با این پالتو شیک و جذاب در پاییز امسال بدرخشید

۳
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پالتو یکی از لباس‌های ضروری مناسب برای فصل زمستان است. به همین علت پالتوهای زیادی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌توان در فروشگاه‌ها یافت.
پالتوی تدی

پالتوی تدی یکی از نمونه های شیک و جذابی است که این روزها تبدیل به یک ترند جذاب شده است. کت تدی یک انتخاب زیبا، راحت و پشمی است که مورد توجه جمع کثیری از خانم‌ها قرار گرفته است. پس اگر می‌خواهید همراه با ترندهای روز حرکت کنید، باید حتما پالتو تدی را به سبد خرید خود اضافه کنید. ما در این مطلب چند استایل شیک با پالتو تدی را برای شما آماده کرده‌ایم تا برای ست کردن این کت زیبا دچار مشکل نشوید. با مجله دلتا همراه باشید.

چند استایل با پالتوی تدی

ست کردن پالتو تدی با لگ و شلوار اسکینی

وقت آن است که با افزودن یک کت تدی به استایل قدیمی خود، ظاهری جذاب به آن ببخشید. می‌توانید کت تدی را با یک لگ مناسب یا شلوار اسکینی و بوت مچی ست کنید و از این استایل زیبا لذت ببرید.

استایل هیپی با شلوار جین

شلوارهای پاره و زاپدار را می‌توانید با کت تدی ست کنید تا به یک استایل هیپی جذاب برسید. مکمل این استایل یک جفت کتانی ست شده با شلوار جین و کلاه بافتنی خواهد بود.

استایل خیابانی به سبک شهروندان نیویورک

برای کسانی که در مناطق سردتر زندگی می کنند، داشتن یک پالتوی بلند یک ضرورت است. اگر در منطقه‌ای سردسیر زندگی می‌کنید، می‌توانید یک کت بلند تدی را با شلوار تنگ و بوت مچی ست کرده و از داشتن یک استایل زیبا به سبک شهروندان نیویورک سیتی لذت ببرید.

استایل جذاب با پالتو

ست کردن کت تدی کوتاه

ست کردن یک لباس بافتنی ریز با یک پالتوی تدی کوتاه مسلما به شما استایلی کژوال و زیبا خواهد بخشید.

یک پالتوی تدی روشن به استایل تمام مشکی خود بی افزایید

اگر برای خارج شدن از خانه عجله داشته و نمی‌توانید وقت زیادی صرف ست کردن لباس‌های مختلف با یکدیگر کنید، هر لباس مشکی که دارید را با یکدیگر پوشیده و رویش یک کت تدی با رنگ روشن بپوشید. پالتو تدی به این استایل تمام مشکی جان تازه‌ای خواهد بخشید.

پالتوی تدی طرح دار (پترن دار)

اگر به دنبال یک استایل جذاب با این مدل پالتو هستید، یک کت تدی طرح‌دار انتخاب کرده و باقی جزئیات استایل خود را مینیمال و با کم‌ترین جزئیات انتخاب کنید.

استایل جذاب در زمستان

ست کردن پالتو تدی با لباس راه راه

از ست کردن پالتوی پشمی خود با لباس‌های راه راه یا طرح دار نهراسید! این کار به استایل شما بعد خواهد بخشید و آن را بسیار جذاب‌تر می‌کند.

استایل خیابانی با پالتو تدی

هیچ چیز جذاب‌تر و راحت‌تر از یک شلوار مخمل راحتی یا حتی لگ مخملی نیست. ست کردن کت تدی اورسایز با یک شلوار مخمل و کتانی‌های ونس یک ست بسیار جذاب و عالی خواهد شد.

ست پالتو تدی با هودی

می‌توانید برای این‌که در جمع و خیابان خودی نشان بدهید، از یکی پالتوی تدی قرمز رنگ روی یک هودی مشکی چاپدار استفاده کنید. فقط حتما کلاه هودی را روی سرتان بگذارید تا استایلتان جذاب‌تر شود. راهنمای ست کردن هودی را هم قبل از انجام این کار مطالعه کنید.

استایل لایه لایه با کت تدی

کار هیچ‌وقت از محکم کاری عیب نمی‌کند! استایل لایه لایه با پالتوی تدی یک استایل جذاب و چشم نواز خواهد شد. می‌توانید یک لباس یقه اسکی بافتنی را با یک کت تدی اورسایز و یک کلاه پشمی جذاب ست کنید و هیچ‌وقت سرما نخورید.

هودی تدی

استفاده از ژاکت تدی

بادگیرهای قبلی خود را کنار گذاشته برای حس کردن گرمای بیشتر، از یک ژاکت تدی زیبا استفاده کنید. کلاه بافتنی و لگ ورزشی یا شلوار جین اسکینی انتخاب‌های مناسبی برای تکمیل کردن این استایل هستند.

استفاده از پالتو تدی دو رنگ

خطوط مشکی رنگ روی این پالتو زیبایی آن را دوچندان کرده‌اند. این کت تدی بژ تقریبا همه کاره است و با هر استایلی ست می‌شود.

استایل مونوکروم با این پالتو جذاب

استایل مونوکروم با پالتو تدی هم یک انتخاب بی‌خطر دیگر است. مونوکروم و به خصوص استایل تماما مشکی هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود. یک استایل تمام مشکی با کت پشمی خیلی جذاب و زیبا خواهد شد.

استایل خیابانی با پالتو تدی

پالتوی تدی خود را با یک هودی، شلوار جین مناسب و کفش کتانی جذاب بیش از گذشته درخشان کنید. این استایل به علاوه زیبایی خارق العاده‌اش راحت نیز هست.

استایل رسمی با پالتوی تدی

برای داشتن یک استایل رسمی با کت تدی، می‌توانید آن را روی یک ست لباس مخصوص مهمانی بپوشید و به یک ترکیب برنده دست پیدا کنید.

استایل تدی

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین و مناسب‌ترین شال‌ و روسری برای پاییز را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۰:۴۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۰۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…