با این وسایل دکوری چیدمان خانه خود را متحول کنید

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده از برخی لوازم دکوری خاص می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی در دکوراسیون منزل شما بر جای گذارد.
وسایل دکوری در دکوراسیون

امروز دکوراسیون منزل به یکی از موضوعات بسیار مهم در خانواده‌ها تبدیل شده است. چیدمان و طراحی داخلی به قدری اهمیت پیدا کرده است که حتی در نوع خرید منزل نیز تاثیر می‌گذارد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی وسایل دکوری در دکوراسیون می‌پردازیم.

مجسمه‌ها

مجسمه‌ها یکی از معمول‌ترین لوازم دکوری شیک محسوب می‌شوند. زیرا در هر خانه‌ای معمولا از یکی از انواع مجسمه‌ها استفاده شده است. زیبایی فضای منزل، به دقت در انتخاب نوع مجسمه بستگی دارد. همخوانی رنگ و نوع و حجم مجسمه با دیگر وسایل و رنگ‌آمیزی خانه از اهمیت بالایی برای شیک‌تر شدن منزل برخوردار است.

مجسمه‌ ها

میز کنسول

یک میز چوبی با پایه‌های آهنی، هم می‌تواند به‌عنوان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون در خانه شما مورد استفاده قرار گیرد و هم به عنوان یک اکسسوری جانبی، که جنبه زیبایی دارد. این میز کنسول یا استند پایه‌دار چوبی، حتی می‌تواند جایگاهی برای قرار دادن سایر اکسسوری‌ها باشد.

میز کنسول

صندلی راک، کلاسیک و زیبا

از وسایل دکوری در دکوراسیون، صندلی راک بوده که یکی از وسایل بسیار خاص و ویژه در طراحی داخلی منزل به‌شمار می‌رود. صندلی‌های راک یکی از بهترین و راحت‌ترین صندلی‌ها هستند. این صندلی‌ها طوری طراحی شده‌اند که هنگام نشستن روی آن‌ها احساس آرامش و راحتی کنید. اکثر صندلی‌های راک چوبی هستند. استفاده از چوب در ساخت این صندلی‌ها باعث شده تا ظاهر زیباتر و شیک‌تری داشته باشند.

امروزه از طرح‌های مدرن‌تر اینگونه صندلی‌ها که معمولا دارای کفی فوم و پارچه‌های شیک یا پایه‌های استیل هستند می‌توان در هر دکوراسیون مدرنی استفاده کرد.

وسایل دکوری در دکوراسیون

با روفرشی رنگ و لعاب خانه خود را تغییر دهید

روفرشی یکی از وسایل بسیار خاص در دکوراسیون منزل است. اگر به سال‌ها قبل برگردیم معمولا روفرشی‌ها زیبایی خاصی نداشتند و صرفا برای جلوگیری از آسیب دیدن فرش از آن‌ها استفاده می‌شد. امروزه روفرشی‌ها طرح‌ها و تنوع زیادی پیدا کرده‌اند.

روفرشی ارزان‌ترین روش برای تغییر چهره و رنگ و لعاب خانه شما است. ما ایرانی‌ها معمولا از یک یا چند فرش در پذیرایی استفاده می‌کنیم و استفاده از روفرشی‌های متنوع باعث می‌شود هر از چندگاهی بدون نیاز به تغییر اساسی و صرف هزینه زیاد منزل خود را نو کنیم.

وسایل دکوری در دکوراسیون

گلدان‌های تزیینی

گیاهان فقط یک اکسسوری محسوب نمی‌شوند؛ آن‌ها جزء اصلی و کاربردی و ضروری هر خانه‌ای هستند. وظیفه اصلی گیاهان، ایجاد تعادل روحی و تلطیف فضای خانه است. گیاهان را می‌توانید در انواع گیاهان برگ سبز و گل‌های آپارتمانی به فضای خانه خود دعوت کنید و از زندگی در کنار آن‌ها لذت ببرید.

گلدان‌ های تزیینی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ایده‌‌های شیک و کاربردی برای تزیین دیوار منزل را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۳۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…