بهترین پرده لوکس و شیک برای نشیمن منزل شما

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پرده‌ها مانند یک اثر هنری، زیبایی دکوراسیون را تکمیل می‌کنند. بدون آن‌ها تزئینات و هارمونی چیدمان داخلی خانه ناقص و ناتمام است. 
پرده‌ لوکس برای اتاق نشیمن

اتاق نشیمن محل جمع شدن اعضای خانواده است. هرچه این فضا گرم‌تر و صمیمی‌تر باشد افراد احساس بهتری خواهند داشت. پرده‌های شید این روزها جای خود را در دکوراسیون منازل باز کرده‌اند و به‌عنوان پرده‌ لوکس برای اتاق نشیمن محسوب می‌شوند. با مجله دلتا همراه باشید.

پرده شید رول

شید رول‌ها یا پرده‌های غلتکی به‌عنوان پرده‌ لوکس برای اتاق نشیمن محسوب می‌شوند و برای پنجره‌های بزرگ پیشنهادی عالی هستند، در دو مدل تکی و دو لایه در بازار موجود بوده و از ورود اشعه‌های آفتاب به فضای داخلی خانه ممانعت می‌کنند.

پرده‌ لوکس برای اتاق نشیمن

پرده شید رومی

شیدهای رومی یا رومن‌شیدها از پرده‌های جذاب بالارونده‌ هستند که برای فضاهای مسکونی نیز استفاده می‌شوند. این پرده‌ها دید از بیرون را محدود می‌کنند و برای اهالی خانه فضایی امن و دلپذیر فراهم خواهند کرد. رومن‌شیدها عایق نور و صدا هستند و به فضای شما عمق می‌بخشند.

پرده‌ لوکس برای اتاق نشیمن

پرده شید بالونی

شیدهای بالونی ظاهر خاص‌تری نسبت به انواع دیگر پرده‌های شید دارند. اگر این سبک پرده را به‌عنوان پرده لوکس برای اتاق نشیمن خود انتخاب می‌کنید باید مراقب باشید که شکل ظاهری این نوع شیدها باید با تم کلی دکور شما متناسب باشد. زمانی که شید بالونی باز است، از چشم بیننده به شکل پرده‌ای با چین‌های پف‌دار دیده می‌شود.

پرده شید بالونی

پرده شید تکی

شیدهای تکی معمولا از یک پارچه و یک زنجیر برای جمع و باز کردن پرده تشکیل شده‌اند و نسبت به شیدهای دو لایه قیمت ارزان‌تری دارند.

پرده شید دولایه

پرده‌های شید دو لایه یک لایه توری و یک لایه آستری دارند و هرکدام با یک زنجیر مجزا جمع و باز می‌شوند. لایه آستر پارچه‌ای ضخیم است که نور ورودی را کنترل کرده و پارچه توری با شفافیت خود فضا را روشن‌تر می‌کند. شیدهای دو لایه به‌دلیل مقاومت خود در برابر آفتاب، جلوی بور شدن لوازم منزل شما مانند مبلمان و فرش‌ها را می‌گیرند.

پرده شید دولایه

پرده شید زبرا

ترکیب شیدرول و پرده کرکره تبدیل به نوع جدید و پرطرفداری از پرده شید شده است به نام شید زبرا. این شیدها مجموعه‌ای از تور و پارچه هستند. اگر علاقه دارید روی پرده شید زبرا تصویر موردعلاقه‌ خود را چاپ کنید باید بدانید که بخشی از تصویر شما روی تور چاپ می‌شود و ممکن است کیفیت دلخواه شما را نداشته باشد.

پرده شید زبرا

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این وسایل دکوری چیدمان خانه خود را متحول کنید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ دی ۱۴۰۰ در ۶:۴۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۱۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۱۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…