ست کردن لباس با رنگ‌های جذاب که شما را شیک‌تر می‌کند

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بسیاری از ما در طول روز بیشتر از رنگ‌های سفید، سیاه، طوسی و قهوه‌ای برای انتخاب لباس خود استفاده می‌کنیم. چون هم راحت‌تر با هم ست می‌شوند و هم زمان زیادی برای فکر کردن و هماهنگ کردن رنگ‌ها لازم نیست اما کافی است تا کمی هنرمندی و ذوق و سلیقه به خرج داده و دو رنگ متفاوت را به زیبایی کنار هم قرار دهیم و با خلق ترکیب رنگ‌های جدیدتر و شادتر از آن لذت ببرید.
ست کردن با رنگ‌ های جذاب

به گفته دانشمندان ترکیب رنگ‌های شاد هم برای خودش داستانی دارد که معمولا کار زیاد آسانی نیست و اگر این ترکیب را به اصطلاح بر تن کسی ندیده باشیم، انتخاب آن چندان برایمان خوشایند نیست؛ بنابراین هدف این مطلب معرفی رنگ‌هایی است که هم از لحاظ ترکیبی بسیار شیک و جذاب می‌شوند و هم تاثیرات بسزایی بر روی سلامتی شما دارند. در این نوشتار از مجله دلتا همراه ما باشید تا ست کردن با رنگ‌ های جذاب را به شما آموزش دهیم.

ست کردن رنگ‌ها

 سبز و بلوطی

اگر لباسی سبز رنگ دارید آن را با کفش، کیف و زینت آلات بلوطی ست کنید. این دو رنگ در کنار هم بسیار عالی و باشکوه به نظر می‌رسند و از جنبه سلامتی برای کسانی که دچار گرفتگی یا فشار خون بالا هستند، مناسب است.

قرمز روشن یا شرابی

از آن‌جایی که مغز ما بین گرما و رنگ‌ها ارتباط برقرار می‌کند و رنگ قرمز روشن دارای بیشترین درجه گرما در طیف نوری است، بهتر است اگر لباسی به رنگ قرمز داریم آن را با رنگ شرابی ست کنیم و معمولا این ترکیب رنگی با اکثر پوست‌ها و رنگ موها هم‌خوانی دارد.

ارغوانی و سبز یشمی

شاید در ابتدا این ترکیب رنگ آن هم برای لباس بیشتر تند و جلف به نظر بیاید اما اشتباه نکنید همراهی سبز یشمی یا آبی روشن یا ارغوانی کاملا این تصور را از بین می‌برد و تندی رنگ ارغوانی را خنثی می‌کند. در واقع این ترکیب رنگ با بیشتر پوست‌ها همخوانی دارد.
هم‌چنین باعث می‌شود رنگ پوست شما به اصطلاح باز شود.
ست کردن با رنگ‌ های جذاب

خردلی و خاکی

اگر لباسی به رنگ خردلی دارید، آن را با یک پیراهن یا شلوار خاکی رنگ ست کنید و بپوشید.
این ترکیب رنگ، تنی طلایی رنگ به پوست شما می‌بخشد و آن زرق و برق و تندی رنگ خردلی را از بین می‌برد. در کنار این ترکیب استفاده از زیورآلات طلایی رنگ نیز بسیار مناسب است.

ست کردن

سرخابی و آبی لاجوردی

این ترکیب رنگ برای خانم‌هایی که وارد دوره میانسالی شده‌اند مناسب است چون سرخابی رنگی چوان پسند و در عین حال زنانه است و قرار گرفتن رنگ آبی لاجوردی در کنار آن، تندی رنگ سرخابی را خنثی می‌کند.

ست کردن رنگ ها

 

بنفش و زرد

بنفش رنگی بسیار آرام کننده است. پوشیدن این رنگ برای زمانی که عصبی یا خسته هستید انتخاب مناسبی است. همچنین ترکیب آن با رنگ زرد به افراد احساس شادی می‌دهد.

رنگ های جذاب

شرابی و صورتی کمرنگ

رنگ صورتی کمرنگ هم همانند رنگ سرخابی رنگی شاد و جوان‌پسند است و نسبت به رنگ سرخابی بیشتر قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف را دارد.

اضافه شدن شال، کمربند و زینت‌آلات شرابی رنگ، آن را بسیار موقر و زیبا جلوه می دهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این پالتو شیک و جذاب در پاییز امسال بدرخشید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۳۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۰۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…