۷ ست پاییزی پلیور برای شیک پوشان!

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پلیور و ژاکت، از لباس‌های فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به مد و فشن هستند. آن‌ها برای فصول گرم‌تر مانند بهار و پاییز نیز مناسب‌اند و البته که یکی از باید‌ها برای زمستان محسوب می‌شوند.
با پلیور چه بپوشیم

با شروع فصل پاییز، پلیور و انواع مدل ژاکت  یکی از انتخاب‌های هر شیک پوشی است . انواع ژاکت را می‌توانید با شال‌گردن‌ها، بوت‌ها، پالتوها، شلوار‌های جین و … ست کنید. در این مطلب از مجله دلتا به سوال با پلیور چه بپوشیم پاسخ داده شده است.

با پلیور چه بپوشیم ؟

پلیور و ژاکت

ست پلیور زنانه و پالتو یا کاپشن

اولین لباسی که به خصوص در ایران با پلیور زنانه ست می‌شود، پالتو و کاپشن‌هایی هستند که می‌توانند به صورت جلوباز، زیبایی پلیور را جلوه‌گر کنند. در این مورد، دست شما برای ساختن هر ترکیبی باز خواهد بود فقط باید ترکیب دایره رنگ‌ها را در ذهن داشته باشید.

ست کردن پلیور و ژاکت زنانه

ست پلیور و پالتوی چرم

شما می‌توانید هر پلیوری را با کت و پالتوی چرم خود ست کنید و مطمئن باشید که همه چیز خوب است. از انواع مدل‌ها، پلیور زنانه یقه ایستاده برای ست شدن با پالتوی چرم، جزء بهترین گزینه‌ها هستند.

پلیور زنانه

ست پلیور و پانچو

ست پلیور و ژاکت زنانه با پانچو‌ به عنوان یکی از پرطرفدار‌ترین استایل‌های پاییز و بهار شناخته می‌شود. برای اضافه کردن رنگ و جذابیت بیشتر، می‌توانید از پانچوهای طرح‌دار و پلیور‌های ساده استفاده کنید.

ست پلیور و پانچو

رویه‌های آستین حلقه‌ای

رویه‌هایی مانند سارافون‌ها و کت‌های آستین حلقه‌ای، در ترکیب با یک پلیور یا ژاکت بسیار جذاب خواهند‌بود. این مورد یکی از گزینه‌هایی است که هر فرد با هر استایلی می‌تواند آن را امتحان کند.

رویه‌های آستین حلقه‌ای

پلیور و ژاکت زنانه با سایزی بزرگتر

ژاکت‌های گشاد‌تر، بامزه‌تر به نظر می‌رسند و علاوه بر آن، گزینه‌های راحت‌تری هستند. اگر دوست دارید به سبک کژوال استایل‌تان چاشنی شیطنتی کودکانه بیفزایید، ژاکت‌های گشاد به بهترین شکل این کار را انجام می‌دهند، به خصوص اگر با شلوار جذب و بوت همراه شوند. انواع بلند این ژاکت‌ها را می‌توان با کمربند نیز تزئین نمود.

پلیور و ژاکت زنانه با

ست پلیور با لگ و شلوارهای متفاوت

در فصل زمستان با آن رنگ خاکستری که همراه خود می‌آورد، لگ‌ها و شلوارهای طرح‌دار و روشن‌تر ( حتی سفید ) می‌توانند با پلیور‌های تک‌رنگ همراه شده و استایل‌تان را بسازند! اما به خاطر داشته‌باشید که از پلیور‌ها و لگ‌های طرح‌دار در کنار هم اجتناب کنید. لگ و شلوار چرم نیز از گزینه‌های متفاوت اما ایده‌آل برای ست شدن با یک پلیور است.

ست پلیور با لگ

ست پلیور و شلوار جین

شلوار جین همیشه به شکل فوق‌العاده‌ای انطباق‌پذیر است و در کنار پلیور زنانه ایده‌آل به نظر می‌رسند. برای شروع، مدل‌های جین جذب، زخمی و مام استایل را در اولویت قرار دهید.

ست پلیور و

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب روسری طرح‌دار را چطور ست کنیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۰۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…