دنیایی از دیدنی‌ها و تفریحات در سرزمینی از تایلند

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به کرابی سفر کنید، جایی که از کیلومترها ساحل تماشایی و طبیعتی سرسبز برخوردار است و می‌توانید در آن با قایق‌های کوچک و بزرگ کل شهر را دور بزنید.
جاذبه های گردشگری کرابی

کرابی یکی از شهرهای پرجاذبه، بکر و رویایی در جنوب کشور تایلند است که در کنار دریای آندمان قرار گرفته است. اگر به‌دنبال سفری به دور از تکنولوژی و زندگی روزمره هستید، تایلند را برای سفر انتخاب کنید. تعجبی ندارد که کرابی با این همه زیبایی، تفریحات فراوان و هتل‌های لوکس این‌قدر میان گردشگران جهان محبوب شده است. در این مطلب با ما در مجله دلتا همراه باشید تا شما را با جاذبه های گردشگری کرابی در تایلند آشنا کنیم.

غارها و سواحل ریلی

اگر در کرابی به‌دنبال سواحل رویایی می‌گردید، به‌هیچ‌وجه بازدید از سواحل ریلی را از دست ندهید. این سواحل شگفت‌انگیز در دنیایی آرام و به دور از هیاهو در«آئو نانگ»، جایی که صخره‌ها آن را احاطه کرده‌اند، جای گرفته است و دسترسی به آن تنها با قایق ممکن است. از ویژگی‌های جذاب این سواحل می‌توان به آب‌های شفاف، صخره‌های آهکی، چشم‌اندازهای بی‌نظیر، غارهای گوناگون، یک تالاب مخفی در میان صخره‌ها، ساحل نرم و شنی و طبیعتی بکر اشاره کرد. همچنین در این ساحل هیچ‌گونه جاده‌ای وجود ندارد و تنها از طریق مسیرهای پیاده‌روی می‌توان به اطراف آن سر زد.

جاذبه های دیدنی کرابی

موزه معبد کلانگ توم

موزه معبد کلانگ‌ توم یکی از قدیمی‌ترین جاذبه‌های تاریخی کرابی است که از جایگاه ویژه‌ای در این جزیره برخوردار است. در این موزه می‌توانید مجموعه‌ای از ابزارهای آیینی و مذهبی، وسایل برنزی، پیکره‌های سنگی و گلی، جانوران و ابزارهای سنگی را تماشا کنید. قدمت بنای معبد این موزه به پنج هزار سال قبل بازمی‌گردد.

جاهای دیدنی کرابی

کوه هونگ

جزیره کوه‌‌هونگ یکی از جاذبه‌های دیدنی نزدیک کرابی است. در این جزیره کافی است تنها یک‌جا روی شن‌های طلایی به تماشای امواج دریا بنشینید، تا تمام استرس‌ها و روزمرگی‌هایتان از یادتان برود. در این جزیره همچنین می‌توانید از شنا، قایق‌سواری، کایاک‌سواری، غواصی، حمام آفتاب، پیاده‌روی، پیک‌نیک و ماهیگیری لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری کرابی

معبد تام سوا

معبد تام سوا یکی از جاذبه‌های تاریخی مهم تایلند است که در کرابی واقع شده است. یکی از بی‌نظیرترین معماری‌های موجود در کرابی را در این معبد می‌توانید تماشا کنید. مردم محلی برای سهیم شدن در عبادات راهبان و گردشگران برای تماشای چشم‌اندازهای وسیع از کوه‌ها و شهر کرابی، از ۱,۲۷۷ پله این معبد بالا می‌روند. مجسمه‌ای بزرگ از بودا نیز در این معبد وجود دارد که بسیار تماشایی و منحصر‌به‌فرد است.

جاذبه های گردشگری کرابی

استخر زمردین

استخر زمردین یکی از جاذبه های گردشگری کرابی در تایلند است که با فضایی منحصربه‌فرد، در پارک جنگلی طبیعی تانگ تائو (Thung Teao Forest Natural Park) قرار گرفته است. طبیعت اطراف این استخر بهترین منطقه برای دیدن گونه‌های گیاهی و حیوانات عجیب و غریب و کمیاب است.

جاذبه تایلند

غار کائو کاناب نم

غار کائو کاناب نم از جذاب‌ترین نقاط گردشگری کرابی است که سالانه تعداد بی‌شماری از گردشگران را مجذوب خود می‌کند. این ناحیه از دو تپه با ارتفاع تقریبا ۱۰۰ متر تشکیل شده که این غار در تپه سمت راست واقع شده است. در این غار می‌توانید مجموعه‌ای از بازمانده‌های زمین‌شناسی مهم کرابی را مشاهده کنید.

جاذبه های گردشگری کرابی

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمندعمیق‌ترین استخر جهان در دبی.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۲ ب٫ظ

    عااااالی بود

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۸ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۰۶ ب٫ظ

    تنها عکس اگرفیلم بودخوب بود

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

      سپاس از پیشنهاد شما. بررسی خواهد شد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…