با تفریحات هیجان انگیز کیش آشنا شوید

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تفریحات کیش شامل طیف وسیعی از تفریحات آبی مهیج و جذاب می‌شوند که بسیاری از آن‌ها را نمی‌توانید در هیچ کجای ایران تجربه کنید.
تفریحات آبی در کیش

کیش یکی از مقاصد گردشگری معروف ایران است که به‌لطف وجود تفریحات و برنامه‌های سرگرم‌کننده، اوقات خوشی را برای همه گردشگران رقم می‌زند. تفریحات کیش به‌قدری متنوع‌ هستند که شاید در طول یک سفر نتوانید از همه‌ آن‌ها استفاده کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با تفریحات آبی در کیش آشنا شوید.

پاراسل

پاراسل نوعی تفریح آبی است که علاقه‌مندان از طریق یک چتر با طنابی به طول ۱۵۰ متر به قایق موتوری وصل می‌شوند. وقتی قایق با سرعت روی آب حرکت می‌کند، به‌تدریج در آسمان به پرواز درمی‌‌آیید و اوج هیجان را در آسمان آبی و روی آب‌های زلال خلیج فارس تجربه خواهید کرد. امکان استفاده از چتر پاراسل به‌صورت یک نفره و دو نفره و سه نفره  وجود دارد. کل مدت این تجربه حدود یک ساعت است که زمان پرواز در اوج بین ۶ تا هفت دقیقه خواهد بود و تا ارتفاع ۱۵۰-۳۰۰ متری بالا می‌روید. این تفریح برای آقایان و بانوان قابل‌استفاده است.

تفریحات هیجان انگیز در کیش

شاتل

یکی دیگر از تفریحات آبی در کیش شاتل است. تفریح لذت‌بخش شاتل به این صورت است که روی یک تیوپ می‌نشینید و قایق تندرویی شما را روی سطح آب می‌کشد. شاتل به‌صورت تک نفره قابل‌استفاده نیست و حداقل باید دو نفر باشید و افراد ۶ سال به بالا با رضایت والدین می‌توانند از شاتل استفاده کنند. مدت زمان استفاده از شاتل حدود ۱۵ دقیقه است.

جاذبه های کیش

اسکوتر زیردریایی

اسکوتر زیردریایی از مهیج‌ترین تفریحات آبی جزیره است. این اسکوتر امکان سفر به اعماق خلیج فارس و تماشای دنیای زیر آب و ماهی‌های رنگارنگ خلیج فارس را پیشکش شما می‌کند. اسکوتر یک نوع غواصی است، با این تفاوت که با کمک یک موتور زیر دریایی می‌توانید در عمق ۱۰ متری زیر آب با کمک مربی حرکت کنید. حداقل سن استفاده از اسکوتر زیردریایی، ۱۲ سال و حداقل قد ۱۵۰ سانتی‌متر برای خانم‌ها و آقایان است. اسکوتر زیردریایی تک نفره است و برای این تفریح نیازی نیست، شنا بلد باشید.

 تفریح در کیش

بنانا

بنانا، تفریح آبی دیگری است که برای انجام آن روی تیوپ‌های بنانا (به‌شکل موز) سوار می‌شوید و سپس توسط قایق‌های تندرو با سرعت بسیار بالا روی سطح دریا حرکت می‌کنید. این وزرش آبی دسته‌جمعی بسیار هیجان‌انگیز است و حداقل چهار و حداکثر هشت نفر می‌توانند در مدت ۱۵ دقیقه از آن استفاده کنند.

تفریحات آبی در کیش

فلای بورد

فلای بورد، وسیله‌ای است که با اتصال به یک جت اسکی، شما را روی هوا معلق نگه می‌دارد. ضمن اینکه از طریق پمپاژ آب، به شما اجازه انجام حرکات نمایشی و شیرجه را می‌دهد. در نتیجه می‌توانید لذت و هیجان را بین آسمان و آب‌های جزیره تجربه کنید. این تفریح برای افراد بالای ۱۸ سال (بانوان و آقایان) مناسب است که در مدت‌زمان ۲۰ دقیقه انجام می‌شود. فلای بورد، تفریح بسیار ساده‌ای است که پنج دقیقه اول آن به آموزش مختصر اختصاص دارد.

تفریحات آبی در کیش

غواصی

بی‌شک شنا با ماهی‌ها و جانوران دریایی کیش، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برایتان می‌سازد و حتی اگر شنا بلد نباشید، می‌توانید همراه با مربی و تجهیزات لازم وارد آب شوید. آقایان و بانوان با شرایط مشابه می‌توانند از این تفریح استفاده کنند؛ فقط غواصی بانوان با قایق مجزا و مربی خانم انجام می‌شود.

تفریحات آبی در کیش

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند ۴ جاذبه دیدنی دبی که نباید از دست داد.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۰۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…