هفت ایده جذاب با پارچه چرم برای پاییز

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پارچه چرم مناسب بانوان شیک‌پوشی است که می‌خواهند هم‌زمان یک پوشش گرم و در عین‌حال راحت برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی داشته باشند. این مطلب را با ما بخوانید.
پارچه چرم

پارچه چرم در انواع چرم طبیعی و چرم مصنوعی و طرح‌‌ها و بافت‌های متنوع، انتخاب بسیار مناسبی برای انواع لباس‌های پاییزه و زمستانه است.با این مطلب در مجله دلتا همراه شوید تا دنیایی از تنوع در استایل خیابانی شما ایجاد شود.

استایل خیابانی اسپرت با پارچه چرم

یک کت کوتاه، همراه با یک تاپ بلند کاموایی یا پشمی و شلوار جین محبوب ما، یک استایل جذاب برای خیابان‌گردی، کافه‌گردی و حتی خرید مایحتاج روزانه است. مزیت چنین کت‌هایی این است که می‌توان آن‌ها را با هر رنگ و مدل بلوز، شومیز و شلواری ست کرد. شومیز سفید همراه با یک کت چرمی مشکی کوتاه و شلوار چرم، تحسین هر بیننده‌ای را برمی‌انگیزد.

پارچه چرم

پالتوهای چرم با یقه‌های کلاسیک

از پالتوهای بلند چرمی همراه با لگ جین یا چرم و بوت بلند غافل نشوید. برای دیده شدن یقه کلاسیک و زیبای این مدل پالتوها، بهتر است روسری داخل یقه قرار گیرد. یا از کلاه و شال‌های کوتاه استفاده شود. این مدل پالتو را می‌توان به صورت جلو باز یا بسته، با شلوار و یا یک تونیک بلند پوشید. یک کیف چرمی با اندازه متوسط یا بزرگ این استایل زیبای خیابانی را تکمیل می‌کند.

پارچه چرم

مانتوی عروسکی با پارچه چرم

گرایش امروز دنیای مد به سمت لباس‌های عروسکی است. دوخت یک مانتوی عروسکی چرمی می‌تواند ایده‌آل باشد. برای این مانتو می‌توان از رنگ‌های شاد استفاده کرد. سپس آن را با یک کیف پارچه‌ای و شلوار جین راسته پوشید. یک شال ساده پاییزه یا زمستانه با رنگ مکمل یا متضاد با مانتو، کامل‌کننده این استایل خیابانی زیبا خواهد بود.

مانتوی عروسکی با پارچه چرم

استایل ساده با پارچه چرم

معمولا رنگ‌های سفید و مشکی بیش‌ترین استفاده را برای یک استایل مینیمال دارند. البته شما می‌توانید از هر رنگی برای یک استایل خیابانی مینیمال استفاده کنید. پارچه‌های نقش‌دار در استایل‌‌های مینیمال جایی ندارند. پارچه چرم مات یک انتخاب خوب برای یک استایل خیابانی مینیمال است. ست مانتو و شلوار چرم همراه با بوت و نیم‌بوت یک استایل کلاسیک و امروزی برای شما به ارمغان می‌آورد.

استایل ساده با پارچه چرم

متفاوت با دامن چرم

می‌توان یک استایل خیابانی متفاوت را با دامن چرم ماکسی، بلوز کاموایی سبک همراه با یک کت کوتاه روی آن ساخت. این استایل هم پوشش مناسبی داشته و هم چشم‌نواز خواهد بود. ترکیب دامن چرم با یک کت کوتاه و بوت بلند، یک پوشش شیک برای رفتن به دورهمی‌های دوستانه در کافه و رستوران است.

استایل زیبا با دامن

شنل با پارچه چرم

می‌توان برای یک استایل خیابانی آزاد، از شنل‌های کلاه‌دار یا بدون کلاه استفاده کرد. استفاده از پارچه‌های خزدار برای دور یقه و پایین شنل، ظاهر جذاب‌تری به لباس شما می‌دهد. با چرم‌های طرح‌دار یا نقش‌دار، یک شنل متفاوت خواهید داشت.

استایل زیبا با شنل

پارچه چرم برای شلوار

همه نوع پالتو، مانتوی پاییزه، شومیز کاموایی و هودی را می‌توان با شلوارهای چرمی ست کرد. شلوارهای چرم بگ، راسته، تنگ یک دنیا تنوع به استایل خیابانی شما می‌دهند. پارچه چرم یک پارچه خوب برای گرم نگه داشتن کمر و پاها در روزهای سرد زمستانی است. همچنین شلوارهای چرم نیاز زیادی به شستشو ندارند.

پیشنهاد مطالعه:‌ برای خواندن مطالب مد و زیبایی به سیاهی زیر چشم مراجعه کنید. 

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۴۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…