پارک اسرارآمیزی که شما را فلج می‌کند

۸
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این دنیا سرتاسر پر از زیبایی، عظمت و زرق و برق‌‌های طبیعی است. پارک ملی مادیدی یکی از آخرین اماکن روی کره زمین است که توسط تمدن انسانی دست نخورده باقی مانده است.
پارک ملی مادیدی در کشور بولیوی

بیشتر مردم دوست دارند به دامان طبیعت رفته و با پیاده‌روی، قایق‌رانی در رودخانه و یا کمپینگ از محیط پیرامون خود لذت ببرند. یکی از این مکان‌هایی که می‌توانید به آن سفر کنید پارک ملی مادیدی است ولی هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که شما در این محل به‌طور کامل در امان باشید. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با پارک ملی مادیدی در کشور بولیوی آشنا شوید.

00opd پارک اسرارآمیزی که شما را فلج می‌کند

پارک ملی مادیدی در کشور بولیوی

پارک ملی مادیدی یک پارک ملی در حوزه رودخانه آمازون فوقانی در بولیوی است که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده‌ است. مساحت آن ۱۸۹۵۸ کیلومتر‌مربع است. این پارک قسمتی از بزرگ‌ترین منطقه‌های حفاظت‌شده دنیا است.

جاذبه‌ای منحصربه‌فرد

این مکان دارای منظره‌ای فوق‌العاده است. البته چیزی وجود دارد که مانع از لذت‌بردن شما از دیدن منظره شده و سبب می‌شود تا این پارک را به‌عنوان عجایب وحشتناک طبیعی بشناسند. این پارک یکی از زیباترین جاذبه‌های کره زمین است که دست نخورده باقی مانده است. به همین علت بسیاری از گیاه‌شناسان و دانشمندان تمایل دارند تا در خصوص گونه‌های متنوع گیاهی و جانوری که در این منطقه زندگی می‌کنند مطالعه کنند.

پارک اسرارآمیزی که شما را فلج می‌کند

می‌توان گفت تقریبا هر آن‌چه به صورت طبیعی در این پارک قرار دارد سمی است. گیاهان و حشرات در این پارک ملی به‌طور یکسان قابلیت فلج کردن و حتی کشتن انسان را دارند. به همین علت است که بسیاری از بازدیدکنندگان تنها می‌توانند به‌عنوان بخشی از یک تور برنامه‌ریزی شده از این پارک ملی بازدید کنند. البته هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که شما در این محل به صورت کامل در امان باشید.

پارک بیولوژیکی

پارک ملی مادیدی به‌عنوان یکی از پارک‌های متنوع بیولوژیکی شناخته شده است. ممکن است گردشگران در مادیدی پلنگ خالدار گریزان، سمور غول پیکر ، میمون تی‌تی (نوعی از میمون که در هیچ‌کجا از دنیا یافت نمی‌شود) را پیدا کنند. همچنین جالب است بدانید، بیش از ۱۱ درصد از ۹۰۰۰ گونه پرندگان را می‌توانید در این پارک ببینید.

0dklsd پارک اسرارآمیزی که شما را فلج می‌کند

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۰۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۰۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۲ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

    چقدر هیجان انگیز بود

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۸ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…