زیباترین و مناسب‌ترین شال‌ و روسری برای پاییز

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از دغدغه‌های بانوان در فصل پاییز، انتخاب شال و روسری است که هم از نظر جنس و هم از نظر رنگ، مناسب فصل پاییز باشد.
شال و روسری مناسب پاییز

انتخاب شال و روسری مناسب با هر فصل و استفاده از آن، علاوه بر آن که ظاهری زیبا، آراسته و چشم ‌نواز را به همراه دارد، موجب حفظ ایمنی بدن در فصول مختلف می‌شود. برای مثال شال پشمی در پاییز و زمستان علاوه بر آن که ظاهر بسیار مطلوبی دارد به دلیل آن که روی گوش‌هایتان را نیز پوشانده، از ورود سرما به داخل آن‌‌ها جلوگیری می‌کند. انتخاب شال و روسری مناسب فصل، ظاهر شما را زیبا و چشم‌نواز می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی شال و روسری مناسب پاییز می‌پردازیم.

شال و روسری ابریشم

استفاده از پارچه ابریشم برای شال و روسری پاییزی انتخابی به‌جا و مناسب محسوب می‌شود. به احتمال زیاد همه ما می‌دانیم که پارچه ابریشم به دلیل فرآیند طبیعی، دشوار و ارزشمندی که موجب تولیدش می‌شود، پارچه‌ای گران‌قیمت و فوق‌العاده شیک و زیبا است. شال و روسری ابریشمی را با لباسی مناسب و درخور زیبایی استفاده کنید، تا هارمونی صحیح و چشم نوازی در ظاهر شما پدیدار شود.

شال و روسری ابریشم

شال و روسری پشمی

نام این جنس پارچه نیز موجب پیدایش احساس گرما در بدن می‌شود. از این رو بدیهی است که مناسب‌ترین گزینه برای فصول سرد سال است. اما شال و روسری پشمی انواع سبک و سنگین دارد که به طبع شال و روسری پشمی سبک یا نازک مناسب پاییز و جنس پشمی سنگین و ضخیم یا چندلایه آن مناسب زمستان است.

از استفاده شال و روسری پشمی پاییزه و زمستانه به همراه مانتوهای نازک و نخی نیز پرهیز کنید، چرا که ظاهری عجیب و تضادی بصری را در چشم بیننده به‌وجود می‌آورد.

sh60087812 1437035844 زیباترین و مناسب‌ترین شال‌ و روسری برای پاییز

روسری‌های چروک شطرنجی

یکی از ویژگی‌های خوب این نوع روسری‌ها این است که شما می‌توانید آن‌ها را با هر نوع لباس پاییزه و زمستانه‌ای هماهنگ کنید. این نوع از روسری‌ها با هر لباس گرمی، به خوبی ترکیب می‌شوند. همچنین پیشنهاد خوبی برای ٖآرایش مات هستند.

شال و روسری مناسب پاییز

روسری‌های نخی پاییزه

روسری‌های نخی پاییزه زیر مجموعه پارچه‌های پنبه‌ای هستند. به دلیل عبور ندادن سرما از خود و گرم بودن، مناسب‌ترین جنس شال یا روسری برای فصل سرما است. جنس نخی به راحتی اتو می‌شود و کمتر از سایر جنس‌ها سر می‌خورد. سبک، لطیف و نرم است و یکی از مناسب‌ترین پارچه‌ها برای فصل پاییز و زمستان است.

شال‌های ساده با رنگ تیره

بافت شال و روسری‌های ساده بسیار سبک و نرم است و در نهایت باعت خستگی سر و گردن شما نمی‌شود.

رنگ های مناسب فصل پاییز 

  • شال و روسری‌های پاییز و زمستانه که حاوی رنگ گرم هستند، بهتر است از نقش و نگار کمتری برخوردار بوده و طرح خلوتی داشته باشند، چرا که پررنگی آن‌ها به اندازه کافی به چشم می‌آید.
  • اگر از طرح‌های پرنقش و نگار استفاده کنید، موجب شلوغی بیش از حد در چشم بیننده می‌شود.
  • اگر شال و روسری پررنگ و گرمی هم وجود دارد که حاوی طرحی شلوغ است و از پوشیدن آن احساس خوبی دارید، می‌بایست حتما با مانتوهای پاییزه با طرح خلوت و بافت‌های بسیار ساده، مورد استفاده قرار گیرند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۸ راز زنان شیک‌پوش که باید بدانید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۴۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…