استایل زنانه به سبک مردانه را با این لباس‌ها بسازید

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
می‌توانید با انتخاب لباس‌هایی مناسب یک استایل زنانه زیبا داشته باشید. این مقاله به شما خواهد گفت چگونه تیپی جذاب و متشخص داشته باشید.
استایل زنانه

چند لباس مهم و کلیدی وجود دارند که شما با اضافه کردن آن‌ها به کمد لباس‌های خود می‌توانید استایل زنانه به سبک مردانه را به سادگی بسازید. با مجله دلتا همراه شوید تا بدون آن که ظرافت و زنانگی استایل خود را قربانی کنید به شیک‌پوشی برسید.

مانتو و پالتوی چهارخانه

طرح چهارخانه جز پرکاربردترین طرح‌ها در لباس‌های مردانه و زنانه است. اگر رنگ‌های به‌کار رفته در طرح لباس با هم تضاد زیادی داشته باشند، شما را چاق و درشت نشان می‌دهند. از طرف دیگر این مدل‌ها از محبوب‌ترین‌ها در دنیای مد و فشن است که کلاسیک به شمار می‌رود.

استایل زنانه

کفش‌های مدل مردانه

کفش‌های رسمی مردانه مدل‌های متنوعی دارند. کفش بروگ یکی از انواع کفش‌های رسمی مردانه با فرمی جذاب است که به دنیای کفش‌های زنانه هم راه پیدا کرده است. این کفش‌ها از چرم چندتکه تهیه شده و با بند بسته می‌شوند. برای این‌که کفش‌ها برای شما چندان مردانه و زمخت نباشد از مدل‌های متفاوت و جذابی مثل متالیک و اکلیلی استفاده کنید. نوع لژدار این کفش‌ها هم زیبا و راحت است و برای خانم‌هایی که می‌خواهند بلندتر به نظر برسند بهترین گزینه است.

استایل مردانه

ژاکت‌های ورزشکاری در استایل زنانه

یکی از لباس‌های شاخص سبک مردانه کاپشن‌ها و ژاکت‌های ورزشکاری است. در واقع لباس‌هایی که استایل ورزشکاری دارند نه تنها بسیار راحت هستند بلکه تطبیق‌پذیری بالایی هم دارند و می‌توان به عنوان یک لباس روزمره و حتی لباس نیمه رسمی برای محیط کار و … از آن‌ها استفاده کرد. این کت‌ها و ژاکت‌های ورزشکاری تنوع مدل بسیار بالایی دارند، از کاپشن‌ بادگیر تا مدل‌های خلبانی و سوئیشرت‌های ورزشی که ابتدا برای آقایان طراحی شدند اما به تدریج راه خود را به استایل زنانه نیز باز کردند. این لباس‌ها را می‌توانید روی مانتو و به همراه شلوار جین بپوشید و برای جلوگیری از زمخت شدن استایل نیز می‌توانید یکی دو عنصر ظریف و زیبا مثل کفش پاشنه بلند و اکسسوری‌های جذاب به ترکیب لباس‌های خود اضافه کنید.

کت و شلوار

کوکو شانل در اوایل قرن بیستم کت را به به عنوان یک لباس ظریف استایل زنانه معرفی کرد. کت و شلوارهای زنانه انواع مختلفی با کاربردهای متفاوتی دارند. مثلا یک کت کوتاه و شلوار مشکی ظریف به همراه کفش پاشنه بلند، بیشتر در مهمانی‌ها و مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرد. کت و شلواری که کت آن کمی بلند و شلوار آن نیز گشاد و آزاد باشد می‌تواند به عنوان یک لباس رسمی برای محیط کار و به همراه کفش‌های رسمی استفاده شود.

شال‌گردن نازک استایل زنانه

یک اکسسوری خاص، شال‌گردن باریک است که حالتی شیک به استایل آقایان می‌دهد اما مختص آقایان نیست و شما هم می‌توانید از آن استفاده کنید. شال‌گردن باریک به خصوص برای خانم‌هایی که جثه ظریف و لاغر دارند انتخابی ایده آل است. پس وقت آن رسیده است که شال‌گردن‌های عریض و بزرگ را کنار بگذارید و از یک شالگردن باریک و کم عرض بهره ببرید.

برای مطالعه بیشتر درباره مد و زیبایی به با این آرایش‌ها در پاییز ۲۰۲۱ بدرخشید مراجعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۳۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۳۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…