با کاهش بودجه‌تان گوشی‌های خارق‌العاده که قابلیت رقابت با آیفون را دارند، بخرید.

Redmi Note 10 Pro Xiaomi تنها ۷ تا ۹ میلیون قیمت دارد.

صفحه‌ نمایش ردمی نوت ۱۰ پرو کاملا شما را برای خرید قانع می‌کند. اندازه‌ صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچ است و وزن گوشی ۱۹۳ گرم. ساختار کلی گوشی در بخش رویی و پشتی گوشی شیشه‌ است و قاب نیز از جنس پلاستیک.

تکنولوژی استفاده شده در صفحه‌ نمایش AMOLED و HDR10+ است. همچنین در این مدل از محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس ۵ استفاده شده. وضوح تصویر نیز برابر با ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل است.

۱ 2 با هزینه‌ای به مراتب کمتر از آیفون، یک گوشی خارق‌العاده بخرید

ورژن اندروید آن ۱۱ است. تراشه‌ Snapdragon 732 کوالکوم در ساخت آن استفاده شده. CPU 8 هسته‌ای و GPU ٰمدل Adreno 618 قدرت پردازش اطلاعات و گرافیک بالایی به گوشی بخشیده است. دوربین در این مدل به صورت شگفت‌انگیزی تقویت شده است، ۴ لنز مجزا دارد که به ترتیب عبارتند از:

لنز wide: 108 مگاپیکسل

لنز ultrawide: 8 مگاپیکسل

لنز macro و depth هر کدام ۲ مگاپیکسل

ردمی نوت ۱۰ پرو در هر ثانیه ۳۰ فریم را ثبت می‌کند و کیفیت فیلم‌برداری آن ۴K است. دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی توان فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰ را دارد.

از نظر حجم حافظه‌ داخلی و رم در سه مدل به بازار عرضه شده:

۶۴ گیگابایت حافظه و رم ۶ گیگابایتی

۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و رم ۶ گیگابایتی

۱۲۸ گیگابایت حافظه و رم ۸ گیگابایتی

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۱۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…