هیومن پارک تنها پارک موضوعی در پایتخت کشور

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هیومن پارک تهران به عنوان تنها پارک موضوعی پایتخت مکانی جذاب و دیدنی است.
هیومن پارک در تهران

در سال‌های اخیر در سراسر دنیا نسل جدیدی از پارک‌های موضوعی شناخته شده که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. هیومن پارک در تهران به عنوان تنها پارک موضوعی پایتخت، شما را به سفری خاص به درون بدن انسان می‌برد. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

بزرگ ترین پارک موضوعی خاورمیانه

همان‌طور که گفته شد هیومن پارک تهران یک پارک موضوعی می‌باشد. پارک موضوعی یا همان تم پارک به پارک‌هایی اطلاق می‌شود که بر اساس موضوعی خاص طراحی و ساخته شده است.

موضوع هیومن پارک تهران، علمی است و در آن بدن انسان شرح داده می‌شود. شما می‌توانید به راحتی با اعضای داخلی بدن و نحوه کارکرد سیستم آن آشنا شوید. هیومن پارک تهران اولین و بزرگ‌ترین پارک موضوعی خاورمیانه محسوب می‌شود و یکی از مهم‌ترین تفریحات تهران به شمار می‌آید.

هیومن پارک تنها پارک موضوعی در پایتخت کشور
این پارک کاملا به شکل یک انسان غول پیکر شبیه‌سازی شده است. شما با وارد شدن به آن می‌توانید به تمامی اعضای بدن آن بروید و حتی آن‌ها را لمس کنید. هنگام ورود به این پارک، شما از گوش انسان وارد شده و در بدن آن شروع به کاوش می‌کنید، به مدت ۴۵ دقیقه از شش‌ها، قلب، کلیه و کبد می‌گذرید و از روده خارج می‌شوید. این پارک بسیار مناسب فرزندان شما می‌باشد تا کاملا با سیستم‌بدنی انسان آشنا شوند و در کنار آموزش به تفریح نیز بپردازند.

صداهای طبیعی در بدن انسان

هیومن پارک تهران تماما پر از هیجان و شگفتی است و می‌تواند برای دقایقی شما را سرگرم کند.در این پارک قلبی تپنده وجود دارد که می‌توانید در نمایی ۳۶۰ درجه به تماشای آن بنشینید. تمامی قسمت‌های شبیه‌سازی شده هیومن پارک تهران به غیر از قلب، قابل لمس می‌باشد. از ویژگی‌های این پارک می‌توان به صداهای شبیه‌سازی شده در برخی قسمت‌های پارک اشاره کرد.

صداهایی مربوط به عضوی که وارد آن شده‌اید برای نزدیک‌تر بودن به واقعیت پخش می‌شود. گویی واقعا در بدن یک انسان واقعی قرار دارید. به عنوان مثال صدای تپش قلب و یا جریان خون در رگ‌ها قابل شنیدن است. یکی دیگر از خصوصایت بارز این پارک رویدادهای طبیعی بدن می‌باشد، هنگام وارد شدن به بینی انسان و نزدیک شدن به موهای آن مکانیزم عطسه رخ می‌دهد و یا هنگام برگشت به معده استفراغ اتفاق می‌افتد و این امکانات هیجان سفر به این پارک علمی را دو چندان کرده است.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند مکانی رویایی در تهران برای دیدارهای به یاد ماندنی

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۰۷ ب٫ظ

    چ جالب

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۰۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۷ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…