هرگز ایستاده آب نخورید

۵
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
آب خوردن یکی از ساده‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید با این حال اگر ایستاده آب بخورید تنها به سلامت بدن خود ضرر رسانده‌اید.
هرگز ایستاده آب نخورید

تمام پزشکان توصیه می‌کنند که شما برای حفظ سلامت بدنتان باید روزانه ۸ لیوان آب بخورید. بخش عمده‌ای از سوخت و ساز بدن شما توسط آبی که روزانه مصرف می‌کنید اتفاق می‌افتد در نتیجه مصرف آب برای بدن شما بسیار ضروری است. در این مطلب از مجله دلتا به این می‌پردازیم که هرگز ایستاده آب نخورید. همراه ما باشید.

هرگز ایستاده آب نخورید

نکته مهم در این است که خوردن آب در حالت ایستاده می‌تواند جنبه‌های مختلفی از سلامت بدن شما را تحت تاثیر قرار بدهد. نوشیدن آب به حالت ایستاده ، تعادل مایعات در بدن بر هم می‌خورد و این اغلب منجر به تجمع بیشتر مایعات در مفاصل و در نتیجه آرتروز می‌شود.

با نوشیدن آب در حالت ایستاده آب به دیواره معده پاشیده می‌شود ، این شوک ناشی از پاشیدن آب می‌تواند در طولانی مدت باعث آسیب به دستگاه گوارش شود. این کار به روند فیلتراسیون آب توسط کلیه‌ها آسیب می‌زند، از این رو غالبا ناخالصی‌ها در کلیه‌ها و مثانه باقی می‌ماند، که این می‌تواند منجر به اختلال دستگاه ادراری و حتی آسیب دائمی به کلیه‌ها شود.

نوشیدن آب در حالت ایستاده باعث ایجاد زخم و سوزش معده می‌شود. هنگامی که در حالت ایستاده آب می‌نوشید، آب به نیمه پایینی مری پاشیده می‌شود و اسیدهای معده به سمت عقب جریان پیدا می‌کند در این حالت است که احساس سوزش معده می‌کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب عجیب‌ترین معیار‌های زیبایی در دوران باستان را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۰:۵۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۲۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۵۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۰ در ۲:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…