نحوه ست کردن پانچو و شنل برای شیک پوشان

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر در کمد لباستان جای یک پانچو و بافت جذاب و شیک خالی است، سریعا اقدام به خرید یک پانچو کنید.
نحوه ست کردن پانچو

نحوه ست کردن پانچو از ست کردن لباس‌های دیگر سخت‌تر است. به این دلیل که پانچو و شنل غالبا از پارچه‌های ضخیم دوخته می‌شود و می‌تواند بالاتنه را از حدی که هست چاق‌تر نشان دهد. همراه مجله دلتا باشید تا متناسب با سلیقه و اندام خود بهترین ست پانچو را انتخاب کنید.

باید‌ها و نباید‌های نحوه ست کردن پانچو

  • پانچو را می‌توانید با شلوار جین به راحتی ست کنید، با یک بلوز یقه اسکی و چکمه انتخاب خود را کامل کنید و پوششی متفاوت با روزهای دیگر داشته باشید. اگر قد شلوار جینی که انتخاب کرده‌اید بلند است می‌توانید از چکمه‌های بلند و یا کفش‌های آکسفورد استفاده کنید، ولی اگر قد شلوار جین شما کوتاه است می‌توانید از نیم بوت استفاده کنید.
  • ست کردن پانچو و شنل با جین دم پا گشاد به خوبی انجام می‌شود. این ترکیب یادآور استایل‌های دهه هفتاد میلادی و به نوعی انتخابی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند تیپ رترو داشته باشند.

ست کردن پانچو

پانچو گشاد و یقه اسکی

پانچو‌های گشاد و یقه اسکی آن دسته از پانچو و بافت‌هایی هستند که بسیار طرفدار دارند و جای آن‌ها در کمد لباس شما خالیست. این مدل پانچو را می‌توانید با یک شلوار جین تنگ به همراه یک بوت تا بالا زانو بپوشید.

پانچو وشنل

پانچو‌های پیچیدنی

این مدل پانچو‌ها نیز بسیار جذاب‌اند. در واقع این پانچو‌ها یک روسری اورسایز بافتنی هستند که می‌توانید آن‌ها را دور خودتان بپیچید. می‌توانید این مدل پانچو‌ها را به تنهایی استفاده کنید و یا همراه مانتو بافت خود ست کنید.

پانچو پاییزی

پانچو با کمربند

این مدل پانجو و بافت بسیار شیک و با کلاس است. با این استایل می‌توانید با بستند کمربند زنانه کمرتان را باریک‌تر نشان دهید.

لباس پاییزی

پانچو مشکی

پانچو مشکی بسار شیک و چشم‌گیر است. شما می‌توانید این مدل پانچو و بافتتان را با لباس‌های دیگر بهتر و راحت‌تر ست کنید.

پانچو مشکی

پانچو و بافت حاشیه‌دار

با این مدل پانچو بهتر است استایلتان را ساده‌تر نگه دارید و کمتر از اکسسوری استفاده کنید. تا این مدل پانچو به شما کمک کند استایل منحصر به فردی داشته باشید.

پانچو و بافت

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب راز داشتن ابروهای پرپشت با این ترفندهای طلایی را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۲۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…