۷ ماسک موثر برای درمان خانگی ریزش مو

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نگهداری از مو، امری بسیار مهم است و به راحتی می‌توانید از ریزش مو جلوگیری کرده و موهایی سالم و زیبا داشته باشید.تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
ماسک مو برای ریزش مو

ریزش مو معضلی است که امروزه گریبان گیر بیشتر افراد جامعه شده است، راه‌های درمانی زیادی برای این بیماری توصیه شده اما هیچ راهی مثل درمان خانگی ریزش مو به صورت طبیعی جواب نمی‌دهد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی ۷ ماسک مو برای ریزش مو می‌پردازیم.

ماسک موی تخم مرغ

ماسک مو برای ریزش مو

این ماسک منبع سرشاری از ویتامین B و پروتئین است. بر اساس تحقیقات علمی، این مواد مغذی برای موهای شما بسیار مفید است. این ماسک برای همه انواع مو مناسب است و باعث درخشانی مو می‌شود.

مواد مورد نیاز

یک فنجان شیر، یک عدد تخم مرغ، دو قاشق غذاخوری روغن زیتون، دو قاشق غذاخوری آب لیمو

طرز تهیه

تخم مرغ را همراه با مواد دیگر مخلوط کنید و هم بزنید و بعد آن را روی پوست سر خود بمالید و اجازه دهید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی سرتان بماند. موهای خود را با آب سرد بشویید.

ماسک کشک

این ماسک مو می‌تواند به درمان مو‌خوره، درخشان‌کردن انتهای مو و کاهش آسیب‌ به مو کمک کند. این ماسک هم‌چنین موهای شما را نرم می‌کند و رنگ آن‌ها را تقویت می‌کند.

مواد مورد نیاز

یک قاشق غذاخوری سرکه سیب، یک فنجان کشک، یک قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه

موارد را با یکدیگر مخلوط کنید و به سر موها و ریشه موهای خود بمالید. اجازه دهید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی سرتان بماند و بعد آن را با آب سرد بشویید.

ماسک موی موز برای ریزش مو

ماسک مو برای ریزش مو

این ماسک منبع سرشاری از ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها، روغن‌های طبیعی و پتاسیم بوده که برای درمان ریزش مو بسیار عالی است.

مواد مورد نیاز

طرز تهیه

در یک کاسه همه مواد را با یکدیگر مخلوط کنید و بعد آن را به پوست سر و تارهای مو بمالید. این ماسک فقط باید ۵ تا ۱۰ دقیقه روی سرتان بماند و نباید بگذارید زمان آن بیشتر شود. سرتان را با آب ولرم بشویید.

ماسک برگ گیاه کاری و روغن نارگیل

ماسک مو برای ریزش مو

برگ کاری به‌عنوان یکی از روش‌های درمانی بسیار عالی برای رشد مو شناخته شده‌است که برای سفید‌ی زودرس مو بسیار مفید است. این ترکیب کمک می‌کند موهای شما پروتئین کمتری را از دست دهد.

مواد مورد نیاز

۱۰ عدد برگ کاری، دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل

طرز تهیه

مثل زمان آشپزی، مقداری از روغن نارگیل را گرم کنید و برگ‌های کاری را به آن اضافه کنید. اجازه دهید برگ‌ها کاملا پخته شوند. سپس آن را از روی شعله بردارید. زمانی‌که ترکیب شما کمی سرد شد، آن‌ها را با میکسر کاملا مخلوط کنید و سپس روی پوست سر و موهای سرتان بمالید. بگذارید به‌مدت ۲۰ دقیقه روی سرتان بماند و بعد با یک شامپوی طبیعی آن را بشویید.

ماسک روغن کرچک برای ریزش مو

این ماسک که سرشار از پروتئین است برای درمان موخوره، شوره سر و افزایش ضخامت مو بسیار مفید است.

مواد مورد نیاز

طرز تهیه

همه مواد را با یکدیگر مخلوط کنید. آن را روی پوست و موهای سر بمالید و ماساژ دهید. اجازه دهید به‌مدت یک ساعت روی سرتان بماند و بعد آن را با آب سرد بشویید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چه آرایشی مناسب چشمان شماست را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۰۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۱۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…