پاییز زیبا با رنگ موهای زیبا

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پاییز پادشاه فصل ها و جشنواره رنگ هاست. با شروع این فصل، برای رسیدن به ظاهری موقر و زیبا، رنگ مو یک انتخاب هیجان انگیز است.
رنگ موهای پاییزی

جدیدترین رنگ‌های سال ۲۰۲۱ برای پاییز امسال اخیرا معرفی شده‌اند. تنوع زیادی بین این رنگ‌ موها به جذابیت هرچه بیشتر این فصل اضافه کرده است. با این مقاله در مجله دلتا همراه شوید تا برخی از جدیدترین رنگ موهای پاییزی را بشناسید.

ترکیب رنگ ها، بهترین انتخاب 

سال ۲۰۲۱ یک سال رنگارنگ برای عاشقان رنگ مو بوده و به معنای واقعی کلمه تمامی طیف‌های رنگی از سیاه تا صورتی و دیگر رنگ‌های جیغ را در بر می گیرد. بدون شک رنگ های ترکیبی (بالیاژ) در صدر رنگ موهای منتخب سال ۲۰۲۱ خواهند بود. در نیمه اول سال بهتر است از رنگ‌های روشن و شاد و در نیمه دوم سال از رنگ‌های تیره و سنگین‌تر استفاده کنید تا بتوانید بهتر با فصل‌ها هماهنگ باشید.

رنگ موی قرمز مسی، یک انتخاب زیرکانه در بین رنگ موهای پاییزی

با وجود این که رنگ موی قرمز مسی با تمام انواع رنگ پوست، ترکیب خوبی ایجاد می‌کند اما به‌خصوص برای افرادی مناسب است که پوست روشنی دارند. همچنین این رنگ موی سال ۲۰۲۱ با انواع هایلایت‌های بلوند ترکیب زیبا و جذابی را ایجاد می‌نماید تا در هر جمعی که هستید، بدرخشید. اما بدون شک رنگ موی مسی یکی از گزینه‎‌های مناسب برای نیمه دوم سال به‌ حساب می‌آید.

رنگ موهای پاییزی

بلوند فولیاژ، از جذاب‌ترین انواع رنگ مو

این رنگ ترکیبی مینیمال از قسمت‌های دکلره شده و بخش‌های دکلره نشده ایجاد می‌کند؛ بنابراین، اگر رنگ موهایتان تیره است و دوست دارید تغییری در آن ایجاد کنید، شاید بهترین انتخاب برای شما، بلوند فولیاژ باشد. ترکیب زیبای هایلایت‌ها با رنگ تیره موی شما، می‌تواند یک هماهنگی فوق‌العاده ایجاد کند، ضمن این که روی طیف مختلفی از رنگ مو، از سیاه تا بلوند تیره جواب می‌دهد.

رنگ موهای پاییزی

رنگ موی فانتزی بالیاژ پاستیلی

بالیاژ فقط یک رنگ مو نیست، بلکه نوعی تکنیک هایلایت مو محسوب می‌شود و در اولین‌ بار در دهه نود میلادی به کار گرفته شد و اگر قبل از این که موهایتان را رنگ کنید این نوع هایلایت را روی آن‌ها پیاده کرده باشید، ترکیب بسیار زیبایی حاصل خواهد شد.

رنگ موهای فانتزی

رنگ موی شنی، یک تغییر اساسی

به ‌طور کلی، در سال جدید شاهد تغییرات چشمگیر در تناژ رنگی مخصوص موها هستیم و رنگ‌ها گرم‌تر شده‌اند. برای اینکه در زمستان، با رنگ‌های گرم به استقبال سال جدید بروید، رنگ موی شنی جز بهترین انواع رنگ موی سال ۲۰۲۱ است. گفتنی است که کارشناسان، رنگ موی شنی را در تقابل با رنگ موی بلوند پلاتینی می‌دانند.

ماهاگونی پرهیجان در میان رنگ موهای پاییزی

اگر به دنبال یک رنگ مو با تم قرمز هستید، یکی از بهترین انواع رنگ موهای پاییزی سال ۲۰۲۱ برای شما، ماهاگونی است. همان‌طور که می‌دانید این رنگ زیبا و فوق‌العاده ترکیب‌های رنگی مختلفی دارد که از تنالیته رنگ قهوه‌ای که به قرمز متمایل می‌شود تا رنگ قرمزی که در خود رنگ قهوه‌ای دارد، متفاوت است و دست شما را برای انتخاب رنگ ماهاگونی دلخواه کاملا باز می‌گذارد.

ماهاگونی پرهیجان

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر درباره مد و زیبایی به مطلب با رنگ لباس‌هایتان در پاییز بدرخشید مراجعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۰:۲۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…