ژاکت بافتنی آیتم جذابیت در پاییز

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ژاکت بافتنی به عنوان یک لباس گرم کاربرد دارد و در بهار و پاییز می‌توان از آن به عنوان لباس اصلی و در زمستان به عنوان لایه‌ای از لباس‌های زمستانی استفاده کرد.
3e ژاکت بافتنی آیتم جذابیت در پاییز

از زمانی که مد و لباس تعریف مشخصی داشته است ژاکت بافتنی نیز به عنوان یک لباس ضروری و کاربردی مطرح بوده است. از آن جایی که ژاکت بافتنی همیشه مد روز و کاربردی بوده است به عنوان یک لباس کلاسیک مطرح است بنابراین لازم نیست نگران دمده بوده و قدیمی بودن ژاکت بافتنی خود باشید. در این مطلب از مجله دلتا به ویژگی‌های ژاکت بافتنی خواهیم پرداخت و سه روش جالب و متفاوت برای ست ژاکت بافتنی بیان خواهیم کرد.

ژاکت بافتنی

ژاکت بافتنی + بلوز یقه اسکی + شلوار جین

اگر به دنبال یک ترکیب ساده، مینیمال و کلاسیک هستید که روزمره و تطبیق پذیر باشد و در هر موقعیتی قابل استفاده باشد ترکیب ژاکت بافتنی با بلوز یقه اسکی و شلوار جین بهترین گزینه است. یک جفت کفش کتانی، یک روسری اسپورت و یا شال ساده به همراه یک کیف دوشی ساده و کلاسیک این ترکیب را کامل‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد. شما می‌توانید با این تیپ زیبا به پیاده روی بروید، در مهمانی‌های خصوصی و صمیمانه شرکت کنید و یا خرید آخر هفته خود را انجام دهید بدون آن که نگران ناهماهنگی استایل خود باشید.

ست بافتنی

ژاکت بافتنی + بارانی + شلوار رسمی

لباس‌های بافتنی را در هر موقعیتی می‌توان استفاده کرد اما یک کاربرد مهم این لباس‌ها می‌تواند موقعیت‌های رسمی باشد. اگر نمی‌توانید در روزهای خنک از لباس های ضخیم و حجیم استفاده کنید کافی است یک ژاکت ظریف بافتنی را زیر لباس‌های رسمی خود بپوشید. روی این ژاکت یک مانتو یا بارانی کلاسیک به تن کنید و با شلوار رسمی و کفش رسمی استایل خود را کامل کنید.

روش ست کردن ژاکت بافتنی

ژاکت بافتنی + ژیله + دامن

ژاکت بافتنی را روی یک پیراهن گلدار و یا همراه با یک دامن زنانه طرح‌دار بپوشید و روی آن یک ژیله به تن کنید. نکته مهم و کلیدی در مورد این ست ژاکت بافتنی ، کمربند آن است. کمربند با جمع و جور کردن استایل و تاکید روی باریکی کمر آن را زیبا و خوش فرم نشان می‌دهد. اکسسوری‌های مناسب را نیز فراموش نکنید، یک جفت بوت ساق کوتاه، جواهرات ساده و سنگین و البته یک شال رنگی زیبا می‌تواند به زیباتر شدن این استایل کمک کند. این ترکیب برای فصل بهار و روزهای بارانی بهترین انتخاب است.

ژاکت بافتنی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۷ ست پاییزی پلیور برای شیک پوشان!  را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۴۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۵۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۵۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۵۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۰۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۴۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…