با دقت به این نکات چشمانی گیراتر داشته باشید!

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یک خط چشم زیبا و حرفه‌ای می‌تواند چهره و چشمان شما را جذاب و خیره‌کننده کند.
انواع مدل خط چشم

در این مطلب از مجله دلتا سعی کردیم انواع مدل خط چشم برای چشم‌های ریز، درشت، گرد و پلک افتاده را فراهم سازیم تا آرایش چشمتان متناسب و جذاب و خیره‌کننده شود. اگرچه ممکن است در ابتدا دستتان بلرزد و نتوانید به سادگی خط چشم صاف و زیبا بکشید، اما با کمی تمرین می‌توانید این مهارت را بیاموزید و آرایش چشم شیک و جذابی را تجربه کنید.

انواع مدل خط چشم برای انواع چشم‌ها

اگر آرایشگاه بروید، احتمالا مدل مویی انتخاب می‌کنید که متناسب با صورتتان باشد. کشیدن خط چشم نیز باید به گونه‌ای باشد که با فرم چشمتان متناسب گردد.

خط چشم برای چشم‌های ریز

اگر چشم بادامی یا کوچک دارید، توصیه می‌کنیم از خط چشم ماژیکی نازک استفاده کنید. این مدل خط چشم کمک می‌کند تا خط ظریف و نازکی روی پلکتان بکشید. بهترین مدل خط چشم برای چشم‌های ریز به گونه‌ای است که از گوشه چشم نازک باشد و از میانه چشم به ندرت ضخیم‌تر گردد. همچنین خط چشم گربه‌ای نیز برای چشم بادمی مناسب خواهد بود.
با این حال نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید این است که اگر چشمتان بادامی و کوچک است، هرگز از خط چشم، زیر یا داخل چشمتان استفاده نکنید.

خط چشم کشیده

خط چشم برای پلک افتاده

افرادی که چشما‌ن پف کرده و پلک افتاده دارند، معمولا خط رویش مژه و پلکشان کاملا مشخص نیست. اما کشیدن صحیح خط چشم، به زیباتر شدن این فرم چشم کمک بسزایی می‌کند. بهترین مدل خط چشم برای پلک افتاده، خط چشم پهن است.
معمولا خط چشم نازکی که نزدیک رویش مژه باشد، دیده نمی‌شود و حتی ممکن است به سرعت پاک شود. توصیه می‌کنیم مدل خط چشم برای پلک‌های افتاده را ضخیم و گرد بکشید، به گونه‌ای که خط چشم شکسته نباشد و چشم‌ها را گرد و کشیده‌تر نشان دهد.
همچنین خط چشم گربه‌ای و کشیده، به کشیده‌تر شدن چشم‌ها کمک می‌کند.

چشم بادامی

خط چشم برای چشم‌های درشت

معمولا کشیدن خط چشم برای چشم‌های درشت متفاوت است. اگر چشمتان درشت و کشیده است، یک خط چشم نازک، نزدیک رویش مژه‌ها مناسب چشمتان خواهد بود و نیازی به کشیدن خط چشم کشیده یا گربه‌ای نیست.
اما اگر چشمتان رو به پایین است، توصیه می‌کنیم خط چشم نازک بکشید و دم خط چشم را رو به بالا ادامه دهید تا چشمتان خسته و خواب‌آلود به نظر نرسد. همچنین افرادی که می‌خواهند خط چشم برای چشم‌های درشت بکشند، می‌توانند خط چشم را از میانه چشم آغاز کنند و یک خط چشم نیمه بکشند.

چشم درشت

خط چشم برای چشم‌های گرد

افرادی که چشم‌های گرد دارند، می‌توانند به چندین روش خط چشم بکشند. در این صورت شما می‌توانید خط چشم نازک یا ضخیم را برای چشمتان انتخاب کنید، اما باید تناسب آن را با صورتتان بررسی نمایید تا آرایشتان نامتناسب نشود.
توصیه می‌کنیم مدل خط چشم نازک را انتخاب کنید، اما آن را تا گوشه چشم ادامه ندهید، به بیان دیگر مدل خط چشمتان گربه‌ای نشود. سپس از سایه چشم مشکی یا قهوه‌ای تیره استفاده کنید و گوشه چشمتان به صورت خط چشم کشیده یا گربه‌ای بکشید تا چشمتان کشیده‌تر شود.
در روش دوم می‌توانید خط چشم را از میانه چشم شروع کنید و در ادامه ضخامت خط چشم را بیشتر کنید و آن را به صورت کشیده و گربه‌ای بکشید تا چشمتان حالت کشیده‌تر پیدا کند. انتخاب هر دو روش به سلیقه و فرم صورتتان بستگی دارد.

پلک افتاده

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب راز داشتن ابروهای پرپشت با این ترفندهای طلایی را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۳۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۰۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…