۵ مبل راحتی که از داشتن آن پشیمان نمی‌شوید

2
10
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مهم نیست که خانه‌ای بزرگ و یا کوچک دارید، وقتی مبلمان راحتی را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کردید، داشتن چیدمان مناسب باعث لذت بیشتر شما می‌شود.
مبل راحتی

بدون شک، یکی از معیارهای اصلی هر فردی در خرید مبل راحتی قیمت و هزینه آن است. درصورتی‌که قصد صرفه‌جویی در هزینه خرید مبل راحتی را دارید، به‌هیچ‌وجه نگران نباشید. در این مطلب از دلتامگ  قصد داریم تا به معرفی ۵ مبل راحتی ارزان و باکیفیت موجود در بازار بپردازیم.

کاناپه سه‌نفره فراگ

این روزها مبلمان چستر دوباره طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. این سبک مبلمان با ظاهر متفاوت و خاص خود در هر دکوراسیونی نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کنند. کاناپه سه‌نفره فراگ نیز از دقیقا با الهام از این سبک مبلمان طراحی شده است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای دکوراسیون‌ مدرن امروزی شما باشد. اگر شما به دنبال مبل راحتی ارزان اما باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما کاناپه سه‌نفره فراگ است.

مبل راحتی ارزان و باکیفیت

 

کاناپه دسته گرد سریر

کاناپه دسته گرد سریر یک مبل راحتی ارزان، باکیفیت و فوق‌العاده است. این کاناپه چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کیفیت، جزو  بهترین‌های مدل بازار است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این کاناپه دارای دسته‌های گرد است که همین باعث شده تا کاناپه ظاهری متفاوت و خاص به خود بگیرد. با اینکه دسته‌ها در کمال سادگی طراحی شده‌اند، اما اگر به بخش نشیمن‌گاه آن دقت کنید، متوجه لمسه‌کوبی‌های ظریفی خواهید شد. سادگی دسته‌ها با لمسه‌کوبی‌های نشیمن‌گاه تضاد خوشایندی را به وجود آورده‌ و ترکیب چشم‌نواز و زیبایی را ساخته است.

مبل راحتی ارزان و باکیفیت

 

کاناپه دسته تخت سریر

تقریبا می‌توان گفت که دو کاناپه دسته تخت سریر و کاناپه دست گرد سریر از لحاظ ساختاری کاملا یکسان هستند. هیچ تفاوتی در مواد ساختاری و جنس مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها وجود ندارد. تنها تفاوت آن‌ها در دسته‌هایشان است. برخلاف مدل قبلی، این کاناپه دارای دسته‌های تخت است که باعث شده تا متفاوت‌تر از مدل پیشین به‌نظر رسد. این دسته‌های تخت علاوه بر زیبایی بی‌انتهایی که برای کاناپه به ارمغان آورده، یک کاربرد عالی و منحصربه‌فرد نیز دارد.

مطلب پیشنهادی:  چگونه در پاییز یک تراس زیبا و شیک داشته باشیم؟

کاناپه دسته تخت سریر

 

کاناپه سه نفره دسته ساده تانگو

این کاناپه یک مبل راحتی زیبا و چشم‌گیر است. تمامی بخش‌های این کاناپه (به جز پایه‌ها) از پارچه طرح‌دار ظریفی پوشیده شده است تا حس راحتی بیشتری را به کاربران القا کند. از طرفی، این ویژگی باعث شده تا این مبل، اسپورت و مدرن به نظر برسد و برای فضاهای مختلف مناسب باشد.

ویژگی دیگر این مبل در انحنای خاص این کاناپه است. از آنجایی که اجرای این انحنا‌ها در مبل بسیار دشوار بوده، می‌توان گفت که یک ویژگی نادر و کمیاب در مبل‌های راحتی است. با وجود تمامی این ویژگی‌های فوق‌العاده، قیمت این کاناپه مقرون‌به‌صرفه است.

کاناپه سه نفره دسته ساده تانگو

کاناپه سه نفره فلورا

اگر به دنبال یک مبل راحتی اما با ظاهری سنگین و جذاب هستید، بی‌شک مبل راحتی فلورا مناسب شما است. این مبل از ترکیب چوب، فلز، پارچه و چرم ساخته شده است. ترکیب این چهار مورد، این مبل را از نظر ظاهر و کیفیت ساختاری، بی‌نظیر کرده است. این مبل با مدل و ظاهر خاص توانسته تا خود را با بسیاری از فضاها و سبک‌ها هماهنگ باشد.

کاناپه سه نفره فلورا

 

2 دیدگاه

  1. Miad khosravi

    7 شهریور 1402 در 8:38 ب.ظ

    ممنونم ازین قلم شیوا و روان نویسنده

    اگر میشه یه مطلب هم در مورد استفاده از تراس خونه بنویسید
    مطمعنم خیلیا دوس دارن تراس خونه شون رو شیک کنن
    و مطمعنن با این بیان زیبا وپیشنهاداتی ک اراعه میدید خیلی موثره

    مطالب سایتتون واقعا خوبه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با کابینت‌های مدرن آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

کابینت‌های مدرن نوعی کابینت آشپزخانه هستند که با خطوط تمیز، سطوح صاف و عدم وجود جزئیات مشخ…