مدل پالتو برای خانم‌های دچار اضافه وزن

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پالتوهایی که خانم‌های دچار اضافه وزن می‌توانند با آن‌ها به استایل خود شکل دهند بسیار متنوع هستند. با این مطلب همراه شوید تا راهکارهای ساده شیک‌پوشی را بیشتر بدانید.
پالتوی مناسب

پالتو باید طوری انتخاب شود که ظاهر ما را بهتر از قبل نشان دهد. چرا که در کل فصل سرد سال قرار است آن را به تن کنیم. بنابراین باید به گونه‌ای انتخاب شود که برای فرم بدن ما مناسب باشد. خانم‌های دچار اضافه وزن می‌توانند با راهنمایی این مقاله در مجله دلتا، پالتوی مناسب خود را به تن کنند.

کدام مدل پالتوی مناسب خانم‌های چاق است؟

بهتر است خانم‌های دچار اضافه وزن از رنگ‌های تیره برای پالتوی خود استفاده کنند. رنگ تیره اندام شما را لاغرتر نشان می‌دهد. پالتو با پارچه‌های طرح‌دار انتخاب درست و ایده‌آلی نیست. پالتوهای مناسب برای این خانم‌ها باید حتی‌الامکان ساده و بدون طرح باشد. پالتوی مناسب برای این افراد، مدل حوله‌ای و کمربنددار، با رنگ تیره است. بهترین نوع طرح پارچه‌های راه‌راه عمودی است که شما را لاغر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. برای پوشاندن برخی از نقایص اندام خود از پوشیدن پالتوهای خیلی گشاد و یا خیلی کوتاه خودداری کنید.

خانم‌های چاق

مدل کت‌های کوتاه و جلو زیپ‌دار

این مدل کت‌ها با داشتن جزئیاتی مانند کمر کت، لوازم فلزی قابل مشاهده(مانند زیپ‌ها)، یقه‌‌گردهای برش‌خورده، استایلی مشخص و شیک برای شما فراهم می‌کنند.

مدل پالتوی زنانه بر اساس فرم قالب بدن زنان

فرم بدن شبیه ساعت شنی

اگر قالب بدن شما شبیه ساعت شنی است، کت و پالتوهایی که دکمه‌های آن یک طرف قرار داشته و تا روی زانو هستند بهترین گزینه‌اند.

فرم بدن مستطیلی شکل

برای باریک‌تر نشان دادن کمر در این مدل اندام، باید از مدل کت و پالتوهای زنانه‌ای استفاده کنید که بالاتنه کمی تنگ‌تر و دامن گشادتر دارند. انتخاب‌های ایده‌آل دیگر برای شما پالتوهای مدل یقه یک‌طرفه، پالتوهای مدل لاله‌ای و یقه‌باز هستند. داشتن کمربند در پالتو موجب باریک‌تر نشان دادن کمر می‌شود.

فرم بدن مثلث شکل

در فرم بدن مثلثی شکل باید پایین‌تنه را لاغر و بالاتنه را برجسته‌تر نشان دهید. استفاده از مدل‌های یقه بزرگ و حجیم نیز انتخابی ایده‌آل برای شما هستند. آستین پالتوی مناسب این خانم‌ها نیز بهتر است مدل پف‌دار انتخاب شود همچنین پالتوهای دو طرف دکمه‌دار هم بسیار مناسب هستند. هرگز از پالتوهایی دارای دامن گشاد و پف‌دار، کمربندهای حجیم و پهن و جیب‌های بزرگ روی دامن پالتو استفاده نکنید.

فرم بدن گلابی شکل

در فرم بدن گلابی شکل باید ظریف‌تر نشان دادن پایین‌تنه بیشتر مدنظر باشد. انتخاب لباس برای این مدل فرم بدن همانند انتخاب پالتو برای فرم بدن مثلثی است.

فرم بدن دایره‌ای شکل

کت و پالتوهای جذب و چسبان و یا پالتوهای دارای یقه هفت یا یقه ایستاده و یقه‌های بزرگ که اندام شما را حجیم‌تر نشان می‌دهند. بهتر است از یک کت یا پالتو که از شانه به پایین کمی گشادتر شود و یا از مدل‌های پیله‌ای یا خمره‌ای و پالتوهایی که بالاتنه تنگ و پایین‌تنه گشاد دارند بیشتر استفاده کنید. پالتوهای تک‌رنگ با مدل یقه یک‌طرفه و نه چندان حجیم پالتوی مناسب متناسب با فرم بدن شما است.

اضافه وزن

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر در مورد مد و زیبایی این مطلب ترفندهایی برای آرایش لب را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۵۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۳۴ ب٫ظ

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…