اقامت در اعماق دریا، تجربه‌ای هیجان‌انگیز

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما عاشق هتل‌هایی می‌شویم که رو به چشم‌اندازی زیبا هستند، از منظره‌ دشت‌های آفریقا که از پشت پنجره‌ کلبه‌ سافاری پیدا است تا تماشای افق شهر از یک سوئیت پنت‌هاوس.
هتل ها در اعماق دریا

هتل‌هایی هم در دنیا وجود دارد که پنجره‌ اتاق‌هایشان رو به دنیایی کاملا متفاوت و جدید، یعنی دنیای زیر‌ آب است. هتل‌های زیر آب دبی تا مالدیو، این فرصت را به گردشگران می‌دهند تا از کنار پنجره‌ اتاق‌شان و در محیطی کاملاً لوکس به تماشای شنای ماهی‌ها بنشینند و از روی تخت‌خواب‌ خود شاهد آب‌های فیروزه‌ای و زیبای دریا باشند. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با برخی هتل ها در اعماق دریا آشنا شوید.

هتل اینترکانتیننتال شانگهای واندرلند، چین

هتل اینترکانتیننتال شانگهای واندرلند در چین با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار در میان حفره‌ای عمیق که پیش‌تر یک معدن سنگ بود، ساخته شده است. این هتل در منطقه‌ سانگژیانگ قرار گرفته و ۳۲ کیلومتر با مرکز شهر شانگهای فاصله دارد. اتاق‌های طبقات بالایی هتل، بالکن‌هایی مشرف به چشم‌انداز معدن و آبشار دارد. علاوه بر این، دو طبقه‌ این هتل در زیر آب ساخته شده است که شامل سوئیت‌هایی با مناظر زیرآب، یک رستوران و استخر شنا در زیر آب می‌شود.

اقامت در اعماق دریا

زیردریایی لاورز دیپ، سنت لوسیا

برخی هتل‌ها در اعماق دریا در قالب یک زیردریایی هستند. زیردریایی لاورز دیپ (Lover’s Deep Submarine) را شرکت بریتانیایی الیورز تراول راه‌اندازی کرد و زوج‌هایی که می‌خواهند اقامتی رمانتیک در زیر دریا داشته باشند، می‌توانند در آن، جا رزرو کرده و در اتاق‌خواب‌هایی دو نفره با چشم‌انداز اقیانوس اقامت کنند.

یکی از مزایای فوق‌العاده‌ هتل لاورز دیپ این است که مهمانان می‌توانند انتخاب کنند، مدت‌زمان اقامت‌شان در زیردریایی را کجا بگذرانند. در واقع این زیردریایی می‌تواند هر جایی که مهمانان مدنظرشان باشد، از صخره‌های مرجانی خیره‌کننده در سواحل سنت لوسیا تا یک کشتی غرق‌شده در دریای سرخ، لنگر بیندازد. شرکت الیورز تراول همچنین در آینده طراحی داخلی اتاق‌ها را بر اساس مشخصات هر یک از زوج‌ها تغییر خواهد داد.

هتل زیر آب

موراکا، مالدیو

این هتل در نوامبر سال ۲۰۱۸، در مالدیو افتتاح شدکه یک سوئیت لوکس در عمق ۵ متری زیر آب است. این ویلای دو طبقه، یک فضای نشیمن در بالای آب دارد و اتاق خواب اصلی آن از دیوارهای آکریلیک تشکیل شده که امکان تماشای مناظری پانوراما از اقیانوس را فراهم می‌کند. علاوه بر این، یک استخر بی‌نهایت، اتاق پیش‌خدمت و فضای خواب کافی برای ۹ نفر نیز در این ویلا مهیا شده است.

هتل در اقیانوس

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند دریاچه اسرارآمیزی که ناگهان ناپدید می‌شود!

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۱۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…