ترفندهایی برای آرایش لب

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شما می‌توانید به کمک آرایش لب فرم لب‌های خود را برجسته و یا متناسب با صورت خود جلوه دهید. در این مقاله با ما باشید تا اصول درست آرایش لب را به شما بگوییم.
برجسته کردن لب ها

برای داشتن لب‌های زیبا و جذاب باید مراحل آرایش لب را به صورت درست و اصولی انجام دهید. نکات ریز و درشت آرایش لب‌‌ها و رازهای ماندگاری آن در چند مرحله انجام می‌شود. با مجله دلتا همراه شوید تا بتوانید با روش‌های برجسته کردن لب ها آشنا شوید.

برجسته کردن لب‌ ها با استفاده از رژ و خط‌ لب

برای آرایش کردن لب‌‌ها ابتدا با کرم‌پودر صورت، روی آن‌ها را پوشش دهید تا آرایش لب‌‌ها مدت طولانی‌تری بمانند. با یک مداد لب روی خط لب‌ را می‌کشیم. برای برجسته نشان دادن لب‌ها، خط بالا را بالاتر از خط طبیعی آن و سپس این خط را به سمت دو گوشه لب روی خط طبیعی ادامه می‌دهیم. برای کشیدن خط لب پایین آن را کمی به طرف داخل می‌کشیم تا پرتر به نظر برسد.

با همان مداد لب اطراف خط لب را پر می‌کنیم. این کار سبب می‌شود خطی که بالاتر از لب کشیده‌ایم دیده نشود و لب‌ها برجسته و پر به نظر برسد. رژلب را با دقت با استفاده از یک برس روی لب می‌زنیم. سپس به آرامی چند ضربه با پنکیک روی لب‌ها می‌زنیم. برای صاف شدن رژلب و گرفته شدن رژ اضافه از روی لب‌ها یک دستمال کاغذی را بین لب‌ها بگذارید و لب‌های خود را روی آن فشار دهید. این روش برای افرادی که از رژلب‌های ترکیبی استفاده می‌کنند، مناسب است.

در این مرحله دوباره از رژلب استفاده نمایید و روی لب‌ها را با ضربه‌ای رژلب بزنید. اگر براق شدن لب‌ها را می‌پسندید قسمت وسط لب‌ها را برق‌ لب بزنید. با یک برس باریک و کمی کرم‌پودر دور لب‌ها را صاف نمایید تا آرایش شما زیباتر و جذاب‌تر شود.

آرایش لب‌ها

کشیدن خط سفید برای برجسته کردن لب‌ ها

اگر دوست دارید برجستگی لب‌ در آرایش بیشتر شده و بزرگ‌تر دیده شوند، بهتر است پس از زدن خط لب و رژ همان‌گونه که در بالا توضیح دادیم در پایان با یک مداد سفید، خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لب بکشید. اما اگر لب‌های شما پهن است تنها این خط سفید را در وسط لب بکشید .

نکات آرایش لب:

اگر دارای لب پهن و درشت هستید باید خط لب را در جای خود کشیده و رژ بزنید. تنها برای برجسته شدن آن خط سفید را با مداد زیر لب و وسط آن بکشید.

خط لب

چند نکته در استفاده از خط لب

برای برجسته کردن لب‌ ها رایج‌ترین کار استفاده از یک خط لب و کشیدن آن کمی بالای لب است. به هیچ عنوان نباید رنگ خط لب شما با رنگ رژلبی که استفاده می‌کنید تفاوت داشته باشد.در غیر این صورت، لب‌ها برجسته و بزرگ نشان داده نمی‌شود. برای کشیدن خط لب از مداد لب‌های نرم مانند مداد لب‌های مومی استفاده کنید زیرا به آرامی روی لب حرکت می‌کنند و لب را زخم نمی‌کنند. برای کشیدن خط لب از مداد لب مات استفاده کنید تا در صورت اشتباه کشیدن آن به راحتی پاک کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد مد و زیبایی به ویژگی‌های یک جفت کفش پاییزی مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…