این آینه‌ها منزل شما را خاص و شیک می‌کنند

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آینه در دکوراسیون داخلی خانه معجزه می‌کند به‌گونه‌ای که بدون صرف کمترین هزینه با نصب یک آینه قدی می‌توانید چیدمان خانه خود را شیک و خاص کنید.
کاربرد آینه در منازل

کاربرد آینه در منازل از گذشته‌ها تا به امروز متداول بوده است. اگرچه آینه به شکل کاربردی و با انواع طرح‌ها و قاب‌ها در منزل استفاده می‌شود. ولی افرادی که به دنبال داشتن فضاهایی متفاوت هستند، از آینه به‌عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضاسازی‌ها استفاده می‌کنند. با مجله دلتا همراه باشید.

آینه تزیینی با سبک کاشی شکسته

این آینه زیبا با قاب ساخته شده از کاشی‌های شکسته شیشه‌ای، ظاهری منحصربه فرد و پویا دارد. این آینه برای مواردی مناسب است که هدف برجسته کردن یک دیوار خالی به رنگ سفید را داریم. با این آینه از این دیوار یک اثر هنری ساده و پر جنب‌وجوش می‌سازیم.

آینه تزیینی با سبک کاشی شکسته

آینه دکوارتیو با طرح رودخانه‌ای

یک رودخانه شیشه‌ای که از وسط چوب گذشته است، طرح منحصربه‌فرد و زیبایی به این آینه بخشیده است. شکل رودخانه می‌تواند به صورت افقی یا عمودی زینت داده شود تا سبک‌هایی الهام گرفته از طبیعت را نشان دهد.

آینه با طرح رودخانه‌ای

آینه دکوراتیو با طرح گلبرگ

تأثیر سبک آرت دکو (یک سبک هنری) در این آینه تزیینی طلایی، روح زندگی را بخشیده است. یک آینه بی‌نظیر با طرح گلبرگ‌های گل که هم به عنوان یک آینه و هم به عنوان یک اثر هنر دیواری شیک، قابل استفاده است.

کاربرد آینه در منازل

آینه به سبک آرت دکو مستطیلی

این آینه به سبک آرت دکو و با استفاده از میله‌های طلایی که قاب هندسی آن را تشکیل داده‌اند، ساخته شده است. این یک آینه خارق العاده برای افزودن سبک مدرن و توهم فضای بزرگ در حمام، اتاق خواب، راهرو و ورودی خانه است.

چیدمان زیبای نشیمن با آینه

آینه دکوراتیو مکرومه‌ای

این آینه دیواری زیبا دارای قاب مکرومه است که هنر کلاسیک را نشان می‌دهد. جنس مکرومه می‌تواند از نخ، پنبه و هر متریال دیگری باشد. ظاهر گرم و خانگی این آینه باعث شده است تا محصولی عالی برای دکوراسیون منزل با سبک سنتی باشد.

آینه دکوراتیو مکرومه‌ای

آینه تزیینی با طرح گل داوودی

از کاربرد آینه در منازل می‌توان به آینه‌های تزیینی اشاره کرد. آینه دیواری فلزی با طرح گل داوودی با پالت رنگی کاملا گرم خود، گزینه مناسبی برای یک خانه با دکوراسیون سنتی است. از طرح گل داوودی برای این آینه استفاده شده است، گلی که به طور سنتی نمادی از شادی، عشق و طول عمر است.

آینه تزیینی با طرح گل داوودی

آینه‌های کوچک تزیینی مشبک

این آینه دکوراتیو شاهکاری بی‌مانند است که جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای را به طراحی داخلی می‌بخشد. اما به اندازه کافی ساده و مینیمال طراحی شده است تا در بیشتر سبک‌های دکوراسیون اعم از مدرن، کلاسیک و معاصر قابل استفاده باشد.

کاربرد آینه

پیشنهاد مطالعه: مطلب دیوارهای خانه را رنگ کنیم یا کاغذ دیواری؟ را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۳۳ ب٫ظ

    بسیار عالیه هزار ستاره کمش هست من خیلی راضیم از برنامه خوبتون

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۸ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۰۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۰۰ ب٫ظ

  5. ایمان شاهی

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ

    خیلی مطلب خوبی نوشته بودید. امیدوارم با این طرح صیانت اینترنتی در آینده باقی بمونه تا ما بتونیم بازم از چنین مطالب خوب و بروزی استفاده کنیم. الان اینقد اینترنت در زندگی مردم مهم شده که حتی مبلمان منزل و دکوری و مجسمه دکوکاف و … رو هم از فروشگاه های انلاین خرید میکنن. خلاصه اینکه دم همه صاحب های سایت های پر مخاطب و مفید مثل شما گرم

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۵۰ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز و گرامی

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…