با خون‌خوارترین آدم‌های تاریخ آشنا شوید!

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بی‌رحمی حد و مرز ندارد، به ویژه برای انسان‌هایی که در ادامه از آن‌ها بیشتر خواهید خواند.
خون‌ خوار ترین آدم های تاریخ

زمانی که یک انسان متولد می‌شود، برای خوب بودن یا بد شدن حق انتخاب دارد. واقعیت بشر این است که ترکیبی از خوبی‌ها و بدی‌ها است. بدی‌هایی که اگر بروز کنند و به آن‌ها میدان داده شود، انسان را به یک موجود ترسناک تبدیل می‌کنند. در طول تاریخ افراد زیادی بودند که برای داشتن قدرت، خون‌ها ریختند و جان‌ها گرفتند. با مجله دلتا همراه باشید تا با وحشتناک‌ترین و خون‌ خوار ترین آدم های تاریخ آشنا شوید.

جوزف منگله

جوزف فیلسوف و پزشک بود. او بر روی انسان‌ها به ویژه دو قلوها آزمایش‌های وحشتناکی را انجام می‌داد و باعث مرگشان بود. طبق آنچه گفته می‌شود او بر روی ۸۸ دو قلو آزمایش‌های غیرانسانی انجام داده بود. او در اردوگاه‌های اسرای نازی به فرشته‌ مرگ معروف بود، زیرا علاوه بر آزمایش‌هایش بیش از ۴۰۰۰۰۰ نفر را راهی اتاق‌های گاز کرده بود.

جوزف استالین

او از سال ۱۹۲۲ تا ۱۹۵۳ حکومت می‌کرد و در این سه دهه یک دیکتاتوری کامل بر پا کرده بود. بیش از ۲۰ میلیون انسان توسط او مورد شکنجه، آزار و اذیت قرار گرفتند، کشته یا اینکه تبعید شدند. البته نام واقعی او استالین نبود و این نام را که به معنی مردی از جنس فولاد بود، سال ۱۹۱۲ برای خود برگزید. او هر کسی را که دوست نداشت می‌کشت.

ولاد دراکولا

او یک دراکولا نبود و این لقب را به خاطر کارهایی که می‌کرد به او داده‌اند و جزو خون‌ خوار ترین آدم های تاریخ است. در واقع شخصیت دراکولا را هم از او الهام گرفته‌اند. او را در سرتاسر اروپا به شجاعت و بی‌رحمی بیش از حدش می‌شناختند. در قلمرو او تنها وحشت حکم‌فرمایی می‌کرد. به او لقب میخ‌کشنده می‌دادند و این لقب را به خاطر روش خاصی که در کشتن داشت به بدست آورده بود. او دو دست و دو پای قربانی را به دو اسب می‌بست و اسب‌ها را مجبور می‌کرد که به دو سمت مخالف حرکت کنند و همزمان یک چوب به آرامی در بدن فرد فرو می‌رفت. این روش باعث تدریجی شدن مرگ و عذاب بیشتر برای قربانی می‌شد.

ایوان مخوف

در زمان جوانی‌اش عادت داشت که حیوانات را از طبقات بالاتر به پایین پرت کند. او یک رهبر ظالم، وحشی و شرور بود و دوست داشت که زجر مردم را تماشا کند. او کودکان را می‌بست تا از گرسنگی بمیرند و پدر و مادرهایشان را مجبور می‌کرد که جلوی آن‌ها غذا بخورند. در طول زندگی‌اش زنان زیادی داشت و بسیاری از آن‌ها را فردای ازدواج کشت. او هزاران نفر را بدون هیچ رحمی سوزاند، گیوتین زد و فریز کرد.

خون‌ خوار ترین آدم های تاریخ

پیشنهاد مطالعه: مطلب اگر این ۷ نشانه را دارید، یعنی زودتر پیر می‌شوید! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۲۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۱۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۳۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۳۳ ب٫ظ

  6. حامد وفائی حامد وفائی

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۰۲ ب٫ظ

    عالی متشکرم از مجله دلتا

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۲۷ ب٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…