بهترین مراکز خرید تهران که باید به‌ آن‌ها سر بزنید

۹
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مراکز خرید تهران فقط به بازارهای قدیمی نظیر بازار بزرگ تهران و بازار تجریش خلاصه نمی‌شوند و پاساژهای مدرنی در گوشه‌ و کنار پایتخت فعال هستند که مشتریان پروپاقرص خود را دارند.
مراکز خرید لوکس و مدرن تهران

تهران، کلان‌شهری بزرگ و مدرن است که جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متعددی دارد. یکی از جاهای دیدنی تهران را می‌توان مراکز خرید و مجموعه‌های تجاری دانست که برخی جزو لوکس‌ترین مراکز تجاری ایران به حساب می‌آیند. در حال حاضر، مراکز خرید بزرگ پایتخت فقط به واحدهای تجاری خلاصه نمی‌شوند و با وجود ارائه خدماتی مانند باشگاه‌ ورزشی، رستوران‌، شهربازی‌، فودکورت، سینما و غیره، مجموعه تفریحی کاملی را برای بازدیدکنندگان مهیا کرده‌اند. برای آشنایی با تعدادی از مراکز خرید لوکس و مدرن تهران با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

مراکز خرید لوکس و مدرن تهران

مرکز خرید اپال

مرکز تجاری اپال با ۲۳ طبقه در زمینی به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع احداث شد که ۹ طبقه آن در زیر زمین و مابقی در روی زمین هستند. این مرکز به‌ لطف تنوع محصولات و مغازه‌های شیک و زیبا به مقصد علاقه‌مندان به خرید و پاساژ‌گردی تبدیل شده است؛ به‌ویژه که در کنار خرید می‌توان از امکانات تفریحی آن مانند سینما و سالن بولینگ و بیلیارد لذت برد. فودکورت و رستوران‌های مجلل این مجموعه نیز فرصتی ایده‌آل برای صرف غذایی خوش‌طعم محسوب می‌شوند.

فروشگاه های تهران

مرکز خرید زعفرانیه پلازا

اگر دنبال برندهای گران قیمت داخلی و خارجی و اجناس اورجینال هستید، مرکز خرید زعفرانیه پلازا یک گزینه ایده‌آل است، اما اگر بودجه زیادی برای خرید کنار نگذاشته‌اید احتمالا نمی‌توانید دست پر از این مرکز خرید بیرون بیایید. این مجتمع تجاری ۳ طبقه، ۴۰ واحد تجاری و پارکینگی با ظرفیت ۲۱۰ اتومبیل دارد و اینجا دغدغه پیدا کردن جای پارک هم نخواهید داشت. این مرکز خرید تقریبا همه چی تمام است و شما علاوه بر خرید پوشاک و کیف و کفش، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم ورزشی، ساعت و جواهر می‌توانید به کافی‌شاپ و قنادی آن هم سر بزنید و در رستوران آن هم خودتان را مهمان غذاهای لذیذ کنید.

بهترین مرکز خرید های تهران

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید ایران و تهران است که در زعفرانیه قرار دارد. این مجتمع تجاری با عرضه بهترین برندهای داخلی و خارجی در زمینه‌ پوشاک، زیورآلات، کیف، کفش و… شهرت زیادی پیدا کرده است. از برندهای موجود در پالادیوم می‌توان به آدیداس، نایکی، پوما، ریباک، جین وست، منگو، جنیفر، تی تی، پاما، پونت و غیره اشاره کرد.

بهترین مرکز خرید های تهران

مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر در سال ۱۳۹۰ در ۹ طبقه آغاز به کار کرد. نمای سازه و نورپردازی جذابش در طول شب باعث شده‌ است که این مجموعه همچون جعبه‌ای زیبا به نظر برسد. معماری داخلی چشم‌نواز، آب‌نمای دیواری با جلوه‌ای خاص و لابی وسیع، جذابیتی دوچندان به این مجموعه بخشیده‌اند.

از آن‌جا که انواع برندهای معتبر خارجی و داخلی در این محل شعبه دارند، اجناس باکیفیت با قیمتی بسیار گران در آن عرضه می‌شود و در نتیجه انتخاب مناسبی برای سخت‌پسندهایی است که بودجه کافی خرید اجناس برند را دارند.

مراکز خرید لوکس و مدرن تهران

مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا اولین فروشگاه بدون مرز در ایران است که در آن از واحدهای تجاری مجزا خبری نیست و به سبک دپارتمان استور طراحی شده است. این مرکز خرید که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد، هفت دپارتمان جداگانه برای کالاهای مختلف دارد و بدون اینکه نیازی به ورود به مغازه‌های متعدد باشد، بازدیدکنندگان می‌توانند اجناس را یک‌جا مقایسه و خرید کنند.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند رودخانه هزاررنگ، شاهکاری شگفت‌انگیز

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۰:۰۷ ق٫ظ

    گرون فروشن

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۴۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۳۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ

    همشون گرونن!!!

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۲۶ ب٫ظ

      بله، ولی بسیار سرگرم‌کننده و زیبا هستن.

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۱ ق٫ظ

    بهتره وقتی مرکز خریدی رو معرفی می کنید، حداقل یه اطلاعات کوچیک از منطقه یا موقعیت جغرافیاییش بدین به کاربر

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۵ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۱۹ ب٫ظ

      سپاس از نظر شما کاربر عزیز

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…