سه مورد از ترسناک‌ترین اتفاقات تاریخ فضانوردی

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مطلب عجیب‌ترین و ترسناک‌ترین اتفاقاتی که برای مشهور‌ترین فضانوردان رخ داده است را بخوانید.
ترسناک ترین خاطرات فضانوردان

در برخی از این ترسناک ترین خاطرات فضانوردان موارد و شواهدی از وجود بیگانگان یا فرازمینی‌ها بیان شده است. برخی دیگر آنچنان عجیب بوده‌اند، که فضانوردان حتی درست نمی‌توانستند توصیف کنند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۱- موسیقی در فضا جزو ترسناک ترین خاطرات فضانوردان

در ماموریت آپولو ۱۰، تام استفورد Thomas P. Stafford، جان یانگ John W. Young و یوجین کرنان Eugene cernan به نزدیکی ماه اعزام شدند. تا آخرین ماموریت قبل از ماموریت آپولو ۱۱ با هدف قدم به ماه را انجام دهند. در این ماموریت آن‌ها در حال تصویربرداری از سطح زمین بودند، تا این که صدای موسیقی بسیار عجیبی را می‌شنوند، یک نوع موسیقی که با سوت زدن‌های عجیبی نواخته می‌شد.

فرمانده‌ ماموریت ابراز تعجب می‌کند و بیان می‌کند “پسر این صدا خیلی عجیب بود باید در خصوص آن تحقیق کنیم” و جان یانگ پاسخ می‌دهد “کسی حرف ما را باور نخواهد کرد”؛ و واقعا هم باور کردن این اتفاق سخت هست. توضیح جالبی برای علت این اتفاق وجود ندارد، نزدیک‌ترین توضیح به حقیقت، تداخل امواج رادیویی زمین بوده است، که شباهتی با سوت یا موسیقی ندارد.

۲- مار

یکی از ترسناک ترین خاطرات فضانوردان، داستان مار فضایی است. این داستان را دکتر استوری ماسگریو بیان کرده است. دکتر ماسگریو با عناوینی نظیر فضانورد در ناسا با بیش از ۶ مدرک علمی تحصیلی و مهارت باورنکردنی در ریاضیات، شاهدی بسیار موجه محسوب می‌شود. ایشان در مصاحباتی بیان داشت در دوتا از ماموریت‌های فضایی خود، موجوداتی را به چشم دید که هنوز هم بابت آن‌ها متعجب است.

او عنوان کرد که در حین پرواز تعدادی مار زنده‌ فضایی دید، که حدود ۶ الی ۷ فوت طول داشتند و به آرامی مدت کمی، سفینه‌ آن‌ها را تعقیب کردند.

۳- نور‌ها

در رتبه‌ بعدی ترسناک ترین خاطرات فضانوردان، نور‌های عجیب قرار دارد. در ۲۰۰۵ لیروی چیاو که به مدت ۶ ماه فرمانده‌ ایستگاه فضایی بین‌المللی بود، در حال انجام ماموریتی با هدف ترمیم برخی آنتن‌های ایستگاه بود، که چیزی توجه او را جلب می‌کند، ردیفی از نور‌ها به صورت یک علامت پیکان برعکس، که به سرعت از رو به روی او رد می‌شود. همراهان او این پدیده را مشاهده نکردند چرا که به سمت دیگری ایستاده بودند.

ترسناک ترین خاطرات فضانوردان

بیشتر بخوانید: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب چرا ما انسان‌ها می‌خوابیم را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۴۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…