پرونده‌های مخوف از مواجهه انسان با بیگانگان فضایی

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وجود یا عدم وجود موجودات فضایی یکی از جذاب‌ترین موضوعاتی است که همیشه مورد بحث و صحبت قرار می‌گیرد.
مواجهه انسان با بیگانگان فضایی

مدت‌هاست که جستجوی حیات در کیهان بخشی از سفر اکتشاف فضایی ما بوده است. اگرچه شواهد ملموس و قابل اعتمادی از وجود حیات فرازمینی به دست نیامده است، اما ادعای مواجه شدن با بیگانگان و موجودات فضایی از سوی برخی از افراد باعث شده که مردم نسبت به وجود حیات هوشمند در دنیای بیرون از سیاره زمین امیدوارتر شوند. در اینجا فهرستی از افرادی را می‌بینید که ادعا کرده‌اند با فضایی‌ها مواجه شده‌اند، به همین دلیل جستجوی انسان‌ها در سال‌های اخیر برای پیدا کردن حیات فرازمینی به موضوع هیجان‌انگیزتری تبدیل شده است. با مجله دلتا همراه باشید تا با مواجهه انسان با بیگانگان فضایی بیشتر آشنا شوید.

مواجهه انسان با بیگانگان فضایی

ربوده شدن یک زوج نیوزیلندی

در سال ۱۹۶۱، دو شخص به نام‌های بارنی و بتی هیل توسط بیگانگان در نزدیکی کوه‌های سفید در نیوهمپشایر ربوده شدند. آن‌ها مدعی شدند که یک شی نورانی در آسمان آن‌ها را دنبال می‌کرده است. گفته می‌شود این دو نفر به فضاپیمایی منتقل شدند که در آنجا موجوداتی انسان نما آزمایش بارداری را روی بتی انجام دادند.

سپس این زوج به ماشین خود بازگردانده شدند. هنگامی که آن‌ها به خانه رفتند، متوجه شدند که ساعت‌هایشان از کار افتاده و نمی‌توانند دو ساعت از زمان رانندگی خود را به خاطر بیاورند. با این حال کمتر کسی این داستان را باور کرد. برخی از روان‌پزشکان اعلام کردند که این زوج تحت استرس زیادی بوده‌اند که ممکن است باعث توهم آن‌ها شده باشد.

مواجه با یوفو در آسمان فرودگاه

چندین کارگر در فرودگاه اوهار شیکاگو گزارش دادند که یک بشقاب پرنده را در بالای دروازه C-۱۷ مشاهده کردند. افراد زیادی شاهد این حادثه بودند و یک سفینه فضایی و فلزی را دیدند که به طور مداوم در حال چرخش بود. این جسم ناشناس در نهایت به بالا می‌رود و صحنه را ترک می‌کند.

بیش از ده‌ها کارمند این حادثه را به مراکز کنترل و امنیتی گزارش کردند و اداره هوانوردی فدرال را از این حادثه مطلع کردند. این سازمان وجود بشقاب پرنده را تکذیب کرد و این اتفاق را یک پدیده غیرعادی آب و هوایی توصیف کرد. این حادثه هنوز هم یکی از مرموزترین پرونده‌های تاریخ مدرن باقی مانده است.

سوزانده شدن توسط سفینه فضایی ها

استفان میچالاک هنگام جستجو در نزدیکی دریاچه فالکون، دو بشقاب پرنده معلق را مشاهده کرد تا یکی از مورد اطمینان‌ترین موارد مشاهده بشقاب پرنده رقم بخورد. هنگامی که او سعی کرد یکی از یوفو‌ها را از نزدیک بررسی کند، با گاز داغ سوزانده شد. علائم سوختگی که به شکل شبکه‌ای بودند روی او باقی ماند. همچنین، در اطراف منطقه فرود فلزات رادیواکتیو کشف شد و محل فرود سفینه‌ها نیز عاری از هرگونه پوشش گیاهی شده بودند.

این پرونده هنوز یکی از مرموزترین پرونده‌ها در تاریخ تحقیقات یوفو‌ها است و توسط پلیس سواره‌نظام سلطنتی کانادا و نیروی هوایی ایالات متحده یک اتفاق «غیرقابل توضیح» عنوان شده است.

14997233 549 پرونده‌های مخوف از مواجهه انسان با بیگانگان فضایی

ربوده شدنی که پنج روز طول کشید

تراویس والتون ۲۰ ساله زمانی که کامیون خود را ترک کرد تا یک شی فلزی معلق در هوا را از نزدیک بررسی کند، توسط موجودات فرازمینی ربوده شد. او خود را روی میزی دید که توسط موجودات عجیب و غریب و کوچک بررسی می‌شود. والتون با آن‌ها جنگید و توسط انسانی که کلاه ایمنی به سر داشت نجات یافت. زمانی که او خود را دوباره در بزرگراه دید، متوجه شد که پنج روز از ربوده شدنش می‌گذرد. بسیاری از افراد داستان او را باور نمی‌کنند، اما باید بدانید درختان مجاور جایی که سفینه در حال پرواز بوده ۳۶ برابر بیشتر از ۸۵ سال گذشته الیاف چوب تولید کردند.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب چرا کرونا در مردان بیشتر قربانی می‌گیرد؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۵۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…