عجیب‌ترین بسته‌های پستی که شما را شوکه می‌کند

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از پست یکی از راه‌های رایج برای ارسال مرسولات است، اما برخی از مردم از این راه برای فرستادن بسته‌های عجیب و غریب استفاده می‌کنند.
عجیب ترین اجسام ارسال شده

در دنیای فناوری‌های مدرن پست معمولی دیگر اهمیت چندانی ندارد. البته گاهی از صندوق پستی برای رد و بدل کردن چیز‌های عجیب و غریب استفاده می‌شود که تا به حال حتی به ذهنتان هم خطور نکرده است. در ادامه برخی از عجیب ترین اجسام ارسال شده با پست آورده شده است. با مجله دلتا همراه باشید.

عجیب ترین اجسام ارسال شده

تنه درخت

بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴، مسابقه‌ای برای شناسایی عجیب ترین اجسام ارسال شده از طریق پست برگزار شد. برنده مسابقه یک شرکت‌کننده از کارولینای شمالی بود که یک کنده درخت را پست کرده بود.

برف

اگر دوستی دارید که در منطقه‌ای بدون برف زندگی می‌کند می‌توانید با ارسال یک جعبه برف او را غافلگیر کنید. بسیاری از دفاتر پستی این خدمات را ارائه می‌دهند. اداره پست برف واقعی را با خنک کننده پلی استایرن محصور می‌کند و به مقصد می‌فرستد.

عقرب‌ جزو ‌عجیب ترین اجسام ارسال شده

اگر هدف از انجام مطالعات بر روی سموم استخراج شده از عقرب‌ها و انجام تحقیقات پزشکی باشد، می‌توان آن‌ها را از طریق پست ارسال کرد. جالب اینجاست که این عقرب‌ها هنگام حمل و نقل زنده می‌مانند.

گربه‌

در سال ۱۸۹۷، یک گربه سیاه از طریق پست USPS و سیستم لوله پنوماتیک به شهر نیویورک فرستاده شد. این سیستمی است که در همان سال راه اندازی و این گربه برای اطمینان از کارکرد آن ارسال شد.

زنبور‌

زنبور‌ها با استفاده از حمل‌ و نقل هوایی با قرار گرفتن در محفظه‌های ایمن و کم لرزش به مکان‌هایی که از کمبود عسل رنج می‌برند، فرستاده می‌شوند.

کودکان جزو ‌عجیب ترین اجسام ارسال شده

اگرچه قانونی نیست، اما در سال ۱۹۱۳، زمانی که خدمات پستی برای اولین بار شروع به کار کردند، مردم مناطق روستایی فرزندان خود را به مناطق دیگر پست می‌کردند تا اقوامشان در دیگر نقاط دنیا آن‌ها را ببینند.

عجیب ترین اجسام ارسال شده

پیشنهاد مطالعه: مطلب گلی که شما را مجبور به خودکشی می‌کند را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…