کدام مدل ناخن مناسب دست شماست؟

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دست‌های شما، پیش از آن‌که شما شروع به صحبت و گفتگو کنید به جای شما صحبت می‌کنند و به همین دلیل باید زمانی مشخص برای رسیدگی به وضعیت ناخن‌ها و سلامتی آن‌ها در نظر بگیرید.
انواع مدل ناخن

شکل مناسب ناخن در فرم دهی کلی دستان شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین از انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شکل ناخن برای دست‎‌هایتان به سادگی نگذرید. در این مطلب از مجله دلتا همراه ما باشید تا با انواع مدل ناخن مناسب دست خودتان آشنا شوید.

انواع مدل ناخن

هر چند امروزه به مدد کاشت ناخن می‌توانید برای دست‌هایتان هر مدل ناخنی را انتخاب کنید، ولی به صورت کلی در بین مدل‌های ناخن ۵ مدل محبوبیت بیشتری دارند و برای بیشتر فرم دست‌ها مناسب هستند.

مدل ناخن گرد – Round

ناخن‌های گرد از یکی از ساده‌ترین و کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن به شمار می‌آیند. اگر دوست دارید به ظاهر ناخن‌هایی بلند داشته باشید اما قد ناخن‌هایتان کوتاه بماند این فرم ناخن برای شما بسیار مناسب است. ناخن‌های گرد که دارای طولی کوتاه با لبه‌هایی گرد هستند، برای انگشتان پهن و کوتاه بهترین گزینه‌ به حساب می‌آیند. این مدل کمک می‌کند تا صدف ناخن انگشتانی که پهن هستند ظریف و کشیده به نظر برسد.
اگر شما از افرادی هستید که صدف ناخن باریکی دارید این مدل ناخن را از لیست خود حذف نکنید. همانطور که گفتیم این مدل بسیار ساده و کلاسیک بوده و به انواع مدل انگشتان دست، زیبایی خاصی می‌بخشد.

مدل ناخن

مدل ناخن مربع – Square

این مدل از ناخن‌ها نیز مانند شکل گرد بسیار مناسب افرادی است که می‌خواهند قد ناخن‌های خود را کوتاه نگه دارند. انواع مدل‌های مربعی جزو مدل کاشت ناخن کوتاه و شیک است. مدل ناخن مربعی، با لبه‌هایی صاف و نوک مربعی شکل بسیار مرتب و شیک به نظر می‌رسند. مدل ناخن‌ مربعی شکل بر روی دستانی که ظریف و لاغر هستند و انگشتانی کشیده دارند، بسیار زیبا و خاص جلوه می‌کند.

مدل ناخن مربع

مدل ناخن بادامی – Almond

مدل بادامی دارای کناره‌های باریک است و به سمت انتها و بیرونی ناخن شکل مخروطی به خود می‌گیرد و نوک آن گرد است. اگرچه این مدل برای ناخن‌های کوتاه، جذاب و شیک به نظر نمی‌رسد، اما در عوض بر روی ناخن‌های بلند بسیار جذاب و زیبا است. این مدل به دلیل شکل کشیده‌اش بیشتر مناسب افرادی است که صدف ناخن دست بلند و ظریفی دارند.

Almond

مدل ناخن بیضی – Oval

ناخن‌های بیضی هم به علت ظاهری کشیده برای کسانی که صدف ناخن کوتاه و یا پهنی دارند بسیار ایده‌آل است. قد متوسط رو به بلند این مدل از ناخن، که در نهایت نوکی نیم دایره دارد، این شکل را شبیه به ناخن‌های مدل بادامی می‌کند با این تفاوت که ظاهر ناخن‌های بیضی صاف، نرم‌تر و ظریف‌تر به نظر می‌رسد. نتیجه‌ی این تفاوت ناخن‌هایی با ظاهر ظریف و زنانه‌تر است. این مدل از ناخن به افرادی که انگشتانی کوتاه و پهن دارند به شدت پیشنهاد می‌شود.

Oval

مدل ناخن تابوت/ بالرین – Coffin/Ballerina

یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای کسانی که ناخن بلند و صدف ناخن باریکی دارند ناخن‌هایی به شکل بالرین است. این شکل ناخن به طور مشخص باریک و بلند است و در انتها و نوک ناخن‌ها مربع شکل می‌شود. باید بگوییم که این مدل ناخن زیبا و فریبنده به دلیل بلندی قد بیشتر مناسب افرادی است که ناخن‌های بلند و در عین حال محکمی دارند.

Coffin

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب رنگ لاک خود را با فصل پاییز ست کنید! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۰۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۰۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۰۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…