پاییز امسال با این لباس‌ها بدرخشید!

۱۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با شروع فصل پاییز و هوای سرد خانم‌های شیک‌پوش برای خوشتیپی و جذابیت در این فصل از رنگ‌ها و مدل‌های مناسب لباس پاییزی استفاده می‌کنند.
بهترین نوع پوشش در فصل پاییز

هر فصلی استایل مخصوص به خود را دارد و شما باید پوشش و استایل مناسب با آن فصل را داشته باشید. همانطور که می‌دانید فصل پاییز فصلی است که درجه هوا در آن کاملا متغیر است. پس می‌توان گفت انتخاب نوع پوشش برای فصل پاییز بسیار مهم و سخت است. در این مطلب از مجله دلتا به شما اطلاعات لازم در مورد بهترین نوع پوشش در فصل پاییز را خواهیم داد. 

ژاکت‌ها و کت‌های مناسب برای فصل پاییز

اگر می‌خواهید بهترین نوع پوشش در فصل پاییز را داشته باشید حتما پوشش‌های چند لایه را انتخاب کنید. این کار به شما کمک می‌کند در صورت تغییر دمای هوا به راحتی و به سرعت پوشش خود را تغییر دهید. استفاده از انواع ژاکت‌ها، کت‌ها و جلیقه در این شرایط یک گزینه فوق‌العاده محسوب می‌شود. شما می‌توانید زیر این ژاکت‌ها یا کت‌ها تی‌شرت یا لباس نازک بپوشید و به راحتی پوشش خود را در تغییرات دمای هوا تحت کنترل خود نگه‌دارید.

بهترین نوع پوشش در فصل پاییز

 مانتوهای بافتنی مناسب برای فصل پاییز

مانتوهای بافتنی می‌توانند گزینه مناسبی برای شما به‌ عنوان بهترین نوع پوشش در فصل پاییز باشند. در واقع می‌توان گفت که زمان استفاده از مانتوهای بافتنی فصل پاییز است. شما می‌توانید مانتوهای بافتنی خود را به راحتی با شلوارهای جین ست کنید. تنوع مانتوهای بافتنی چه از لحاظ مدل و چه از لحاظ رنگ‌بندی بسیار زیاد است.

بهترین نوع پوشش در فصل پاییز

 شلوارهای مناسب برای فصل پاییز

یکی دیگر از گزینه‌های مربوط به بهترین نوع پوشش در فصل پاییز، انتخاب شلوارهای مناسب برای این فصل است. می‌توان گفت در فصل پاییز باید شلوارهای جین و مخمل کبریتی را در پوشش خود با رنگ بندی پاییزی مورد استفاده قرار دهید. رنگ‌های پاییزی به راحتی با هم ست می‌شوند و این مورد به شما در انتخاب بهترین ست لباس پاییزی کمک بزرگی می‌کند.

 شلوارهای مناسب برای فصل پاییز

 شنل‌های مناسب برای فصل پاییز

یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای نوع پوشش در فصل پاییز شنل‌ها می‌توانند باشند. می‌توان گفت شنل‌ها یا همان پانچوها از بهترین نوع پوشش در فصل پاییز محسوب می‌شوند. شما می‌توانید در این فصل شنل‌های خود را با بلوز ساده و جذب بپوشید.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که شنل‌ها بیشتر مناسب افراد با جثه ریز هستند. اگر شما چاق هستید و اندام درشتی دارید شنل‌ها را در لیست لباس‌های پاییزی خود قرار ندهید چون شما را بیش از حد بزرگ نشان می‌دهد.

 شنل‌های مناسب

 پلیورهای مناسب برای فصل پاییز

پلیورها می‌توانند انتخابی خوبی برای بهترین نوع پوشش در فصل پاییز باشند. اکثر پلیورها از جنس کتان، پشم و کشمیر بافته می‌شوند. و همانطور که می‌دانید این الیاف جزو الیاف طبیعی به‌حساب می‌آیند. پلیورها به دلیل بافته شدن از الیاف طبیعی مانع ایجاد حساسیت در پوست شما می‌شوند و جابه‌جایی هوا در بین بافت‌های آن باعث می‌شود که بدن شما را در برابر آب و هوا و تغییرات دمایی در فصل پاییز محافظت کنند.

 پلیورهای مناسب

اکسسوری‌های مناسب برای فصل پاییز

استفاده از برخی اکسسوری‌ها مثل شال گردن‌های پشمی و شال‌های ضخیم و یا حتی کلاه‌های نمدی و پشمی در فصل پاییز می‌تواند به خوش استایلی شما کمک بسیار بزرگی بکنند. همچنین در صورتی که هوا گرم شود به راحتی می‌توانید در بیاورید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هفت ایده جذاب با پارچه چرم برای پاییز را بخوانید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۳۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۳۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۵ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۳ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۹ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۰ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۹ ق٫ظ

    جذاب بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۷ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۰۷ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

  11. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…