چگونه با کمترین هزینه دکور خانه را تغییر دهیم؟

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون منزل روش‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید به کمک آن‌ها فضایی بی‌نظیر و در عین حال آرامش‌بخش را در منزل خود ایجاد کنید.
روش های تغییر دکوراسیون ارزان

یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد تغییرات مثبت در طراحی داخلی منزل استفاده از ایده‌های ارزان قیمت است و شما می‌توانید بدون صرف هزینه‌های اضافه در دیزاین داخلی منزل خود تنوع ایجاد کنید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش های تغییر دکوراسیون ارزان می‌پردازیم.

با شمعدان اتاق را تزیین کنید

بعضی از شمع‌ها به‌تنهایی خوشگل و جذاب هستند. اما از زیبایی شمعدان نباید غافل شد. انتخاب‌های متنوعی برای خرید شمعدان پیش روی شماست. از چوبی تا شیشه‌ها و جنس‌های دیگر. هر کدام را که با دکوراسیون شما هماهنگ‌تر است، انتخاب کنید.

روش های تغییر دکوراسیون ارزان

شمع روشن کنید

احتمالا جادویی در شعله و آتش هست که آرامش می‌دهد و جذب می‌کند. شمع تزئینی باشد یا ساده، شعله آن در خانه حس رویایی و دلپذیری ایجاد می‌کند که با هیچ چراغ و لامپی به‌دست نمی‌آید. باورتان نمی‌شود شمع چقدر حس‌وحال خانه را زیر و رو می‌کند.

می‌توانید از بین شمع وارمر تا شمع‌های بزرگ و عطردار انتخاب کنید. بعضی روزها شمعی روشن کنید، موسیقی دلنشینی با آن همراه کنید و اجازه دهید حس آرامش و طراوت بر شما غلبه کند. خرید شمع یکی از روش های تغییر دکوراسیون ارزان به‌حساب می‌آید.

روش های تغییر دکوراسیون ارزان

کوسن رنگ‌ و روی اتاق را عوض می‌کند

مبل‌ها یا روتختی را نمی‌شود هر سال عوض کرد. اما دلتان را چه‌کار کنید که حال‌ و هوای تازه می‌خواهد؟ یک راه تغییر دکوراسیون ارزان، خرید کاور کوسن است. کاورهای قدیمی را مدتی در کمد بگذارید و چند کاور نو بخرید. اگر قبلی‌ها رنگ‌های ملایم و خنثی بوده‌اند، سراغ کوسن طرح‌دار و شاد را بگیرید.

رنگ کوسن ها

قاب عکس حس خوبی در قلب شما زنده می‌کند

یکی از روش های تغییر دکوراسیون ارزان استفاده از قاب عکس است. این روزها دیگر دوران آلبوم و چاپ عکس گذشته، با این همه بعضی‌ها همچنان عکس چاپ می‌کنند و خاطره‌های دلپذیرشان را جلوی چشم نگه می‌دارند. شک نکنید اضافه کردن یکی، دو قاب تازه به گوشه و کنار خانه باعث می‌شود با دیدن عکس‌ها لبخندی به لب‌تان بیاید.

قاب عکس در چیدمان

با چراغ خواب اتاق قشنگ‌تر می‌شود

چراغ خواب رومیزی یا دیواری نه‌تنها بار روشنایی خانه را به‌دوش می‌کشد، بلکه حس‌وحال دلنشینی هم در اتاق خواب ایجاد می‌کند. وقتی چراغ خواب خاموش باشد، نقش یک وسیله تزیینی را بازی می‌کند و کامل‌کننده وسایل دکوری اتاق می‌شود. با روشن کردن آن، نور و انرژی به اتاق می‌آید.

چراغ خواب در اتاق خواب

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین و شیک‌ترین چیدمان برای اتاق نشیمن شما را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۱۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ آبان ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…