با این رنگ شال‌های جذاب، مثل پاییز زیبا باشید!

۷
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای انتخاب شال و روسری‌های پاییزه و مناسب فصل سرما شما باید به نکته‌های اصولی دقت کنید.
رنگ شال و روسری پاییزی

شال و روسری، یکی از اکسسوری‌های راحت و پر کاربرد در میان بانوان است. در این مطلب از مجله دلتا به شما کمک می‌کنیم تا شیک‌ترین و مناسب‌ترین رنگ شال و روسری پاییزی را انتخاب کنید.

نکات انتخاب شال و روسری در پاییز

  • انتخاب جنس مناسب: جنس‌های مناسب برای شال و روسری پاییزه معمولا جنس‌های نخی، ابریشم‌های توییل، موهر و پشمی است.
  • انتخاب سایز مناسب: معمولا در این فصل‌ از شال و روسری‌های سایز بزرگ بیشتر استفاده می‌شود. علاوه بر این شما می‌توانید از شال و روسری‌های سایز بزرگ خود به عنوان شال گردن همراه با کلاه و یا بر روی شال یا روسری‌های نخی خود به صورت رویه استفاده کنید.
  • انتخاب طرح و رنگ:در انتخاب رنگ شما ابتدا باید به رنگ دیگر اجزای استایلتان و پوست صورت خود دقت کنید و در نهایت رنگی را انتخاب کنید که با سایر آیتم‌های استایل شما هم‌خوانی داشته باشد و به پوست صورت شما بیاید.

رنگ شال و روسری پاییزی

شال و روسری‌های نارنجی

رنگ نارنجی یک رنگ پر شور و نشاط و محرک است. همیشه پاییز را با رنگ نارنجی می‌شناسیم. شال و روسری‌های نارنجی را می‌توان در پاییز و زمستان در ترکیب با رنگ‌های دیگر استفاده کرد.

شال و روسری‌های نارنجی تیره را با استایل مشکی و یا با پالتوهای شتری و کرم همراه کنید. شما می‌توانید از کیف یا یک اکسسوری دیگر به رنگ نارنجی در استایلتان استفاده کنید. شال و روسری‌های نارنجی روشن در کنار رنگ آبی نمای خیلی خوبی به استایل شما می‌دهد و یک انتخاب عالی برای مراسمات غیررسمی و مهمانی‌ها است.

رنگ سال ترند

شال و روسری خانواده صورتی

انتخاب رنگ صورتی به آیتم‌های دیگر شما بستگی دارد، به عنوان نمونه اگر دیگر اجزای استایل شما رنگ‌های خنثی و پاستیلی دارد از صورتی‌های پررنگ و سرخابی استفاده کنید. اما اگر دیگر اجزای شما، رنگ‌های شاد و شارپ دارد، شال و روسری‌های صورتی کم‌رنگ انتخاب مناسب‌تری است. ترکیب رنگ مشکی با هر دو رنگ صورتی کمرنگ و سرخابی، ترکیب فوق العاده ای برای شما می‌سازد.

شال و روسری‌های بنفش دارای تناژ گرم هستند و جز رنگ‌های لوکس به شمار می‌رود. ترکیب بنفش تیره در کنار مشکی و خردلی را پاییز امسال استفاده کنید. بنفش‌های روشن و تیره با رنگ‌های خنثی از جمله طوسی، خاکستری، سفید، سیاه تناسب بالایی دارد.

شال و روسری

شال و روسری‌های خانواده آبی

رنگ آبی کاربنی، رنگی است که با بسیاری از رنگ‌های دیگر ست می‌شود، هم با رنگ‌های گرم و هم با رنگ‌های سرد.

شال و روسری پاییزه

شال و روسری‌های سبز

شال و روسری‌های سبز بسیار زیبا و منحصربه‌فرد هستند و این رنگ در واقع حس اعتمادبه‌نفس را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید بارانی‌های تیره و روشن خود را با شال و روسری‌های سبز روشن و تیره همراه کنید.

شال و روسری‌های سبز زیتونی یا سبز تیره، از آن دسته رنگ‌هایی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همیشه در فاصل پاییز و زمستان ترند است. شما می‌توانید شال و روسری سبز زیتونی خود را با پالتو و شلوار کرم، مشکی، طوسی و یک کفش زیتونی ست کنید.

شال و روسری‌های سبز

شال و روسری‌های زرد و لیمویی

استفاده از شال و روسری‌های زرد در کنار رنگ‌های خنثی و پاستیلی و همچنین رنگ آبی استایل جذاب و شادی برای شما می­‌سازد. علاوه بر این شما می‌­توانید با استفاده از یک دستمال‌سر رنگ زرد و یا شال گردن رنگ زرد در استایل‌های مونو‌کروم مشکی، طوسی، قهوه‌ای و حتی کرم یک کنتراست عالی داشته باشید.

شال و روسری‌های زرد

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب روسری طرح‌دار را چطور ست کنیم؟ را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. مونا

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

    ممنون از مقاله خوبتون

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱۰:۰۳ ق٫ظ

      درود بر شما و ممنون از همراهی‌تون دوست عزیز 🌹

      پاسخ

  2. مرضیه زمانی

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱۱:۲۱ ق٫ظ

    ممنون از مطالب خوبتون

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱۰:۰۴ ق٫ظ

      ممنون از همراهی‌تون دوست عزیز 🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۴۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۴۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۵۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…