چگونه چیدمان اتاق پذیرایی منزل را مدرن کنیم!

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طراحی و تزیین در دکوراسیون پذیرایی باعث زیبایی و جذابیت بخش اصلی منزل خواهد شد. بنابراین هنگام زیباسازی دکوراسیون پذیرایی منزل خود دقت لازم را به عمل آورید.
طراحی اتاق پذیرایی مدرن

شما هم به دنبال اتاق پذیرایی مدرن و خاص خود هستید، اما نمی­‌دانید از چه طرح و ایده‌­ای استفاده کنید؟ در این مطلب از مجله دلتا سعی کردیم با ارائه ایده‌های خاص و جذاب به شما در طراحی اتاق پذیرایی مدرن خود کمک کنیم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

استفاده از دیوار آجری در اتاق پذیرایی مدرن

در این سبک طراحی از دیوار آجری در کنج اتاق برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن استفاده شده است. مشاهده می­‌کنید که چطور ترکیب رنگ قهوه‌­ای این آجرها با رنگ‌های به‌کار رفته در مبلمان و پرده­‌های این اتاق پذیرایی، حس شیک و مدرن بودن را به هر فردی القا می‌­کند.

طراحی اتاق پذیرایی مدرن

استفاده از رنگ آبی، اتاقی دریایی!

شما می­‌توانید در اتاق پذیرایی مدرن خود از تناژهای مختلف و بسیار زیبای رنگ آبی استفاده کنید. رنگ آبی حس پاکیزگی و زیبایی منحصر به فرد دریا را برای شما به ارمغان می‌­آورد. قطعا شما با نگاه کردن به این اتاق پذیرایی به یاد زیبایی دریا خواهید افتاد و نیز این دکوراسیون حس آرامش دریا را به شما هدیه خواهد کرد.

طراحی اتاق پذیرایی مدرن

استفاده از کتابخانه به سبک مدرن

طراحی کتابخانه در منزل، به سبک و سلیقه‌ای که خودتان دوست دارید یک ایده هوشمندانه برای دکوراسیون اتاق پذیرایی شما است. اگر می‌­خواهید از فضای اتاق پذیرایی خود نهایت استفاده را ببرید، بدین منظور که از وسایلی برای دکوراسیون خود استفاده کنید که هم زیبا باشند و هم کارآمد، می­‌توانید همانند این تصویر از کتابخانه­‌ای مدرن و بسیار زیبا و در عین حال کارآمد استفاده کنید.

استفاده از کتابخانه به سبک مدرن

استفاده از فرش­‌هایی با رنگ­‌های خیره کننده و پر رنگ

اگر نمی‌­توانید دیوارهای خود را به دلیل کمبود فضا تزئین کنید، می­توانید از فرش‌­هایی با رنگ‌­های خیره کننده و پر رنگ برای طراحی اتاق پذیرایی مدرن خود کمک بگیرید. در اتاقی که دکوراسیون ساد‌ه­‌ای دارد و نیز دیوارها با پنجره‌ها پوشیده شده‌­اند و جایی برای تزئین باقی نگذاشته‌­اند.

بنابراین می­‌توانید از فرش‌­هایی با ترکیب رنگ بسیار زیبا و نیز پر رنگ اشتفاده کنید تا در نگاه اول همه توجه را به فرش زیبای خود جلب کنید و زیبایی و شیک بودن اتاق پذیرایی خود را در عین سادگی دوچندان سازید.

استفاده از کوسن­‌های رنگارنگ، انتخابی بسیار فانتزی و مدرن!

اگر مبلمان ساده‌­ای دارید و می­‌خواهید به‌گونه­‌ای شیک و مدرن آن را تزئین کنید، استفاده از کوسن­‌های رنگارنگ با طرح­‌ها و سایزهای مختلف می­‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قرار دادن این کوسن­‌های بسیار زیبا و پر از رنگ‌­های شاد و نشاط بخش می‌­تواند در نگاه اول توجه هر فردی را به خود جلب کند و بنابراین مبلمان ساده شما به مبلمانی بسیار شیک و زیبا تبدیل خواهد شد.

استفاده از کوسن­ ‌های رنگارنگ

پیشنهاد مطالعه: مطلب آشپزخانه کم‌نور خود را روشن کنید! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۳۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…