چربی‌سوزی سریع با این دمنوش‌های معجزه‌آسا

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دمنوش‌هایی که ما به شما معرفی می‌کنیم، در شرایط عادی در کنار یک رژیم غذایی مناسب، می‌توانند تاثیرات شگفت‌انگیزی در روند کاهش وزن داشته باشند.
طرز تهیه دمنوش لاغری

دمنوش‌های گیاهی علاوه‌بر طعم‌های منحصربه‌فردشان، فواید بی‌شماری نیز برای سلامتی دارند. در حقیقت دمنوش‌های گیاهی صدها سال است که به‌عنوان داروهای طبیعی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و دردها استفاده می‌شوند. لاغری یکی از بحث‌های داغ روز است و خیلی از افراد با استفاده از راه‌های مختلف تلاش می‌کنند به آن برسند. همراه مجله دلتا باشید تا با طرز تهیه دمنوش لاغری آشنا شوید.

طرز تهیه دمنوش لاغری

دمنوش دارچین

هرقدر قندخون‌ شما متعادل‌تر باشد، کمتر دچار اشتهای کاذب می‌شوید و بدن شما روند مناسب‌تری برای استفاده از چربی‌های ذخیره‌شده را در پیش خواهد گرفت. دارچین می‌تواند میزان سطح قندخون را مدیریت کند. پس ضرری ندارد اگر یک دمنوش تند و تیز دارچین را امتحان کنید.

  • یک قاشق چای‌خوری پودر دارچین
  • یک تکه چوب دارچین
  • یک لیوان آب

طرز تهیه

پودر دارچین و چوب آن را به همراه آب‌جوش داخل یک لیوان بریزید. بهتر است از یک لیوان درب‌دار استفاده کنید یا روی هر لیوانی که استفاده می‌کنید، درپوش بگذارید و ۱۵ دقیقه صبر کنید. دمنوش لاغری شما آماده است.

دمنوش چای سبز و زنجبیل

چای سبز علاوه‌بر خواصی که برای سلامتی دارد، مدت‌ها است به‌عنوان ماده‌‌ای موثر در کاهش وزن، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. چون چای سبز طبع سرد دارد افزودن زنجبیل با طبع گرم، دمنوش شما را متعادل می‌کند.

  • مقداری زنجبیل تازه‌‌ پوست‌ کنده یا نصف قاشق چای‌خوری زنجبیل پودر شده
  • یک قاشق چای‌خوری چای سبز
  • یک لیوان آب
  • یک قاشق عسل طبیعی برای شیرین‌ شدن دمنوش (اختیاری)

طرز تهیه

برای درست کردن این دمنوش لاغری، بهتر است از یک لیوان صافی‌دار استفاده کنید یا صافی‌ مناسبی روی لیوان قرار بدهید. ابتدا زنجبیل و چای سبز را داخل صافی قرار بدهید و یک لیوان آب‌ جوش داخل لیوان بریزید و صافی را داخل لیوان بگذارید. حواس‌تان باشد چای سبز را بیشتر از ۳ تا ۴ دقیقه داخل آب جوش نگذارید، چون طعم تلخی پیدا می‌کند. صافی را خارج کنید. دمنوش‌تان حاضر است. می‌توانید یک قاشق عسل به آن اضافه کنید.

دمنوش گل محمدی

  • یک مشت گلبرگ تازه یا خشک شده گل محمدی
  • نصف فنجان آب
  • یک قوری درب‌دار

طرز تهیه

اگر از گلبرگ تازه استفاده می‌کنید، حواس‌تان باشد که گلبرگ‌ها به آفت‌کش‌ها، سموم دفع حشرات یا کود شیمیایی آلوده نباشند.

گلبرگ‌ها و آب را داخل قوری بریزید (طوری که آب روی گل‌ها را بپوشاند) و قوری را روی شعله‌ گاز قرار بدهید. درب قوری را بگذارید و منتظر شوید تا جوش بیاید. پس از آن‌که ۱۵ تا ۲۰ دقیقه جوشید، دمنوش را از صافی رد کنید. این دمنوش لاغری را نهایتا تا ۶ روز می‌توانید در یخچال نگه‌دارید.

دمنوش مریم گلی

مریم‌ گلی گیاهی است که ذهن و بدن را آرام می‌کند، بنابراین می‌تواند به میزان قابل‌توجهی با استرس مقابله کند. به همین دلیل دمنوش مریم گلی یکی از دمنوش‌هایی است که اثرات مطلوبی بر روی کاهش وزن دارد.

  • یک مشت مریم گلی تازه یا ۲ قاشق چای‌خوری مریم گلی خشک
  • یک لیوان آب
  • لیمو (در صورت تمایل)

طرز تهیه

مریم گلی را در لیوان بریزید و آب جوش را به آن اضافه کنید. ۴ تا ۵ دقیقه زمان بدهید. دمنوش‌ لاغری خود را صاف کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

لاغری با دمنوش

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۶ کلید طلایی برای تضمین سلامت قلب را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۰:۵۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۴۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…