۷ راهکار کم‌هزینه در تغییر دکور منزل که نمی‌دانید

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همیشه هم لازم نیست برای تغییر دکوراسیون خانه هزینه زیادی را پرداخت کنید. گاهی با اقدامات ساده و ارزان می‌توان تحولی در دکور خانه ایجاد کرد.
نکات ارزان برای چیدمان منزل

هر قدر دکوراسیون خانه را با دقت و حوصله انتخاب کرده و چیده باشید، یک روزی از آن خسته می‌شوید. شما می‌توانید با خرید وسایل نه چندان قیمتی، حس خوبی به خانه خود بیاورید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات ارزان برای چیدمان منزل می‌پردازیم.

با شلف خانه دلپذیرتر می‌شود

از نکات ارزان برای چیدمان منزل می‌توان خرید تعدادی مجسمه، گلدان کوچک، جاشمعی و خرده‌ریزه‌های تزیینی اشاره کرد. با خرید شلف دیواری و چیدن وسایل دکوراتیو روی آن، حس تازه‌ای به خانه می‌دهید. شلف‌ها در چیدمان مدرن و کلاسیک به‌کار می‌روند و با سلیقه‌ خیلی‌ها هماهنگ هستند. تابلوی قدیمی را از روی دیوار بردارید و شلف نو به‌جای آن قرار دهید.

نکات ارزان برای چیدمان منزل

یک ساعت زیبا فضای خانه را عوض می‌کند

در سال‌های اخیر ساعت‌های فانتزی و دکوراتیو بیشتری در بازار می‌بینید. دیگر نقش ساعت فقط نشان دادن زمان نیست، با دکور خانه هماهنگ می‌شود و زیبایی‌اش را به‌ رخ می‌کشد. شما هم می‌توانید با اضافه کردن یک ساعت قشنگ رومیزی یا دیواری تغییری در خانه ایجاد کنید.

نکات ارزان برای چیدمان منزل

گل و گلدان خانه را به فضایی آرام تبدیل می‌کند

در زندگی آپارتمانی که از هوای تازه و آسمان بالای حیاط محروم هستید، وجود گل و گلدان را در خانه دست‌کم نگیرید. جلوه و حس قشنگ یک گلدان طبیعی با هیچ کریستال و فرشی قابل‌ مقایسه نیست. یکی از کارهایی که حس تازگی به‌ خانه می‌دهد، عوض کردن گلدان‌ است. می‌توانید گلدانی بخرید که هماهنگ با دکوراسیون خانه باشد و خوشگل‌تر به‌نظر برسد.

گل و گلدان در خانه

با خرید استند گلدان جلوه‌ای تازه به اتاق بدهید

حالا که حرف از گل‌های آپارتمانی ا‌ست، به استند گلدان هم فکر کنید. استند ظاهر مرتب‌تری به گلدان‌های قشنگ شما می‌دهد، ضمن این‌که خودش به یک وسیله تزیینی تبدیل می‌شود. استندها در رنگ و جنس‌های مختلفی هستند. باتوجه به چیدمان خانه‌ خود، یک مدل را انتخاب کنید. مطمئن باشید حس تازگی خوبی با خودش به خانه می‌آورد.

استند گلدان

از تاثیر آینه در چیدمان خانه غافل نشوید

آینه فضاهای کوچک را چندبرابر بزرگ و دلباز نشان می‌دهد. خانه‌های کم‌نور باوجود آینه روشن‌تر به‌نظر می‌رسند. از این‌ها بگذریم، آینه جلوه لوکسی به اتاق می‌دهد. می‌توانید در فضاهای مختلف خانه از آینه‌های ساده یا دکوراتیو بهره ببرید.

آینه در چیدمان خانه

کوسن رنگ‌وروی اتاق را عوض می‌کند

مبل‌ها یا روتختی را نمی‌شود هر سال عوض کرد. یکی از نکات ارزان برای چیدمان منزل خرید کاور کوسن است. کاورهای قدیمی را مدتی در کمد بگذارید و چند کاور نو بخرید. اگر قبلی‌ها رنگ‌های ملایم و خنثی بوده‌اند، سراغ کوسن طرح‌دار و شاد را بگیرید.

کوسن مناسب مبلمان

با خرید ریسه خانه را رویایی کنید

تزیین اتاق با ریسه و نورپردازی یکی از کارهایی‌ است که فضا را دگرگون می‌کند. ریسه‌ها گران نیستند، اما جلوه زیادی دارند. می‌توانید کتابخانه، دیوار، سقف اتاق خواب، گلدان‌ها، و بالای تخت‌خواب‌ خود را با ریسه تزیین کنید. غروب که بشود و لامپ‌های ال‌ای‌دی را روشن کنید، خواهید دید که چه حس رویایی و خوبی ایجاد می‌شود.

ریسه در دکور خانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین پرده لوکس و شیک برای نشیمن منزل شما را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…