مدل ابروی مناسب برای هر مدل صورت

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب مدل ابرو متناسب با فرم صورت می‌تواند در زیبایی چهره نقش به سزایی داشته باشد. در این مطلب نکات مهم در این مورد را بخوانید.
مدل ابرو

ابروان شما مانند قابی برای چشمان شما هستند. اغراق نیست اگر بگوییم که مدل ابرو می‌تواند به ظاهر شما جلوه دهد یا جلوه آن را از بین ببرد. زیبا ساختن فرم ابرو می‌تواند تغییر شگفت‌انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند. با مجله دلتا همراه شوید تا ابروی مناسب صورت خود را بشناسید.

صورت‌های کشیده

صورت‌های کشیده، اجزای باریکی دارند. نباید دم ابروی‌ شما آن‌قدر کشیده باشد تا کاملا چپ تا راست فضا را پر کند. مدل ابرو صاف و افقی برای این صورت باعث می‌شود چشم‌ها در یک راستا به نظر آیند و ظاهر چهره را بیضی‌تر نشان دهد. پیشنهاد می‌کنیم دم ابرو تا گوشه چشم کشیده شود. باید تا حد امکان طول ابرو را افزایش بدهید. از طرفی اگر بیش از اندازه هم دراز شود، صورت‌ پژمرده می‌شود.

صورتی گرد

بهترین فرم ابرو برای صورت‌های شما، ابروی زاویه‌دار با ارتفاعی بلند و دمی کوتاه است. این فرم ابرو باعث می‌شود گردی صورت‌تان پنهان شود و صورت‌ شما بلندتر و باریک‌تر به نظر برسد اما زاویه ابروان خود را زیاد شیب ندهید، چراکه توجه را به گردی صورت‌تان جلب می‌کند. از آنجایی که صورت‌های گرد چارچوب مشخصی ندارند، یک ابروی زاویه‌دار زیبا می‌تواند خودنمایی کند و چارچوبی برای اسکلت صورت‌ تعریف کند.
مدل ابرو

صورت مربعی

اگر صورت‌ چهارگوش یا مربعی دارید و بیش از همه، زاویه‌های صورت شما به چشم می‌آید پس ابرویی با قوسی ملایم اما کامل، راه‌حل شماست. بهترین مدل ابرو برای شما، ابروی زاویه‌دار و منحنی با قوس تیز است. با این فرم ابرو، محور توجه از فک چهارگوش شما منحرف می‌شود و چهره به حالت متعادل درمی‌آید.

مدل ابرو برای صورت چندضلعی

اگر صورت چندضـلعی دارید، بهترین فرم ابرو، ابروی زاویه‌دار یا ابروی منحنی قوس‌دار است. با این مدل ابرو استخوان‌های پهن گونه‌ها و شقیقه‌های شما را باریک جلوه می‌دهد. ابروی گرد انتخاب دیگری است. زیرا به چهره حالت ملایم‌تری می‌دهد. اگر صورت چندضلعی دارید، به هیچ عنوان ابروهای خود را صاف نکنید زیرا باعث می‌شود فرم صورت شما کوتاه‌تر به نظر برسد. این مدل ابرو موجب جلب‌توجه دیگران به پهنای صورت می‌شود و در نتیجه ظاهر صورت را پهن‌تر نشان می‌دهد.
مدل ابرو

صورت بیضی

برای خانم‌هایی که فرم صورت‌ بیضی‌شکل دارند، هر فرم ابرویی که خصوصیات چهره‌ آن‌ها را بیشتر نشان دهد، مناسب است. ابروی کلاسیک و متعادل به این شکل صورت بهتر می‌نشیند.

صورت قلبی شکل و مدل ابرو آن

کسانی که صورت قلبی‌شکل یا شکل گلابی‌وارونه دارند، بهتر است ابروی گرد را انتخاب کنند تا مقداری تیزی چانه را ملایم‌تر کند. از آنجایی که خط فک در این صورت‌ها جمع و جور‌تر از بالای صورت است، خیلی مهم است که ابروهای شما به خوبی آراسته شده و فوق‌العاده مرتب باشد. به شکلی که نه انبوه و نه ضخیم باشد. ابروی تو پر در نیمکره بالایی صورت، به خدمت گرفته می‌شود تا فک کوچک شما در نیمکره پایینی را تعدیل کند.
مدل صورت
پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر در مورد مد و زیبایی به ۷ راز معجزه‌آسا برای داشتن موهایی زیبا مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…