با رنگ لباس‌هایتان در پاییز بدرخشید

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در پاییز با خوش‌پوشی و زیبایی خود درخشش رنگ‌ها را بیشتر کنید و با این مطلب اصول خوش‌پوشی در این فصل را بیشتر بشناسید.
رنگ های استایل پاییزی

رنگ‌ها هرکدام می‌توانند جلوه‌هایی درخشان داشته باشند. برای اینکه شما هم بدرخشید باید رنگ های استایل پاییزی مناسب خود را براساس سلیقه خود انتخاب کنید. با مجله دلتا می‌توانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید تا به درخشش این فصل نزدیک شوید.

زرد، مثل خورشید

زرد از رنگ‌های غالبی است که در فصل پاییز دیده می‌شود. نشاط این رنگ در فصل‌هایی مانند پاییز و زمستان که هوا تیره‌تر و روزها کوتاه‌تر است، تضاد خوب و مناسبی ایجاد می‌کند. رنگ زرد را به لباس‌های پاییزی‌تان اضافه کنید و حواستان باشد که آن را با رنگ‌های خنثی ترکیب کنید. زرد طیف‌های متنوعی دارد. هماهنگ‌کردن آن با رنگ مشکی هم همیشه در رنگ های استایل پاییزی شما جواب می‌دهد.

رنگ های استایل پاییزی

قرمز شرابی؛ شیک و خاص

قرمز شرابی از آن طیف‌های رنگ قرمز است که همه را راضی نگه می‌دارد و با پوست بیشتر افراد در هماهنگی است. این رنگ را برای لباس بخش‌های مختلف استایلتان انتخاب کنید و ببینید که نتیجه بسیار راضی‌کننده است. یادتان باشد که این رنگ برای کیف و کفش هم گزینه خوبی در پاییز است. نیم‌بوتی به این رنگ بسیار شیک و خاص می‌شود.

رنگ های استایل پاییزی

صورتی؛ پر از ملاحت

این رنگ هم ملیح است و هم پر از لطافت. برای پاییزتان حتما تکه‌ای لباس صورتی فراهم کنید. ترکیب آن با جین فوق‌العاده می‌شود. اگر به‌دنبال استایل‌هایی با رنگ‌های متفاوت هستید هم می‌توانید روی صورتی، حساب کنید. چون با طیف وسیعی از رنگ‌ها هم‌خوانی دارد.

شیک پوشی

قرمز؛ در رنگ های استایل پاییزی خود یک رد پررنگ به جا بگذارید

قرمز را فراموش نکنید. هیچ‌گاه زیبایی این رنگ جذاب را دست‌کم نگیرید. پاییز و زمستان هم که فرامی‌رسند، حضور قرمز از همیشه ضروری‌تر می‌شود. برای مثال، کت یا پالتویی به این رنگ را در نظر بگیرید و به روزهای پاییزی‌تان رنگی جذاب اضافه کنید. بنا به اینکه کدام رنگ این طیف، بیشتر با پوستتان هماهنگ است، مورد مناسب را انتخاب کنید.

شیک پوشی

سبز؛ یک طراوت پردوام

در پاییز و زمستان از سبزی طبیعت اطرافمان کم می‌شود. وجود چنین رنگی در استایل باعث می‌شود که در پالت رنگ‌هایی که مقابل دیده‌هایمان می‌آیند، تعادل و تناسب بیشتری به‌وجود آید. رنگ سبز هم در طیف‌های مختلفش زیباست. سبز پررنگ را برای شلوار یا یقه اسکی و حتی کیف و کفشتان در نظر داشته باشید. شلوار سبز هم انتخاب جذاب و متفاوتی است.

سبز؛ یک طراوت پردوام

خردلی؛ تنوع با این رنگ

خردلی گرما و نشاط زیادی دارد که مناسب فصل‌های سرد است. برای کیف، کفش و اکسسوری‌های مختلف به خردلی فکر کنید. حتی اگر می‌خواهید که پالتو بخرید و رنگی متنوع برای امسال به‌ تن کنید هم به فکر خردلی باشید.

خردلی؛ تنوع با این رنگ

آبی/خاکستری؛ پر کاربرد اما بدون تکرار 

رنگ آبی/خاکستری هم‌رنگ آسمان پاییز است؛ این رنگ هم می‌تواند گزینه مطلوبی برای بخش‌های مختلف استایل پاییزی‌ تان باشد و شما را حسابی شیک کند. آبی/خاکستری هم می‌تواند در طیف رنگ‌های خنثی قرار بگیرد. داشتن لباس‌هایی به این رنگ برای شما امکان ست‌های متنوع و متعدد را فراهم می‌کند.

آبی/خاکستری؛ پر کاربرد اما بدون تکرار 

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر درباره مد و زیبایی مطلب ۷ مدل موی چتری برای زیبایی صورت شما را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۰۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در ۲:۱۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…