در ترسناک‌ترین ترن هوایی دنیا از آتش عبور کنید

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترن‌های هوایی از جمله وسایل شهربازی هستند که طرفداران زیادی دارند. به‌تازگی ترن هوایی تاریخی در لندن بازگشایی‌ شده است که مسیر آن از میان آتش و دود است.
ترسناک ترین ترن هوایی در لندن

شما هم از جمله کسانی هستید که به دنبال افزایش آدرنالین خون‌تان هستید؟ اگر جواب شما بله است، بهتر است سری به یکی از ترسناک‌ترین ترن‌های هوایی شهربازی بزنید. ترنی که ساخته شده از جنس چوب است و جلوی چشمان شما، از داخل شعله‌های آتش شما را عبور خواهد داد. پارک شهربازی آلتون تاورز (Alton Towers) لندن به‌تازگی از وسیله بازی رونمایی کرده که ترن هوایی با پوسته فیلم مرد پوشالی ساخته شده است. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با ترسناک ترین ترن هوایی در لندن آشنا شوید.

ترن هوایی در آتش

تفرجگاه آلتون تاورز

تفرجگاه آلتون تاورز در شهر لندن که معمولا با نام آلتون تاورز شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از پارک موضوعی، پارک آبی، هتل و مینی‌گلف است. در سال ۲۰۱۷، آلتون تاورز به دومین پارک موضوعی پربازدید انگلستان تبدیل شد. با ۳۷۰ هکتار مساحت، این تفرجگاه شامل وسایل بازی و دیدنی‌های متعددی می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به بخش ایکس، دره ممنوعه، جنگل سیاه اشاره کرد. از برخی امکانات دیگر آلتون تاورز می‌توان سالن کنفرانس، محوطه طناب‌نوردی و تعدادی رستوران را نام برد.

ترن هوایی ترسناک

ترسناک ترین ترن هوایی در لندن

این ترن مردم را ۶۰۰ متر روی الوارهای چوبی و صخره‌های آتشین جابه‌جا می‌کند و از یک ارتفاع معین، ترن شروع به دور زدن و پیچ خوردن از میان شش مجسمه مربوط به مرد پوشالی و در نهایت گذر از دالان شعله‌های آتش می‌کند.

ایده ساختن این ترن جالب و شگفت‌انگیز است. اما باید همیشه حادثه را در نظر داشت و ایمنی تمام را در این وسایل رعایت کرد. حادثه ناگواری که در برخورد دو ترن هوایی و مجروح شدن تعدادی از مردم در سال های پیش، اتفاق ناخوشایندی است که باید از آن تجربه گرفت. هرچند مسئولان اعلام کرده‌اند که این ترن از بالاترین استانداردهای ایمنی وسایل تفریحی و شهربازی برخوردار است.

این پروژه تحت عنوان بزرگ‌ترین و تاریخی‌ترین پروژه ساخت ترن هوایی در انگلستان لقب گرفته که در حدود بیست سال است که در حال تکمیل بوده. هزینه ساخت این مکان تفریحی در حدود بیست و دو میلیون دلار بوده است. این پارک در فصل بهار امسال بازگشایی شده است و مردم می‌توانند برای دیدن شعله‌های آتش و مرد پوشالی به آنجا بروند.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند اقامت در اعماق دریا، تجربه‌ای هیجان‌انگیز

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۵۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…