جدیدترین مدل اکسسوری مو که ظاهر شما را دگرگون می‌کنند

۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکسسوری‌‌های مو بسیار متنوع است و از متداول‌‌ترین آن‌ها می‌توان به انواع کش مو، تل وهدبندها اشاره کرد. در این مطلب شما را با انواع متفاوت‌تری از اکسسوری های مو آشنا کنیم.
اکسسوری مو

موهای خانم‌ها به خودی خود از زیبایی و جذابیت زیادی برخوردار هستند. در این مطلب در مجله دلتا شما را با انواع مدل اکسسوری مو آشنا می‌کنیم که نه‌ تنها به زیبایی موها کمک می‌کنند، بلکه مانع از کلافگی شما هم می‌شوند.

اکسسوری‌ مو

خیلی ساده اکسسوری مو، همه وسایلی هستند که ما به واسطه آن‌ها موهای خود را می‌آراییم. گام اول در انتخاب اکسسوری مناسب برای موی شما این است که به این نتیجه برسید، می‌خواهید مدل موهای شما چطور باشد. انتخاب استایل مو راهی است که بتوانید زیبایی‌های خود را در مراسم و مهمانی‌ها بیشتر از قبل به رخ بکشید. بسیاری از اکسسوری‌ها هم هستند که برای خانم­‌هایی با موهای بلند، کوتاه یا حتی متوسط، کاربردی مشترک دارند.

مدل مو

زنجیر سر، ایده‌ای برای علاقمندان به سبک بوهو

زنجیرهای سر، اکسسوری‌های زیبایی هستند که بیشتر در کشورهایی چون هندوستان رایج هستند. می‌توانند برای افزودن زیبایی خاص و منحصر به فرد به موهای شما، روی مو گذاشته شوند. این نوع آرایش مو که با وجود اصالتش در کشورهایی چون هند، بیشتر به سبک بوهو برمی‌گردد، از جذابیت‌های زیادی برخوردار است. نکته اینجاست که این نوع آرایش مو مناسب مراسم‌­های نیمه‌­رسمی و غیررسمی است.

زنجیر سر

اکستنشن، اکسسوری مو برای پرپشت دیده شدن آن

اکستنشن مو یکی دیگر از انواع اکسسوری­‌های جذاب به ‌حساب می‌آید. این مدل کمک می‌کند موهای شما پرپشت تر و زیباتر از همیشه به نظر برسد. می‌توانید از این نوع اکسسوری‌ مو، به عنوان استایل موی زنانه در رنگ‌­های مختلف از جمله هم‌رنگ موهای خود یا با رنگ­‌های مکمل استفاده کنید.

اکستنشن

گل طبیعی برای آرایش مو

برای استفاده ازعناصر طبیعی در آرایش صورت و مو هیچ چیز بهتر از گل‌های طبیعی نیست. استفاده از تاج گل­‌های طبیعی به زیبایی شما می‌افزاید. مدل موی باز با گل طبیعی نیز می‌تواند بسیار زیبا و جذاب باشد. این نوع اکسسوری مو آن‌قدر زیباست که حتی می‌تواند در برخی مراسم رسمی و حتی در برخی عروسی­‌ها نیز به عنوان خود تاج عروس مورداستفاده قرار بگیرد.

گل طبیعی

دستمال سر، یکی از بهترین انواع اکسسوری مو

اگر به دنبال استفاده از یک استایل موی دخترانه برای موهای خود هستید تا استایل شما در مجموع حال و هوایی زنده و جذاب داشته باشد، استفاده از دستمال سر برای شما بهترین گزینه خواهد بود. هرچند که استفاده از دستمال سر تنها مخصوص خانم‌­ها نیست، اما دستمال­‌های کوچک جذابی که می‌توانند جای روسری را بگیرند، طرفداران زیادی دارند. می توانید آن ها را در رنگ­ها و طرح­‌های مختلف پیدا کنید. استفاده از این نوع اکسسوری مو به عنوان یک نوع استایل موی دخترانه به شما حالت اسپرت و غیررسمی می­دهد. بنابراین در مهمانی های رسمی و نیمه رسمی به شدت از آن­ها خودداری کنید.

دستمال سر

پیشنهاد مطالعه: برای مطلعه بیشتر در مورد زیبایی و مد مطلب استایل زنانه به سبک مردانه را با این لباس‌ها بسازید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۲۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۵۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…