۶ ایده دکوری شیک و مدرن برای زیباتر شدن منزل

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
صرف نظر از اینکه چیدمان خانه شما چگونه است، خانه به دکور و تزیینات نیاز دارد و انوعی از لوازم تزیینی وجود دارند که مناسب تمام سلیقه‌ها و خانه‌ها هستند.
لوازم تزیینی خانه

لوازم تزیینی خانه معمولا از جنس چینی، شیشه، کریستال، استیل یا ترکیبی از این مواد ساخته می‌شوند. جاشمعی، دیوارکوب طلایی، گلدان طلایی، مجسمه‌ها و ظروف کریستالی بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. پس برای اینکه ببینید چگونه می‌توانید با دکوری های جدید و ساده خانه خود را لوکس و جذاب کنید تا آخر این مطلب همراه مجله دلتا باشید.

جاشمعی و شمع طلایی

آتش یکی از چهار عنصر اصلی آفرینش جهان است و شمع نماد و منبع کوچکی از این عنصر جاودانگی است که در خانه‌های ما وجود دارد و فضا را گرم و دلپذیر می‌کند. استفاده از شمع و شمع طلایی و طیف رنگی آن فضای دکوراسیون شما را متحول و جذاب می‌کند.

این عناصر ساده یکی از لوکس‌های تزیینی لوکس است که هرگز از مد نمی‌افتد و همیشه می‌توان از آن استفاده کرد. روی شومینه، دور میز پذیرایی و میز ناهارخوری مکان خوبی برای قرار دادن جاشمعی و شمع است.

لوازم تزیینی خانه

دیوارکوب طلایی

استفاده از هر نوع دیوارکوب لوکس و طلایی بر روی دیوار، لوکس و دکوراسیون شما را مجلل و با شکوه‌تر می‌کند. به‌طور کلی، رنگ طلایی و طیف گسترده‌ای از آن در ساخت انواع لوازم تزیینی لوکس وجود دارد. به یاد داشته باشید که قبل از انجام نهایی کار، تست محکم بودن آویز و تحمل وزن گل و گلدان را داشته باشد.

لوازم تزیینی خانه

کلکسیونی کوچک

با کمک چند ظرف تزیینی زیبا می‌توانید یک مجموعه کوچک و خاص ایجاد کنید. این ظروف یا وسایلی که به عنوان مجموعه کنار هم قرار می دهید باید دارای یک یا چند مورد مشترک باشند مانند رنگ ، مواد ، طرح و غیره. به‌عنوان مثال می‌توانید تعدادی صفحه با اشتراک لازم در گوشه مناسب بر روی دیوار نصب کنید و یک کلکسیون دیواری کوچک را داشته باشید.

کلکسیونی کوچک

گلدان طلایی

استفاده از گل و گیاه فضای خانه و دکوراسیون شما را گرم و شاد می‌کند. از استفاده آن‌ها غافل نشوید. گلدان آویزان می‌تواند جذاب و همچنین جذاب باشد. برای نصب آویزها حتما قبل از انجام کار نهایی ، آویز و وزن گل و گلدان را آزمایش کنید.

گلدان طلایی

ظروف کریستالی جدید

در گذشته، همه مادران ظروف لوکس و کریستالی خود را در بوفه و کمد خود نگهداری می‌کردند. اکنون وقت آن است که ظروف کریستالی را از کمد خارج کرده و از آن‌ها به عنوان لوازم تزیینی خانه خود استفاده کنید یا از جدیدترین مدل‌های بوفه برای دکوراسیون لوکس منزل خود استفاده کنید.

مجسمه برای دکور خانه

مجسمه‌ها دسته‌ای از لوازم تزیینی لوکس هستند که طرفداران خاص خود را دارند و در دکوراسیون لوکس جایگاه ویژه‌ای دارند. مجسمه‌های نقره‌ای یا طلایی یکی از لوکس‌های تزیینی لوکس به سبک مدرن و کلاسیک است. مجسمه‌ها دیگر مانند گذشته نمادی از انسان و اندام او نیستند و به اشکال مختلف دیده می‌شوند.

مجسمه برنزی را می‌توان در بخش‌های مختلف خانه قرار داد. اتاق نشیمن یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای مجسمه است که می‌تواند به عنوان یک نقطه کانونی در این فضا عمل کند. فضاهای ارتباطی خانه مانند راهروها نیز فضای مناسبی برای قرار دادن مجسمه ها است که می‌تواند این فضا را ساده‌تر کند، با نورپردازی می‌توانید این فضا را دلنشین‌­تر کنید.

مجسمه برای دکور خانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب ایده‌های جذاب پاییزی برای چیدمان خانه شما را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۰۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۵۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۳۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…