ترسناک‌ترین هتل دنیا، اقامت با چاشنی وحشت!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
می‌توانید یک شب را در هتلی بگذرانید که در آن شما را با طناب می‌بندند و مجبورتان می‌کنند وارد قفسی پر از مار بشوید و رویتان خون می‌ریزند؟
ترسناک‌ ترین هتل دنیا در آمریکا

این سوالی است که در کمال تعجب، ۲۴ هزار گردشگر به آن پاسخ مثبت داده‌اند و مشتاق یک شب ماندن در هتلی بوده‌اند که بر اساس داستان یک کتاب ترسناک ساخته شده است. مک کامی مانور، نام این هتل است که در سان دیه گو واقع شده است. با مجله دلتا همراه باشید تا با ترسناک‌ ترین هتل دنیا در آمریکا آشنا شوید.

ترسناک‌ ترین هتل دنیا در آمریکا

در بازدید از این هتل یک محیط کاملا تعاملی را تجربه می‌کنید که همین موضوع در ترسناک شدن آن تاثیر زیادی دارد. در این هتل باید از ۴ لوکیشن مختلف و وحشتناک بگذرید که در هرکدام از آن‌ها اتفاقات ترسناکی برایتان می‌افتد. ممکن است هر لحظه داخل یک قفس بیفتید، به صندلی بسته شده و به خون آغشته شویذ! در هر بار بازدید از این هتل، تنها دو نفر می‌توانند به آن وارد شوند و بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق وب‌کم‌های کار گذاشته شده مشاهده کنند که در طول حضور آن‌ها در این هتل چه اتفاقاتی برایشان می‌افتد.

هتل ترسناک امریکا

بازدید از این هتل

بازدید از این هتل ۸ ساعت طول می‌کشد و برای بیماران قلبی اصلا توصیه نمی‌شود. ۸ ساعت ماندن در این هتل یک چالش است که تا به حال هیچکس نتوانسته در آن موفق بشود. با این وجود، هزاران نفر اسم خودشان را در لیست انتظار گذاشته‌اند تا شانس امتحان کردن و بر آمدن از پس این چالش را داشته باشند.

هتلی که به خون آغشته است

محدودیت سنی

بنیان‌گذاران این هتل از جمله راس مک کامی ۵۵ ساله، با ایجاد صحنه‌های سینمایی و مختلف، کاری کرده‌اند که هیچ کدام از بازدیدها مثل هم نباشند. بنابراین اتفاقات ترسناک و لوکیشن‌ها، برای هیچکس تکراری و عادی نمی‌شود. افرادی که می‌خواهند در این چالش شرکت کنند حداقل باید ۲۱ سال داشته باشند و سابقه هیچ‌گونه بیماری قلبی و یا عصبی نداشته باشند. همچنین تمام بازدیدکنندگان قبل از ورود باید یک رضایت‌نامه را امضا کنند. راس معتقد است که کاری که آن‌ها می‌کنند کاملا منحصر به فرد است. شما می‌توانید در این‌جا نقش اول فیلم ترسناک خودتان باشید!

مجله دلتا

تم این هتل هر سال تغییر می‌کند. بازدیدکنندگان تحت تجربه‌های ترسناکی مثل قرار گرفتن در یک قفس پر از مار، خوردن تخم‌مرغ‌های فاسد شده و حتی دزدیده شدن قرار می‌گیرند. راس ۵۵ ساله طرفدار پر و پا قرص فیلم‌های ترسناک است. او می‌گوید که ایده ساختن چنین هتلی از ۱۴ سال پیش به سرش زد و قصد داشت شرایطی را ایجاد کند که حتی مردان بالغ را هم به گریه بیندازد.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند شهری باورنکردنی در اعماق زمین

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۳۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۳۲ ب٫ظ

    یک کار دیوانگی ملیاردها پول به من بدن حاضر نیستم یک شب تو همچین هتلی بمانم

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۲ ب٫ظ

      بله واقعا تجربه وحشتناکیه.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۱۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…