با این آرایش‌ها در پاییز ۲۰۲۱ بدرخشید

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با خواندن این مطلب و شناخت ترندهای آرایشی پاییز ۲۰۲۱ متفاوت باشید و بدرخشید.
آرایش پاییزی

به علت خنک شدن هوا تحمل آرایش صورت روی پوست راحت‌تر می‌شود. به همین خاطر انواع آرایش پاییزی از آرایش لایت تابستانه سنگین‌تر هستند؛ از سوی دیگر هم با گذشتن از فصل تابستان از رنگ‌های نود و روشن که حس خنکی را تداعی می‌کنند، فاصله می‌گیریم. با مجله دلتا همراه باشید تا یک آرایش دخترانه و فانتزی را تجربه کنید.

آرایش اسموکی، دخترانه جذاب و هیجان‌انگیز

آرایش چشم اسموکی از آن دسته میکاپ‌ها است که در طول پاییز سرد شما را گرم نگه می‌دارد. بنابراین این نوع آرایش سنگین و متفاوت را به خاطر داشته باشید. نکته دیگر این که در کنار این نوع آرایش چشم معمولا از میکاپ سبک گونه و لب استفاده می‌شود تا تعادل آرایش کلی صورت شما حفظ شود.

آرایش صورت

مژه‌های بلند، ایده جدید

استفاده از ریمل و ایجاد مژه‌های بلند و پرپشت یکی از راه‌های جذابیت بیشتر آرایش دخترانه و فانتزی برای پاییز پیش‌رو است. مژه‌های این‌چنینی که یک خط چشم ساده آن را همراهی کند، در کنار دیگر اجزای آرایش که ساده انتخاب شده باشند، ترکیبی جذاب را به وجود می‌آورند. پس اگر به دنبال یک آرایش جذاب و جا افتاده برای یک میکاپ دخترانه در پاییز هستید، استفاده از ریمل‌های مناسب را در برنامه داشته باشید.

آرایش اسموکی

مدل خط چشم دخترانه پایین، آرایش پاییزی ۲۰۲۱

مدل خط چشم دخترانه پایین، یکی از ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۱ است که جذابیت چشمان شما را دو چندان می‌کند. در آرایش صورت پاییزی امسال، خط چشم پایین جایگاه ویژه‌ای دارد؛ نوعی آرایش چشم که به بسیاری از خانم‌ها می‌آید و هیچ‌وقت خسته‌کننده نمی‌شود. اما این را به خاطر داشته باشید که این نوع آرایش چشم کمی سنگین است؛ بنابراین، دیگر عناصر آرایش خود را سبک‌تر انتخاب کنید.

آرایش دخترانه

آرایش پاستلی

آرایش پاییزی پاستلی در فصل‌ پاییز و زمستان طرفدار زیادی دارد. تفاوتی که می‌توان میان آرایش تابستانی و پاییزی پاستلی قائل شد، شاید ترکیب رنگی به کار رفته در اجزای آرایش باشد. در فصل تابستان بیشتر از رنگ‌های سرد و آبی و در پاییز از رنگ‌های گرم مثل نارنجی برای میکاپ استفاده می‌شود.

پاستلی

رژ لب زرشکی، گزینه محبوب

این رنگ گرم و سنگین، یکی از انواع مدل آرایش صورت است که شور و حرارت را به میکاپ شما می‌آورد و در کنار آرایش چشم سبک یا سنگین به کار می‌رود. جالب این‌جاست، هر کدام از این نوع آرایش‌ها را که برای چشمانتان انتخاب کنید، در کنار رژلب زرشکی ترکیب فوق‌العاده‌ای را برای آرایش شما ایجاد می‌کنند.

رژ لب زرشکی

گونه‌های هلویی‌رنگ، انتخابی برای پاییز امسال

یکی از ترفندهای آرایش پاییزی سال ۲۰۲۱، این است که گونه‌ها گرمای ملایمی داشته باشند. بنابراین، واقعا چه رنگی می‌تواند در یک آرایش ساده دخترانه، مناسب‌تر از رنگ هلویی باشد که گرمایی مناسب برای این فصل دارد. به طور کلی می‌توانید در کنار آن یک میکاپ لایت و جذاب را تجربه کنید.

برای پاییز

پیشنهاد مطالعه: این مطلب مدل ابروی مناسب برای هر مدل صورت را درباره مد و زیبایی بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۳۶ ب٫ظ

  2. سرگرمی و تفریحی

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۲۷ ب٫ظ

    بی نظیر بود

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۵۵ ق٫ظ

      سلام،ممنون از توجه شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۲۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۵۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…